پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

خواننده ای به نام هیرسا!

حتما تازگی ها ویدئوی "هیرسا" رو دیدین، آهنگ "دل ما". 



اولین باری که این کلیپ رو دیدیم کلی بحث داشتیم که ایشون دختر هستن یا پسر! قیافه و فرم هیکلش بیشتر به پسرها می خوره اما حرکات و صداش به دخترها.


بعد هر جا رفتیم دیدم بقیه هم هر دفعه با دهن باز بهش نگاه می کنن و در عجبن که دختره یا پسر و اصلاً چرا اینجوریه. جالب اینکه همه می گن ازش بدمون میاد اما تا ته کلیپ رو با دقت تماشا می کنن! چون من اصولاً باید از همه چی سر دربیارم، با یه کم جستجو موضوع رو برای خودم روشن کردم! حالا اینجام می نویسم حالشو ببرین:


مهمترین مطلب اینکه هیرسا پسره، متولد ۶۶ تهرانه و ساکن میدون هروی! "دل ما" دومین آهنگشه (اولیش "نیاز" بود) و الان داره روی سومین آهنگش کار می کنه که بعد از عید میاد بیرون.


حالا اینا به کنار، برام جالب بود حجم کامنت هایی که توی وبلاگ های مختلف طرفداران هیرسا درج شده. از دخترهایی که براش می میرن گرفته تا پسرهایی که قربون صدقه اش می رن و می گن کاش ما هم شبیه تو بودیم. از هر دو دسته هم براش شماره تلفن گذاشتن که...!


من بخاطر نوع کارم پسر و دخترهای دو جن سی، ترنس و emo زیاد دیدم و مشکلی هم باهاشون نداشتم، ولی تعداد زیاد طرفداران هیرسا برام خیلی جالبه.


* این پست مربوط به بیشتر از شیش سال پیشه، زمانی که تازه برای اولین بار هیرسا رو دیدم. بنابراین نظرم نسبت بهش به همون تاریخ مربوط میشه: 8 اسفند 1388. ظرف سال های گذشته، چند آهنگ دیگه هم از هیرسا شنیدم که به نظرم آهنگ های خوبین. صدا و نحوۀ خوندنش به سلیقۀ شخصی من نزدیک نیست، اما به نظرم هیرسا استعداد زیادی در خوانندگی داره که اگر بیشتر و جدی تر فعالیت کنه می تونه موفق تر از حالا باشه. نحوۀ آرایش و لباس پوشیدنش هم به هر حال طرفداران خودشو داره.


** این پست یکی از پر بازدیدکننده ترین پست های وبلاگم بوده و هنوز هم نظراتی براش گذاشته میشه. لطفاً در نظراتتون از توهین و فحش خودداری کنین، در غیر اینصورت تایید نمی کنم.



ساخت موزیک ویدئوی حرفه ای (کلیک کنید)

نظرات 196 + ارسال نظر
آگو یکشنبه 31 فروردین 1399 ساعت 13:01

مگه شما ایرانی نیستید؟ مگه فرهنگ کشورتون براتون مهم نیست؟ پس چرا دارید طرف نوعی موسیقی میرید که تمام عناصر فرهنگ غرب رو به کشورتون وارد میکنه؟! این نوع موسیقی بی مایه هست، بی محتوا ست. موسیقی ایران و شعر ایران حرف اول و آخر رو میزنه. چند سالیه که بی مایگان موسیقی کشور رو پایمال کردن و موسیقی هایی رو تو گوشمون پخش کردن که به کلی یادمون رفته که ایرانی هستیم. وقتی حرف از هنر نیست میگیم ما ایرانی هستیم و از نسل کوروش هستیم، اما وقتی موسیقی ایرانی میاد جلو میگیم جناب موسیقی برو عقب ما موسیقی پاپ دوست داریم و با این موسیقی حال نمیکنیم!

محسن شنبه 9 آذر 1398 ساعت 23:28

من کاری به خودش ندارم که مریض هست یا نه.ولی خدایییش صداشو دوست ندارم.

الهه پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 17:00

اول خودتونو مسخره نکنین بعد ترنسهارو مسخره نکنین،
متاسفانه با این که همتون ایرانی هستین میگین مردم ایران بی فرهنگ و کوتاه فکرن، اگه انسانیت و محبت و بخشش رو یاد گرفتین اونوقت نظر بدید
با تشکر

شاید ترنس دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 14:38

با نظر آقا بهمن موافقم چرا ما اینقدر باید یکدیگرو مسخره کنیم چرا تشویق نکنیم
مثل پیشرفته ترین کشور جهان ژاپن

مهسا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 01:47

من هیرسا رو تازگیا شناختم یعنی از اوایل زمستون وقتی موزیک ویدیوشو از pmc دیدم فکرش هم نمی کردم تو ایران همچین خواننده ای باشه خیلی ازش خوشم میاد علاوه بر اینکه قیافه اش زیباس و صداش هم معرکه اس کلا بچه باجنمیه:)

مهسا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 01:39

من هم با نظر آقا بهمن موافقم آخه اونی که اسمشو نوشته بود ترنس اون چطور ترنسی هستش که اینقدر به هیرسا توهین میکنه و واسش متأسفم که سطح درکش اینقدر پایینه، به نظر من چون تو ایران واسه دخترا محدودیت هست و نمیتونن آزادانه بخونن و اونایی هم که میخونن زیرزمینی و مخفیانه هستن هیرسا هم شاید به همین دلیل تغییر جنسیت نمیده یکی هم اینکه کیفیت عملها زیاد خوب نیس.

بهمن سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 01:25 http://wisdom-follower.blospost.com/

@ترنس
خیلی حرفت مضحکه که کسی بخواد دست به تزریق هورمون بزنه و چیزی بشه که مردم علیهش حرف بزنن.
جایی خوندم که ژاپنی ها فرد شکست خورده رو اونقدر تشویق میکنن تا پیروز بشه ولی ما ایرانیها با فرد پیروز اونقدر میجنگیم که به زمین بخوره. واسه همینه ژاپنی ها از ایرانیها جلوتر هستن

بهمن سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 01:21 http://wisdom-follower.blospost.com/

من تازه با ایشون آشنا شدم. خبر نداشتم ایشون از 6 سال پیش مشغول فعالیت هنری بوده اند.

بهمن چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 23:47 http://wisdom-follower.blospost.com/

هیرسای عزیز ترنس هستند. ایشان انسانی بسیار شجاع و هنرمند و بااستعداد هستند. برای من ایشان با هر هویتی عزیز هستند.

ادمین عزیز نگاهی به فیلم آینه های روبرو ساخت داخل ایران بندازید. میتوانید این فیلم را از ویدیوکلوپ ها یا حتی سوپرمارکت ها تهیه کنید که درباره مشکلات بسیار سخت ترنس ها ساخته شده است. این هم لینک فیلم در ویکیپدیا:
https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A2%DB%8C%D9%86%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%B1%D9%88%D8%A8%D8%B1%D9%88

بله این فیلم رو همون سال در سینما دیدم و به نظرم فیلم بسیار خوبیه.

در ضمن دوستان عزیز خوبه به تاریخ پست من نگاه کنن. من این یادداشت رو هشتم اسفند سال 1388 نوشتم، یعنی بیشتر از 6 سال پیش. در اون زمان اطلاعات خیلی کمی دربارۀ هیرسا وجود داشت و فقط یک آهنگ بیرون داده بود.

بهمن چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 23:44 http://wisdom-follower.blospost.com/

@اشکین 0098
نه هیرسا بیمار است نه ترنس بودن بیمار است. ترنس بودن رو اگر بیماری بخوانید باید مرد بودن رو بیماری بخوانید و همینطور زن بودن را.
لطف کنید توهین نکنید. هیرسا از بسیاری از مردم سالمتر است. تراجنسی هرگز بیماری نیست. بهتر است کمی قبل از حرف زدن تحقیق کنید

مهسا شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 09:30

یه چیز دیگه هم بگم شعرهاش احساسی و پاک هستن من به شخصه پاک بودن آهنگ واسم خیلی مهمه مثه بعضی از خواننده ها نیس که هر چرت و پرت و مزخرفاتی که به ذهنشون میاد میخونن
لباس هاش پوشیده هست درسته که هنوز پسره و روحیه اش دخترونه ولی از خیلی از این دخترها نجیبه و این نجابتش به دنیا می ارزه.

