پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

دزدان دریایی اقیانوس هند: به سمت جنوب

اول مرداد ماه امسال وقتی پیش تولید مستند "دزدان دریایی اقیانوس هند" رو شروع کردیم، فکر نمی کردم پروسۀ تولید این فیلم تا این حد پیچیده باشه.

هماهنگی هایی که باید از یکطرف با شرکت ملی نفتکش ایران و از طرف دیگه با نیروی دریایی برای انجام چند مصاحبه و تصویربرداری از ناوها و نفتکش ها در جنوب ایران صورت می گرفت از چیزی که فکر می کردم خیلی بیشتر طول کشید. البته یکی از دلایلش تغییر ساعات کاری در یک ماه گذشته و وجود چندین تعطیلی متوالی بود که باعث شد کارهای اداری با تاخیر صورت بگیره.

فردا صبح داریم می ریم بندرعباس تا از اسکله و کشتی ها فیلم بگیریم. هماهنگی هایی انجام دادیم با مرکز صدا و سیمای خلیج فارس و انجمن سینمای جوان بندرعباس برای استفاده از بازیگران بومی...

مشکلات لحظۀ آخری تو همۀ کارها وجود داره اما اینجور مشکلات برای این فیلم بیشتر از مجموع چهار فیلم اخیرم بود! دیروز برای شهریار تصویربردارمون مشکلی پیش اومد که راهی بیمارستان شد، از اونطرف فرماندۀ ناوگروهی که قرار بود باهاش مصاحبه کنیم از بندرعباس رفت یه شهر دیگه، تصویربرداری نماهای خارجی نفتکش به مجوزهای دیگه ای احتیاج پیدا کرد و... که خوشبختانه تا امروز ظهر همۀ مشکلات برطرف شد...

از اونجا که امکان تغییر زمان تصویربرداری به هیچ عنوان وجود نداره، فردا 7 صبح به سمت بندرعباس می ریم، انشالله که اونجا همه چیز به خوبی پیش بره و بتونیم تصاویر مورد نیازمون رو بگیریم و چهارشنبه برگردیم...