پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

LOST: Season 4

من یکبار قبلاً دربارۀ سریال Lost نوشته ام، سریالی که کافیه قسمت اولش رو ببینی تا بهش معتاد بشی!

پخش سری چهارم این سریال از پنجشنبۀ هفته پیش (۳۱ ژانویه) از شبکۀ ABC آمریکا شروع شده و متاسفانه به خاطر اعتصاب نویسندگان در هالیوود فقط ۸ قسمتش پخش می شه.

آخرین قسمت سری سوم طوری تموم شد که بیننده رو در هیجان و تردید باقی گذاشت: آیا کسانی که جواب بی سیم چارلی رو دادن واقعاً قصد نجات دارن؟ چرا جان لاک انقدر تغییر کرده؟ آیا باید حرف های بن رو باور کرد؟

یکی از قشنگی های این سریال اینه که همیشه بیننده رو به حدس زدن تشویق می کنه. مدام حدس می زنی و می خوای برای حوادث عجیب و غریبی که اتفاق می افته دلیل پیدا کنی... و همیشه هم یک سورپرایز در انتظارته.

شاید یکی از غافلگیرکننده ترین اتفاقات این سریال در قسمت آخر پیش اومد، زمانی که فهمیدیم تصاویری که از جک می بینیم نه فلاش بک بلکه فلاش فوروارد هست و داره آینده رو نشون می ده... پس جک و کیت حتماً از جزیره بیرون می رن. اما چرا جک به این روز افتاده بود و گفت "ای کاش می تونستیم به جزیره برگردیم..."؟ بقیه چی شدن؟ آیا چارلی واقعا مرده؟ آیا کیت و ساویر از هم جدا شدن؟ آیا جولیت نفوذی بن هست؟

من یه سایت خیلی خوب پیدا کردم که علاقمندان Lost می تونن همه جور اطلاعاتی توش پیدا کنن.

فیلمنامۀ کامل قسمت اول سری چهارم (The Beginning of the End) رو هم گرفتم که ۱۸ صفحه است و اگه کسی خیلی علاقمنده می تونه بخوندش.

اینم یه مقاله از CNN دربارۀ شروع فصل جدید این سریال که مقاله جالبیه.

نظرات 13 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 09:08 http://after23.blogsky.com

راس میگی. چرا تا حالا به فکرش نبودم. البته فکر میکردم حالاحالاها وخت دارم. البته مهلت نمایندگی تموم شده. دوسالم از ریاست حاج دکتر محمود رییس مونده. فکر میکنم دوسالی بتونم رییس جمهور باشم.

محسن دوشنبه 22 بهمن 1386 ساعت 10:30 http://after23.blogsky.com/

هر چی فکر میکنم می بینم برای این ۴ سال باقی مونده جز اینکه برم یک لیسانسی بگیرم کار دیگه ای نمی تونم بکنم.
ز گهواره تا گور دانش بجوی.
زرشک!

می تونین یه دوره عضو مجلس هم بشین. یا حتی رئیس جمهور! فکر کنم کاندید بشین کلی طرفدار پیدا می کنین.
جدی می گم ها! یه کم روش فکر کنین!

محسن یکشنبه 21 بهمن 1386 ساعت 17:33 http://after23.blogsky.com

یعنی من که خیلی کمتر از ۲۷ درصد عمرم باقی مونده ۷۳ درصد از این ۲۷ درصد رو از دست داده ام؟ یعنی همین امروز فرداست که بگم: خدافظ؟

بعله یعنی فقط حدود هفت درصد عمرتون باقی موند. اگه حساب کنی می شه چیزی در حدود چهار سال!

کامران شنبه 20 بهمن 1386 ساعت 12:55

فصل ۴ رو من با BitTorrent دانلود می کنم. باید نصبش کنی. اگه بخای می تونم رو کامپیوترم بزارم که با http دانلودش کنی.
http://www.torrentz.com/47adba3b5a1f04cefc3ab3757244b31d8799f450
http://www.torrentz.com/424a9ff9f2b5b45b4751c49a8cd4530cb07a304a

نه ممنون. از همینجا داونلودش می کنم.

عمو شنبه 20 بهمن 1386 ساعت 01:34

اینجا سری چهارمش از هفته پیش شروع شده، ماهم طبق عادت قدیم اول ضبط میکنیم بعد سر فرصت نگاه میکنیم.
قسمت اولش رو دیدم، بنظر میاد این سریش خیلی هیجان انگیز باشه مخصوصا که ... حالا نمیگم اگه ندیدن ...

بابا این فیلمنامه نویسا چقدر پول میخوان؟ پول بذاریم رو هم بدیم بهشون بقیه اش رو ببینیم !!

من فیلمنامه قسمت اول رو خوندم. به نظر من هم خیلی هیجان انگیزتر از سری دوم و سومشه.

