پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

باز هم Lost!

من قبلا دو بار درباره سریال Lost مطلب نوشتم که اینجا و اینجا می تونین بخونین. 

هفته پیش به مناسبت پخش یکصدمین اپیزود این سریال یک مهمونی برگزار شد که عکس هاش هم روی اینترنت پر شده و می تونین با یه جستجوی ساده پیداشون کنین. 

ظاهرا قراره این هفته (۶ می) اپیزود ۱۵ و هفته دیگه (۱۳ می) دو اپیزود ۱۶ و ۱۷ یکجا پخش بشن تا پرونده فصل پنجم این سریال هم بسته بشه و طبق معمول بریم توی خماری تا سال دیگه! 

 

تهیه کنندگان و مدیر شبکه ABC به همراه بازیگر نقش Hurley

نظرات 13 + ارسال نظر
محمد جمعه 25 اردیبهشت 1388 ساعت 23:47

بله دیدم نمیدونید 6 کیairمیشه؟

احتمالا اواخر ژانویه ۲۰۱۰

حمیدرضا سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 18:47

نمیدونم این lostچی داره که ملت اینقدر سنگشو به سینه میزنند.یک دفعه هم که شده برید سریالهایی مثل 24 یا dexter را ببینید تا معنی شاهکار را بفهمید.خصوصآ dexter که تو imdbامتیازش از lostبیشتره.(9.2)

صرف امتیاز imdb دلیل بر برتری یک سریال نمی شه، فیلم های خیلی خوبی هستن که امتیاز پایینی دارن و بالعکس!
24 هم از سریال های خیلی خوبیه که آدم رو به شدت معتاد خودش می کنه. من از سریال های Monk و Grounded for Life هم خیلی خوشم مومد. با تمام اینها به نظر من باز هم Lost یه چیز دیگه اس!

محمد سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 12:15

البته من لاست اولین سریالیه که دیدم ولی همش چسبید ولی لزوما لاست بهترین نبود:D تو 4 هم که 14 قسمت شد به خاطر اعتصاب نویسندگان بود اگه یادتون باشه و اکثر سیزنها اصولا 24 قسمته

درسته، اما به هر حال سری چهارمش ۱۴ قسمت بود.
سیزن ۵ هم قطعا ۱۷ قسمت خواهد بود که قسمت ۱۶ و ۱۷ (به اسم The Incident به شکل Part1 و Part2 بعنوان Season Finale) چهارشنبه این هفته پخش خواهد شد.
(یه سر به سایت سریال یا تلویزیون ABC بزن)

فرشته سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 10:19

supernaturals

آهاااان! آره، این سریال خیلی خفنه. من چند اپیزودش رو دیدم، باید سر فرصت از اول بشینم ببینم.

رزیتا یکشنبه 20 اردیبهشت 1388 ساعت 03:23

ما هم خیلی این سریال رو دوست داریم، البته ما وقت نمی کنیم که هر چهارشنبه ببینیم اینه که پرمیکنیم و یهو ۳-۲قسمت رو با هم میبینیم. در ضمن فکر کنم که فرشته سریال
Heroesزو میگه

ما طاقت نداریم ۲-۳ هفته صبر کنیم!
سریال Heroes هم اینجا هست اما نمی دونستم سریال خوبیه.

محسن شنبه 19 اردیبهشت 1388 ساعت 00:55 http://after23.blogsky.com/

ما می دانیم که سریال خوبی است ولی ما یک چیزی داریم که شما ندارید و آن اتساع اسافل است.

آنرا که همه مان داریم، حالا کمتر یا بیشتر!

فرشته جمعه 18 اردیبهشت 1388 ساعت 04:47 http://freshblog.blogsky.com

چه جالب اینجا هم چهارشنبه ها پخش می شه ... من ایران که بودم دنبالش می کردم اما وقتی اومدیم اینجا تا ۳ هفته پیش نمی دیدمش ! ولی در کل اینکه هر هفته اش یه موضوعه خیلی جذابیت سریال رو بالا برده!