مهسا شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 09:11

سلام دوستان به نظر من صداش که حرف نداره قیافه اش هم بانمکه خیلی دوسش دارم امیدوارم هر جا که باشه تو زندگیش موفق باشه
ولی خودمونیم صداش شبیه هنگامه اس.

s دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 18:45 http://href=mailto:>email

ایرانی ها به خصوص جوونها کاملا ذهن کند و بسته ای دارن دلیلش هم اینه که هیچی ندیدن و یجورایی عقده ای بار اومدن که با هرکس و ناکس کاردارن و تهمت میزنن و حرفای بی اساس هیرسا رو باید ستایش کرد که جلوی این همه عقده ای توانایی شو به نمایش گذاشته و در مقابل مخالفای غیرمنطقی که ایران و امثالشون پر کردن رو باید ترور کرد همین

پرویز پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 10:51

فقط میشه به ایشون آفرین گفت
همجنس گراها ، دوجنس گراها ، ترانسکچوال ها ، دوجنسه ها انقدر درگیر دید مردم و سرکوب خودشون هستند که یادشون میره استعدادهاشون و شکوفا کنن و از همه مهمتر اینکه اونجوری که دلشون میخواد زندگی کنن در جامعه
و به دوستان استریت که هموفوبیا دارن باید گفت شما باید باید باید هموسکچوال هارو بپذیرید
هر چه زودتر بهتر چرا که ممکنه یکی از عزیزانتون دچار این وضعیت باشه

اشکین 0098 چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 12:57 http://ashkin0098

هیزسای عزیز مبتلا به بیماری ترنسکشوال هستن
این یعنی روح دخترانه در جسم پسرانه یا بلعکس

فرزانه سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 13:05

به جای اینکه بیایم اینجا مردمو نقد کنیم بهتره اول خودمونو درست کنیم، به کسی چه که هرسا کیه؟چه دختر باشه و چه پسر واسه خونوادش عزیزه!
از نظر هنری هم بخواهیم برسی کنیم، هن
ر مرز نداره، هر هنرمندی شیوه و.طرفداران های خاص خودشون داره، هرسا برای طرفدارشان عزیز و محترمه. بجای توهین بهتره خیلی محترمانه نظرتون بگید ، دوست داشت خودشو تغییر میده دوست نداشتم به خودش مربوطه

سیمابانو پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 11:46

سلام.واقعا جای تاسف داره که بعضیا انقدر پرخاشگرانه و زشت نظر میدن.منم چندروز تو فکر بودم که ایشون دختره یا پسر.اما این تی اس بودن.تو تمام دنیا وجود داره و.با احترام با هم نوع خودشون برخورد میکنند.متاسفانه انقدر افکار مردم سرزمین ما ایران کوتاهه.که همیشه دنبتل یه سوژه برا مسخره کردن هستند.و همینجا افرین به هیرسای عزیر.که با این موضوع ظاهر خودش.تونسته خرفی برای گفتت داشته باشع.بیاین قبول کنیم شاید من و.شما تی اسی میشدیم.ایا حاظر بودیم.یهلحظهلحظه سسرمونو بلند کنیم تو.جامعه؟اما هیرسای عزیز داره با صدای قشنگش چندلحظه همه رومجبور میکنه بهش فکر کنن!!!درضمن جراحی کردن بسیارررر گرونه دوستان نه حمایتی از سازمانی نه از اشخاصی بیاین مهربونتر باشیم.ما اسطوره ی مهرو دوستی ها هستیم………

ترنس چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 22:58

من خودم ترنس بودم و برای یه زندگی سالم عمل کردم.
ایشون رو قبول ندارم.جز خودنمایی کاری انجام نمیده.اگر واقعا بیمار جراحی کنن.ضمنا مشخصه از صفات ظاهری دست کاری هورمونی شده.
صداش اصلا ناز و دخترونه نیست.دورگه رو اعصاب.هنرمند نیست.خودنماست.
جدا چندشناک چون طبیعی نیست و غیر طبیعی چون صفات ظاهریش رو دست کاری کرده.

shaghayegh پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 14:50 http://hamishe-yeki-hast.loxblog.com

من اولین بار که هیرسا رو دیدم دو ساعت فقط داشتم به این فکر میکردم پسره یا دختر
بعد که مطمئن شدم پسره انقد مسخرش کردم که نگوووووو
هیرسا درجوابم گفت : در حد و شخصیت یک بانوی ایرانی اینطور حرف زدن درست نیست که بخواد دیگران و به سخره بگیره و خیی چیزای دیگه که یادم نیست
من خیلی از خودم ناراحت شدم و کلی ازش عذرخواهی کردم واقعا خیلی مهربون و با محبته

Mostafa جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 21:16 http://mostafa

هیرسا رو خیلی دوست دارم اون برایه من خیلی با ارزش❤️❤️❤️

ali پنج‌شنبه 4 دی 1393 ساعت 22:44

خداا ای چیه؟؟
فقط کافیه از سوسکم بترسه برا همسایمون بریم براش خواستگاریloool
@!@

حمید چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 20:28

مایه تنگه این بشر. چه استعدادی داره این آقای شبیه دختر.جز ابتذال موسیقی!

نیاز یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 16:51

من با رهای عزیز کاملا موتفقم چون خودم یه ترنسم و درد دیده رو درد کشیده می فهمه چیه

محمد سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 16:54

هیرسا بیمارى تى اس داره اختلالات جنسى یعنى نمیدونه خودش دختره یا پسر دست خودشون هم نیست اگه یه ژن برعکس شه این مدلى میشن فقط با جراحى خوب میشن اوناىی که پسرن بیشتر طرف زن هستن لباساى زنارو باید بپوشن اونایی زن هستن بیشتر طرف مردا لباسایه مردا رو باید بپوشن هیرسا هم همینه اگه نمیدونستید بدونید الان

پرستش پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 09:16

واقعا که.........اصلا کی به این آقاببخشیدخانم گفته خواننده؟؟؟همین شماها اینارو شیرمیکنین بااین حرفاتون...همین حرفا روزدین که هرخر والاغی فک میکنه استعداد داره...خوانندهه..خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

........ سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 18:03

عجب

آزاده دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 12:42

سلام

من چند سال پیش یه کلیپ ازش دیده بودم و خیلی برام عجیب بود و حرکت جدیدی بود، همین الانم یه کلیپ ازش دیدم به اسم "تو" خیلی دوست دارم بفهمم وقتی میگه تو بهونه‌ی منی، گل خونه‌ی منی منظورش یه دختره یا پسر؟!
به نظر من باید هرچه سریعتر عمل کنه و کلاً دختر بشه، اینجوری فقط انگشت نمای خاص و عام میشه و بس!

hale_j.a سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 16:31

یکی بگه هیرسا اسم دختره یا پسر من تو این گیر کردم ؟؟؟
ولی خاننده خوبی هست ولی صداش دورگه هس به هر حال خوبه

[ بدون نام ] شنبه 19 مهر 1393 ساعت 01:27

متاسفم واسه کسایی که قدرت درک ندارن....
من نمیدونم هیرسا دو جنسیتی هست یا بوچ یا ترنس یا فقط یم تام گیرل!!!
اما هرچی که هست به قوله سایه اسکای
پسر لاک میزنه میکاپ میکنه
به تو چه
جیبتو زده یا خفتت کرده
تو کوچه
افراد زیادی میان اینجا ....
نمیخوام تبلیغات کنم اما بد نیست وبلاگ منو بخونید
erfants2.blogfa.com
من یک ترنس هستم
یکی که شاید شما بهش بگین نفرین شده,دور از خدا,
خسته نشدین؟؟؟
ما ترانسا خسته نشدیم اما خستتون میکنیم
بوچ ها خستتون میکنن
شیمیل ها خستتون میکنن
یه مشت احمق بدون هیچ اطلاعاتی ریختن تو جامعه همه رو جزو همجنسباز ها میخونن
اینم بگم بد نیست خیلیا بدونن
همجنسگرا و همجنسباز و ترنس و دو جنسیتی با هم زمین تا آسمون فرق دارن بحثشون کلی جداست
اگه میدونستید خجالت میکشیدید از خودتون
واستون متاسفم

حقیقت و منطق پنج‌شنبه 10 مهر 1393 ساعت 07:02 http://Haghighat.com

دو جنسه هست صد در صد شک نکن

تابلوعه ... همه می دونن دیگه

انکار بسه

حالا دو جنسه باشه؟ ما که بخیل نیستیم

چه اشکالی داره باشه کسی هم مسخرش نمی کنه...