کامران جمعه 19 بهمن 1386 ساعت 23:30

من به فرمت DivX دارمش. بزارم جایی دانلودش کنی ؟

من سری کامل اول و دوم و سوم رو به فرمت DivX با کیفیت عالی دارم.
تو سری چهارم رو هم داری؟ اینکه تازه دو قسمتش پخش شده.
اگه آدرس وب سایتش رو بدی می تونم خودم داونلودش کنم. بهم خبر بده. مرسی.

کامران جمعه 19 بهمن 1386 ساعت 20:28

من واقعاً سریالی به خوبی lost ندیدم. فصل جدید رو هر هفته جمعه صبح رو کامپیوتر محل کارم دانلودش می کنم ولی تا شنبه صبح که برم ببینمش طاقت نمیارم، باز میرم تو اینترنت ببینم مردم در موردش چی نوشتن و چی به چی شده. من دیدن سریال رو پس از دیدم نوشته قبلی شما شروع کردم و جوری تنظیم کردن که همزمان با شروع قسمت 4 دیئن اون 3 فصل تموم بشه. حالا نمی دونم بعد از دیدن این 8 یا 16 قسمت، خماری رو چجوری تحمل کنم ؟

ما که خیلی وقته خماریم داداش!

(انجمن خماران فعال سریال Lost)

مهدی جمعه 19 بهمن 1386 ساعت 19:47

من قسمت اول و دومش رو دیدم! واقعا قراره فقط هشت قسمت پخش بشه؟ اینجا چیزی نگفتن...
بگم چی شده تا حالا داستان لو بره؟!

تو اومدی اینجا کامنت بذاری یا ماتحت ما رو بسوزونی؟!
داستان هم نمی خواد تعریف کنی، خودم فیلمنامه اش رو خونده ام! اگه خیلی ادعات می شه DivX کن برام بفرست!!!

احسان جمعه 19 بهمن 1386 ساعت 18:42 http://nagofteh-ha.blogsky.com

کشتی خودتو با این سریالLOST!!!!
شدی عین اونهایی که میان تهران با میدون آزادی عکس میندازن.... بابا این همه سریال قشنگ خودمون داریم که آخر هیجانه... مثلا بی صدا فریاد کن فخیم زاده!!!! بشین حال کن... اگر هم ندیدیش فقط ۳٪ عمرت برفناست... ریسک هم نداره...

بی صدا فریاد کن و شهریار رو برای شماها می سازن دیگه!

گلناز پنج‌شنبه 18 بهمن 1386 ساعت 13:27

این سریال از اونهایی هست که باید از اول ببینی تا بفهمی قضیه چیه.من چند باری شاهد پخش اون از ماهواره بودم ولی چون وسطهای سریال بود چیزی ازش سر در نیاوردم. یعنی شخصیتها رو درست نمیشناختم....حالا که پای ۷۳٪ زندگیم وسطه سعی میکنم هر جور شده گیر بیارمش و ببینم.

مهدیه پنج‌شنبه 18 بهمن 1386 ساعت 12:38 http://badoom.blogsky.com

یعنی من الان ۷۳ درصد عمرم بر فناست. اوه! خوب منم سریالایی که هر قسمتش یه موضوع داره رو ترجیح می دم.

خود من هم سریال های تک داستانی رو بیشتر دوست دارم، مثل Monk و The X Files و Grounded for Life اما وقتی یه قسمت از Lost رو ببینی تازه متوجه می شی چه چیزی رو از دست دادی!

محسن پنج‌شنبه 18 بهمن 1386 ساعت 09:55 http://after23.blogsky.com/

من سریال هایی رو دوست دارم که داستان هر قستم در همان قسمت تموم میشه. اینم اینجوریه؟
مثلن گاهی پیش میاد که دو قسمتی و همین که بشنوم یا ببینم توی تیتراژ قسمت اول دیگه اینم نگاه نمیکنم.
اصلن صبر ندارم. خوبه یعنی؟

داستان این سریال دنباله داره. آخر هر قسمت جایی تموم می شه که مجبور می شی هفته بعد هم بشینی پاش و تماشا کنی.
اولین سری این سریال ۲۰۰۴ شروع شد و گفتن تا سال ۲۰۱۰ طول می کشه! یعنی باید ۶ سال بشینی سریال تماشا کنی!
اینم از اون چیزاییه که اگه نبینی ۷۳ درصد عمرت بر فناست!

رزیتا پنج‌شنبه 18 بهمن 1386 ساعت 01:34

اینجا از امشب سری چهارمش شروع میشه جدی هشت قسمت بیشتر پخش نمیکنن؟

تا وقتی اتحادیه فیلمنامه نویسان آمریکا با اتحادیه تهیه کننده ها به توافق نرسن گفتن مجوز پخش هشت قسمت رو بیشتر ندارن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد