پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

جوایز پلان طلایی ۲۰۱۱: بهترین بازیگر زن

کاندیداهای بهترین بازیگر زن:

کریستین استوارت برای Runaways
داکوتا فنینگ برای
Runaways
آنت بنینگ برای
The Kids Are All Right 

ناتالی پورتمن برای Black Swan
جنیفر لارنس برای
Winter’s Bone 

ماریون کوتیلارد برای Inception
نیکول کیدمن برای
Rabbit Hole

پلان طلایی بهترین بازیگر زن: ناتالی پورتمن برای Black Swan

نظرات 3 + ارسال نظر
ترانه دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 10:58

اگه کیفیت بلک سوانت خوبه سعی کن برام بیاریش پلیز!

کیفیتش که عالیه، ولی...

روزبه یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 13:15

اون گوشه دیدم فیلم تازه دارن آرنوفسکی رو ازش نوشتی. ندیدم. ولی همین چند روز پیش ؛مرثیه ای برای یک رویا" رو ازش دیدم.
چیزی شبیه شاهکار بود.

مرثیه ای برای رویا که واقعا شاهکارشه. فیلم جدیدش به اون سبک نیست اما جدا فوق العاده اس. یعنی ترکیب عشق و نفرت و ترس و توهم رو بهتر از این نمی شد درآورد.

محسن یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 09:15 http://filmamoon.blogsky.com

بشمار

من از اون موقع تا حالا دارم می شمارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد