پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

جوایز پلان طلایی ۲۰۱۱: بهترین فیلم های هر ژانر

پلان طلایی بهترین فیلم کمدی: Date Night

پلان طلایی بهترین فیلم رومانس: The Kids Are All Right

پلان طلایی بهترین فیلم تین ایجری: Easy A

پلان طلایی بهترین انیمیشن: Toy Story 3

پلان طلایی بهترین فیلم اکشن: Knight and Day

پلان طلایی بهترین فیلم گانگستری/سرقت: The Town

پلان طلایی بهترین فیلم سیاسی: Ghost Writer

پلان طلایی بهترین فیلم تریلر: Winter’s Bone

پلان طلایی بهترین فیلم بیوگرافی: Runaways

پلان طلایی بهترین فیلم ترسناک: Frozen

پلان طلایی بهترین فیلم درام: Black Swan

پلان طلایی بهترین فیلم علمی/تخیلی: Inception

نظرات 4 + ارسال نظر
d@vood یکشنبه 26 دی 1389 ساعت 12:25

با سلام...نفرستادی استاد....راستی کلا نظرت راجع به انقلاب تونس چیه؟

سلام مجدد.
خیلی درگیر بودم. ساخت ۱۰۰ ثانیه انیمیشن برای فیلم جدیدم...
امروز می فرستم.

انقلاب تونس؟
هه!
باز به تونسی ها...

باران نوامبر سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 15:27

محض رضای خدا دیگه ماهی یه فیلمم نمیتونم ببینم،قبلن میومدم اینجا میتونستم کلی در مورد پستای فیلمی نظر بدم اما الان هی میخونم بعد هیچ کدوم از ین فیلمارو ندیدم...

d@vood سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 08:29

با سلام
به صلاح خودت دوتا عکس انتخاب کن ..همین عکسی که رو پوستر هست خوبه ....

برات می فرستم

d@vood دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 17:05

سلام حسام جان
طبق معمول پرکار و فعال..خسته نباشی ...وبلاگت تو بوک مارک کردم تا حداقل اگه خودم حال راه انداختن وبلاگ فعلا ندارم (بعد از فیلتراسیون) از خوندن و تلاش نوشتن تو لذت ببرم....راستی من از پوسترهای فیلمت اصلا خوشم نمیاد ..خیلی غیر گرافیکی و غیر هنریه....فونتها و رنگها و چینش اونها...واقعا در حد فیلمهات نیست....میتونم برای فیلمهات همین آخری..درجه لعنتی چند تا اتود بزنم؟...اگه موافقی چند تا عکس خوب به ایمیلم بفرس

سلام
ممنون از لطفت.
البته من خودم از پوستر اصلیش خوشم میاد. جمله ای که بالاش نوشته شده و عکس و رنگ ها با داستان فیلم و هدف از ساختش همخونی داره. اما به هر حال اگر فکر می کنی می شه بهتر از این رو طراحی کرد خیلی خوشحال می شم اگه چند تا طرح بزنی و بزام بفرستی.
عکس های فیلم خیلی زیاد هستن و حجیم. یعنی حدود چهارصد پونصد تا عکسه که هر کدوم هم سه چهار مگابایت حجم دارن. کل عکس ها رو روی یک DVD می تونم بهت بدم. مگر اینکه مثلا حجمشون رو کم کنم و چند تاشونو با سایز کوچیکتر برات بفرستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد