پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

مصاحبه: به مناسبت شروع پنجمین سال فعالیت وبلاگ

وبلاگ پلان های روزانه از فردا وارد پنجمین سال فعالیتش می شه. احساس شما بعنوان صاحب این وبلاگ چیه؟
این احساس که چهار سال گذشته و من هنوز نمی تونم یه پست شسته رفته که خودمو راضی کنه بنویسم.

با این حساب اصلاً چرا وارد عرصۀ وبلاگ نویسی شدین؟
به سه دلیل: نیاز به نوشتن، نیاز به ارتباط و نیاز به غر زدن!

پرخواننده ترین پست وبلاگ شما در این مدت کدوم بوده؟
اسفند پارسال مطلبی نوشتم دربارۀ هیرسا (از خوانندگان داخلی) که تابحال بیشترین جستجو در گوگل رو داشته و بیشترین تعداد بازدیدکننده. البته بیشترین تعداد تهدید و فحش رو هم بخاطر همین پست از طرفداراش دریافت کردم که هنوز هم لطفشون ادامه داره!

پرخواننده ترین مطلب سینمایی چطور؟
طبق آمار گوگل تقریباً تمام پست هایی که دربارۀ فیلم های جدید می نویسم به یک اندازه مورد جستجو قرار می گیرن و خواننده دارن.

اگر روزی وبلاگ شما رو به هر دلیلی فیل تر کنن چیکار می کنین؟
یه وبلاگ دیگه ایجاد می کنم به اسم "پلان های روزانۀ ۲" و کارم رو دقیقاً به همین شکل ادامه می دم.

آیا در طول این مدت وبلاگی بوده که ازش به هر شکلی الگوبرداری کنین؟
بله! وبلاگ وزین بعد از بیست و سه که مشوق اصلی من برای شروع وبلاگ نویسی هم بود.

پیامی برای خوانندگان وبلاگتون ندارین؟
از صبر و حوصلۀ تمام خوانندگان وبلاگ، چه دوستان و آشنایان و چه کسانی که تابحال همدیگه رو ندیدیم و همیشه به وبلاگم سر می زنن و نظراتشونو می گن تشکر می کنم. همینطور از کسانی که میان و می رن و هیچ ردی به جز یه آدرس
IP از خودشون به جا نمی ذارن! سعی می کنم از این به بعد بیشتر روی پست ها کار کنم تا مطالب بهتری بنویسم!

و حرف آخر؟
سال نو میلادی مبارک! امیدوارم ۲۰۱۱ سالی باشه پر از فیلم های خوب و اتفاقات هیجان انگیز!

نظرات 12 + ارسال نظر
باران نوامبر سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 15:38

:) مبارکا و اینا
اینجا تنها جاییئه که هنوز میخونمش بعد این همه وقت

فرهاد یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 12:27 http://www.rahdari.ir

منم مصاحبه.....................وای 5 سال شد...اوه اوه پیرمرد
ولی سوژه جالبیبود شاید منم یک مصاحبه ای نوشتم از خودمون

نخیر نمی تونی. کپی رایت داره!

گلی سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 10:30

مبارک باشه..وبلاگ بسیار سرگرم کننده و جالبی داری.به امید بهتر شدن هر روز آن..تولد همه دی ماهی ها هم مبارک!ولی من فقط دو تاشو میدونم.بابام و ترانه....

دارا
ترانه
شهریار
وبلاگ من!
حضرت مسیح!

فرشته سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 09:40 http://freshblog.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااام من اومدم ممممممممممم

سلااااااااااااااااااااااااااااااام!

دارا دوشنبه 13 دی 1389 ساعت 16:03

تولد وبلاگ وزینت مبارک.
پس توی دی مه دوسه تا تولده داریم.

توی دی که بیشتر از دو سه تا داریم. شهریار هم هست.

عمویی دیگر یکشنبه 12 دی 1389 ساعت 20:54

خوبه وبلاگت .

دستت درد نکنه!

محسن یکشنبه 12 دی 1389 ساعت 11:24 http://after23.blogsky.com

سالگرد تولد وبلاق وزینت مبارک.
و ممنون برای نوشابه ای که برای بعداز بیست و سه باز کردی.

ما واسه هم باز نکنیم چیکار کنیم پس؟
ولی نه.
اینو جدی نوشتم.

نونوش یکشنبه 12 دی 1389 ساعت 09:39

تبریک به خاطر پشتکار و جدیتتون مبارک باشه
راستی اینو من اشتباه می خونم یا چی ؟ :دی
سعی می کنم از این به بعد بیشتر روی پست ها کار کنم تا مطالب بهترین بنویسم!

نه. من اشتباه نوشتم. sorry! درستش می کنم!
ممنون به خاطر لطفت.

یلدا یکشنبه 12 دی 1389 ساعت 00:37

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم!
چقد دوست دارم این جملتو
۵سالگی مبارک پلان های روزانه

ممنون

هادی شنبه 11 دی 1389 ساعت 00:04 http://playtime.blogsky.com

معلومه عاشق ژانر علمی-تخیلی هستی

کلا از اینکه تخیل بقیه رو ببینم یا بشنوم خوشم میاد.

راستی، مثل اینکه دیروز تولد واقعی خودتم بوده. آره؟ اگه اینطوره تولدت مبارک!

هادی جمعه 10 دی 1389 ساعت 21:45 http://playtime.blogsky.com

تبریک میگم
ایشالاه پنجاهمین سالگرد وبلاگتون که تقریبا میشه چهل و هفتمین سالگرد وبلاگ این حقیر..

اوووه! یعنی تا اون موقع بلاگ اسکای هست هنوز؟
اگرم باشه دیگه وبلاگ نویسی می شه یه کار قدیمی و عقب مونده. اون موقع مثلا آدم ها افکارشون رو از طریق اشعه های ماوراء بنفش منتشر می کنن و برای هر کی بخوان می فرستن. تازه، تا اون موقع یادداشت های موجودات فضایی هم به نوشته ها اضافه می شه که قاعدتا جالب تر و هیجان انگیزتر از نوشته های ماس!

سونیا جمعه 10 دی 1389 ساعت 20:20

پنج سالگی پلان های روزانه مبارک! :دی

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد