پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

پخش مستند "دزدان دریایی اقیانوس هند" از شبکه یک

فیلم مستند "دزدان دریایی اقیانوس هند" چهارشنبه همین هفته ۲۳ فروردین بعد از خبر ساعت ۱۴ از شبکه یک پخش خواهد شد.  

پیش تولید این مستند از تیرماه سال گذشته شروع شد و شهریور به مرحلۀ تصویربرداری رسید. تدوین، موسیقی و سایر کارهای مربوط به پس تولید در مهر و آبان انجام شد و نسخۀ نهایی آذر ۹۰ تحویل دفتر گروه شد که بعد از ماجراهای بسیار و نهایتاً ۱۵ دقیقه کوتاه شدن، بالاخره مجوز پخش از شبکۀ یک رو گرفت و چهارشنبه روی آنتن می ره. 

سفر به بندرعباس و سوار شدن بر ناو خارک، همینطور نشستن پای صحبت های کاپیتان اصغرزاده - که موفق شده کشتی بزرگ نفتکش خودش رو از چنگ دزدان دریایی فراری بده - جزو خاطرات به یادماندنی ساخت این فیلم محسوب می شه. 

همینجا از همۀ بچه هایی که در ساخت این فیلم مشارکت داشتن تشکر می کنم. 

 مشخصات فیلم روی IMDB

تیزر فیلم روی بلاگ اسکای 

تیزر روی یوتیوب     

مصاحبه من با سایت خبری دریانوردی

پ.ن. اگر فیلم رو دیدین لطفاً روی IMDB بهش امتیاز بدین.