پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

جوایز پلان طلایی ۲۰۱۱: بهترین بازیگر مرد

کاندیداهای بهترین بازیگران مرد عبارتند از:

کیسی افلک برای The Killer Inside Me
لئوناردو دی کاپریو برای
Shutter Island
ایوان مک گرگور برای
Ghost Writer
وینسنت کسل برای
Black Swan
مایکل داگلاس برای
Wall Street 2 

جرمی رنر برای The Town
کیلیان مورفی برای
Peacock

پلان طلایی بهترین بازیگر مرد: لئوناردو دی کاپریو برای Shutter Island

نظرات 6 + ارسال نظر
محسن جمعه 17 دی 1389 ساعت 15:49 http://sedahamoon.blogsky.com

وقتی میخوان یکیو تشویق کنن یا نفرین کنن، یکی یه چیزی میگه بقیه ام میگن بشمار.
این بشمار غلطه و در اصل بیش باد بوده. خب عوامن دیگه. اومدن کردنش بشمار.
این بشمار یعنی منم خیلی موافقم

اینو تا حالا نشنیده بودم. جالب بود.

عمویی دیگر جمعه 17 دی 1389 ساعت 14:04

من هنوز تروگریت رو ندیدم . بعید هم میدونم آکادمی بهش نگاه کنه . ولی فکر میکنم اثر قابل عرضی باشه . البته من کلا دیوانه ی فیلمای کوئنام

منم از اکثر فیلماشون خوشم میاد اما مثلا آخرین فیلمشون (A Serious Man) رو اصلا دوست نداشتم. یعنی اصلا باهاش ارتباط برقرار نکردم.

این فیلم هم احتمال زیاد در چند رشته، از جمله بازیگر مرد و شاید نقش دوم زن، کاندید می شه.

حمیدرضا پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 22:06

منم با نظرت موافقم.ولی نمیدونم فیلم tree of lifeبه اسکار امسال میرسه یا نه.اخه من فکر کنم sean penn or brad pittبتونند با این سبک داستان و فیلمنامه یکی از مدعیان اسکار باشند.

The Tree of Life قراره 27 می 2011 (یعنی حدود اردیبهشت ماه 90) اکران بشه که میفته بعد از اسکار.

امسال به احتمال زیاد اسکار به جسی آیزنبرگ یا کالین فرث می رسه. البته رابرت دووال هم شانس داره.

محسن پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 15:26 http://filmamoon.blogsky.com

بشمار.

چیو؟!

ترانه چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 21:00

دقیقا! دقیقا! دقیقا!
ویوا دی کاپرو فور اور!
آیم توتالی اگری ویت یو!
ایف اکادمی اوارد داسزنت گیو هیم د اوارد ایت ساکس!

ایتز ا کاپل آو یرز دت آی هو بین کامپلیتلی دیس اپوینتد وید دی آکادمی وینرز. آی ریلی دونت نو وات آر دیر پارامیترز تو سلکت د بستز این ایچ کتگوری.

آیم پرتی ماچ شور دت دی آر نات ایون پوت هیز نیم امونگ د کاندیدیتز دیس یر. اند شور. ایت ساکس!

بای د وی، ترای نات تو ریپیت دیس کومون اینگلیش میستیک. آیم اگری وید یو ایز نات کورکت. اینستید یو شولد سی آی توتالی دو آگری وید یو.

ترانه چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 15:46

دقیقا! دقیقا! دقیقا!

ویوا دی کاپریو فور اور!

آخه انصافا بهترین بازیگر مرد سال ۲۰۱۰ دی کاپریو بود. به نظر من آکادمی باید بهش یه جایزه بده و اگر نده خیلی نامرده! مثل پارسال که نامردی خودش رو با نادیده گرفتن فیلم تارانتینو ثابت کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد