پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

پخش مستند استاکس نت از شبکه یک

مستند کوتاه استاکس نت: جنگ سایبری، چهارشنبه ۲۳ آذر ساعت ۸:۱۰ شب از شبکه یک پخش خواهد شد. از دیشب تیزرش رفته رو آنتن. 

اگر فیلم رو دیدین، لطفا روی سایت imdb بهش امتیاز بدین.  

لینک imdb 

پیش تولید فیلم از اواخر فروردین امسال شروع شد، خردادماه تصویربرداری رو انجام دادیم، تا مرداد نسخه اولیه آماده شد و پس از سه چهار مرحله اصلاح و بازبینی، بالاخره نسخه نهایی دو هفته پیش تایید و تحویل گروه شد. 

این دومین فیلم مستند من هست که از تلویزیون پخش می شه. البته نسخه پخش با نسخه اولیه تفاوت های بسیاری داره، به هر حال وقتی فیلمی از تلویزیون می خواد پخش بشه باید خیلی چیزها رو درنظر گرفت... 

من سعی کردم در این فیلم واقعیت رو به نمایش بذارم و از هر گونه شعار و تبلیغ پرهیز کنم. چیزی که خواهید دید نتیجه تحقیقات چند ماهۀ اعضای گروه هست. 

امیدوارم اثربخش باشه. 

عکس های پشت صحنه و تیزر فیلم را اینجا ببینید.

لینک تماشای فیلم روی اینترنت