مایکل جکسون خدا بیامرز مگه دو جنسه نبود؟

اینم حق زندگی داره صد در صد شک نکن

همونطور که هر ننه قمری خواننده شده در زمان حال ایشون هم این حق رو داره خواننده بشه

آدم عادی دیگه اصلا نداریم تو کره زمین یا همه خواننده هستن یا بازیگر...

sky girl چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 23:22

چه دختر نازی خدا واس صاحبش نگهش داره واقعـــــــــــا نازه

یه دوست سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 17:37 http://www.Super.Blog.iR

منم دوسش دارم هیرسا ... هم قیافه ش ... هم صداش ... هم حرکتاش ... اونایی هم ک مسخره ش میکنن شعور نداشته ی خودشون رو نشون میدن .

atti kh شنبه 30 آذر 1392 ساعت 00:47

سلام .دوستان عزیز این اصلا کار قشنگی نیست که شما این طوری در مورد هیرسا بدد میگید.اون هرچی که هست من شخصا دوسش دارم.اون یه پسره و اصلا هم دو جنسه نیست کلا بعضی هاتون خیلی خوشتونمیاد که بد بگید.

saba چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 19:23 http://adampour.lxb.ir

نظری ندارم

خب پس چرا نظر گذاشتین؟!

کانون هواداران هیرسا پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 23:18

دفتر رسمی کانون هواداران هیرسا افتتاح شد.
آدرس: تهران- خ شریعتی -ابتدای میدان قدس - ایستگاه رضایی- کوچه رضایی - ساختمان بهاران - طبقه 2.

mary سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 21:33

خب اگه بخوایم منطقی حرف بزنیم میبینیم که تو ی دنیا آدمای زیادی وجود دارن وهرکس ویژگی های مخصوص خودشو داره هیرسا هم یکی از آدمای عادیه جامعه است اما چون ما با همچین آدمایی زیاد سر کار نداریم اونارو غیر عادی میبینیم خب درکل خلاصه بگم تو برو تو آینه خودتو نگاه کن بعد بیا به بقیه گیر بده آخه این چه حرفیه که شماها میزنید آخه به شماها چه که تو زندگی شخصی دیگران دخالت میکنید ):

girl دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 15:18

ببخشید همچین حرفی میزنم اخه شما رو سننه دختره یه پسر

be toche شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 02:02 http://www. bazam beto che

hirsaبدبخت ببینه چه حرفا پشت سریش حرف میزنن

آرزو ... یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 15:16

وای...خیلی چندشه که!!!اه...اصلا معلوم نیس پسره یا دختره...اگه پسره چرا انقدر عشفه میاد؟؟؟؟اه...وقتی آهنگشو میشنوم دوس دارم برم دشویی!چیه این باو؟؟؟صدا ک نداره قیافه هم نداره...چیزی نداره ک ادم بهش حسودی کنه...وای فک کن پسر انقد ناز و عشفه بیاااادددد:(

سلیقه ها مختلفه خب. مگه همۀ پسرها از یه جور دختر خوششون میاد؟

no name سه‌شنبه 13 فروردین 1392 ساعت 21:39

اخه به این بدبخت چه کاردارین که این قدر پشت سرش حرف مفت میزنید اگه به خاطر اسمش و رفتارش و صداش میگین دو جنسس شما پسرایی که زیر ابرو برمی دارید و مو بلند می کنید از صد تا دو جنسه بد ترید

شایان مکوندی چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 21:35

خیلی بچه خوشکل و نازی هست حرکاتشو دوست دارم

ریحانه چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 14:33

سلام من ریحانه هستم طرفدار 100درصد هیرسا هستم گرچه ازش خواستم عروسیم واسم بخونه اما نیومدن اما کلی دوسش دارم هیرسا متفاوته

sadaf جمعه 22 دی 1391 ساعت 20:49 http://serendepiti.persianblog.ir

agha tebghe akhbari k b ma reside hirsa 24ta amal karde o alan 1dokhtar b esme amitis shode,vali tuye in web injori nist..begid ch khabare torokhuda!:D

رها دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 21:48

سلام دوستای عزیز کسایی که نمیدونن هیرسا پسره یا دختر یا اینکه پس اگه پسره چرا صداش و چهرش شبیه دختراس کامنت منو تا آخر بخونن در جواب شما باید از یه بیماری با عنوان اختلال هویت جنسی یا جی آی دی نام ببرم افرادی که به این بیماری مبتلا هستن روح و جسمشون در تضاد با هم قرار داره مثلا اگه پسرن مثل هیرسا روحیاتشون کاملا شبیه دختراس دقیقا مثل یه دختر به خاطر همین خاطر سعی میکنن ظاهرشون رو به یه دختر نزدیک کنن بهتره بدونین که این رفتار اصلا در اختیار فرد بیمار نیست پس نباید اونو به خاطر رفتار دخترونش مسخره کرد چون از کنترل خودش خارجه اگه میخواین اطلاعات بیشتری به دست بیارین عنوان بیمای رو تو گوگل سرچ کنید امیدوارم که متوجه شده باشید که این یه بیماریه و این اصلا درست نیست که یه فرد بیمار و آسیب دیدرو مورد تمسخر قرار بدیم