راستی اینجا یه سریال خیلی ترسناک پخش می کنه حسام خیلی وحشتناک و ترسناکه ... اگر می تونین این سریال رو هم ببینین در مورد انسانهایی هست که قدرت خارق العاده دارن و با دنیای شیطان و فرشته ها در ارتباطن !

اسم این سریال ترسناک چیه؟ بگو شاید اینجا بشه پیداش کرد.

محسن پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1388 ساعت 23:32 http://after23.blogsky.com/

پس ما از هم اصلن درک متقابلی نداریم. همان بهتر که بروید و با همان تینا خانمی که با او درک مشترک دارید ازدواج کنید. ما را هم به حال خودمان رها کنید که ببینیم که چه خاکی به سرمان می ریزیم؟
شما هم با اون سریال هاتان.
والا.

حالا چرا ناراحت می شوید قربانتان بروم. یکبار بیایید اینجا با هم قسمت اولش را ببینیم تا شما هم به جمع طرفداران این سریال بپیوندید!

گلناز پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1388 ساعت 18:06

چه عکسهای باحالی!
ما هم جزو معتادان این سریال به حساب میاییم.واقعا دستشون درد نکنه...
توی اون عگس اولی خیلی هارو نمیشناسم. جزو دست اندر کارای فیلم هستن؟

کسانی که نمی شناسی یا از عوامل پشت صحنه هستن یا توی فصلی که ندیدین وارد می شن.

محسن پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1388 ساعت 08:27 http://after23.blogsky.com

من اصلن شما هایی را که سریال نگاه می کنید درک نمی کنم. من اگر یک فیلمی هم به دلیل بلند بودن در دو قسمت پخش بشه نمی تونم نگاه کنم. باید چه بکنم؟
امیدوارم که بهرحال خوش بگذره بهتون. تا سیزن شونصدم ببینید.

ما هم اصلا شماهایی که Lost نگاه نمی کنید را درک نمی کنیم!

محمد چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 22:34

البته سریال که جز لاست به ادم بچسبه که خیلی زیاده مثل پریزون ریک و ... ولی مگه این سیزن نباید ۲۴ قسمت باشه؟چرا تو ۱۷ تموم میشه؟

اگه لاست رو بعد از پریزون برک ببینی شاید بهت بچسبه، اما بعد لاست دیگه خداییش هیچ سریالی حال نمی ده!

هر فصل الزاما ۲۴ اپیزود نیست. مثلا فصل ۴ اگه یادت باشه ۱۴ قسمت پخش شد. این سری هم (طبق IMDB) فقط هفده قسمته.

لاله چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 18:26 http://barani.ca

اصولا لاست یعنی قسمت به قسمت، سیزن به سیزن خماری کشیدن. اما ببین 100 قسمت ساختن ولی همچنان هر قسمت یه موضوع کاملا جدید رو میکنن که اصلا به ذهن آدم نمیرسه :)

اصلا لاست سطح توقع و سلیقه بیننده رو انقدر بالا می بره که دیگه هیچ سریالی بهش نمی چسبه!

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 15:03

سلام
خدایی در جشن صدمین قسمت شما را باید دعوت می کردند شاید هم دعوت بودید لااقل به جک من می خواهم برگردم جزیره
بهتر بود جشن در ۱۰۸ امین قسمت می گرفتند این ۲ هفته باز یک چیزی بعدش را چی کار می نمایید به ما هم یاد بدهید

من هم فکر می کنم قسمت ۱۰۸ باید قسمت مهمی باشه، مثل قسمت ۱۰۰.
بعدش هم هیچی سماق می مکیم تا سال دیگه، مثل دوره های قبل. کلا ما پنج ساله داریم بخاطر این سریال سماق می مکیم، ۶ ماه دیگه هم روش!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد