پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

اتمام تصویربرداری مستند "قشم"

تصویربرداری فیلم مستند "قشم: جزیرۀ عجایب هفتگانه" شش روز طول کشید. شش روز کار در گرمای این روزهای جنوب... ظرف این مدت تمام جزیره رو گشتیم و از جاهای دیدنیش فیلمبرداری کردیم:

درۀ ستاره ها، چاهکوه، بندر لافت، غارهای خوربس، قلعۀ پرتقالی ها، جنگل های حرا، جزایر ناز و خیلی جاهای دیگه که واقعاً دیدنی بودن. تلاش بر این بود که فیلمبرداری به گونه ای باشه تا زیبایی ها و ابهت هر کدوم از این سایت ها در قاب تصویر قابل مشاهده باشه.

بلافاصله بعد از اتمام فیلمبرداری، تدوین رو شروع کردم و امروز راف کات اول فیلم آماده شد. نمی دونم این فیلم قراره از کدوم شبکه پخش بشه، اما امیدوارم کار قابل قبولی دربیاد.