ممنون از توضیح شما.

koorosh سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 09:57

به نظر من نظر آقا تیام از همه ی نظرات بهتر بود و من کاملا با ایشون موافق هستم مثلا الان تو ایران دیگه بین پسرا ابرو برداشتن خیلی عادیه ولی نه دیگه تا این حدی که هیرسا پیش رفته به قول نیلو عزیز اگه آدم جلوی تلویزیون نباشه و فقط صدای این هیرسا رو بشنوه 100% فکر می کنه دختره من نمی دونم چطور سارا خانم می گم که هیرسا دو جنسه نیست.اگه دوجنسه نیست پس یکی به من بگه چیه؟

0o0o0o0ps!!!!! پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 16:20

جدیدا هرکی شکست عشقی میخوره یا کلا با مامان باباش دعواش میشه .....................................
میاد میشه خواننده....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا اینایی که میان میشن خواننده چه فکری میکنن؟؟؟؟؟
فهمیدین به منم بگین ........ تشکر دوستان*

ali یکشنبه 7 آبان 1391 ساعت 21:22

???eshtebah nakon man aslan ahamiat nemidam besh na sherasho gosh midam na clipasho mibinam vali khob etefaghi bod hame didan ma ham didim
kari hamb ehesh nadaram
nazareto khondam az harfat khoshamnayomad
azad andishi be che manie beg maham bedonim?!
man darim eybasho migam k bartaraf kone
khosomate shokhsiam nadarim.senet mirese khob az
ghadim migan
enteghade sazande basi behtar az tarife kazeb
o mokharebe.
dar zemn u moteasebi kheili dari hers mikhori.
badesh nemiad besh migan hamjensbaz ya ...man
bodam vaghean ye fekri be hale khodam mikardam
balke vaghean bashe
k man rajebe in dge aslan nazar nemidam......
age gharar bashe to in chiza pishraft konim
k be jaye berese k mardamon mese zana
beshan oada osole zanone dashte
bashan va zanamon mese marda
pishraft nakonim sangin tarim khanome mohtaram

ممنون از نظر شما. فقط اگه ممکنه دوستان از این به بعد فارسی تایپ کنین که خوندن متن ها راحت تر باشه.

مستانه پنج‌شنبه 4 آبان 1391 ساعت 19:29

جنابه علی خان بهتره یکم بجای تعصب بی جا یاد بگیری به همه حق زندگی بدی این بنده خدا هیرسا الان به تو چکار داره؟ اگه خوشت نمیاد خوب نه موزیک ویدئو هاشو ببین نه آهنگهاشو گوش کن وسلام!!!!!! آرایش میکنه دلش میخاد نمیکنه بازم دلش میخاد!!! من نمیدونم چرا باید توقع داشته باشیم دیگران جوری باشن که ما دلمون میخاد!!!!!!!!! من نظرم اینه تا شماها هستین ایران حتی به ترکیه هم نمیرسه چه برسه به جهان اول(از نظر مدنیت و آزادیهایه فردی) متاسفانه تو ایران بجایه اینکه نسلها به طرف آزاد اندیشی پیش برن دارن به طرف سیاه بینی و متعصب شذن پیش میرن!!!! جالبه قدیمی تر ها باز تر و دمکرات تر به برخی مسائل نگاه میکنن تا شما نسله جدیدیها!!!!!

شیلا چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 01:10

شبیه دخترترشیدهاس :D وای خدا مردم ازخنده
پس چراخودشوشبیه دختراکرده جدی آرایش میکنه چرا دوستورفیقاشوطرفداراش میدونن!!!!

یه آریایی شنبه 29 مهر 1391 ساعت 05:18

سلام به آدمین عزیز ممنون از توضیحاتی که دادین ولی بنده از ایران و ایرانی بدنم شاکیم که مردمم چرا اینقدر بی شرم هستن و جنبه ندارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد