پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

دزدان دریایی اقیانوس هند: آغاز تصویربرداری

بعد از سه هفته که از شروع پیش تولید می گذره، بالاخره تصویربرداری سومین فیلم مستند به اسم "دزدان دریایی اقیانوس هند" رو از امروز شروع کردیم. دو تا مصاحبه داشتیم با مدیر فنی و افسر امنیتی ناوگان نفتکش ایران. فردا با ناخدای یکی از کشتی هایی که بهش حمله شده و موفق شده کشتی اش رو سالم از منطقه بیرون ببره قرار داریم که داستانش رو برامون تعریف کنه.

به احتمال زیاد هفتۀ آینده تصاویر مربوط به نیروی دریایی رو می گیریم و هفتۀ بعدش هم می ریم بندرعباس برای تصویربرداری از لوکیشن های خارجی: نفتکش، ناو جنگی و همینطور بازسازی بخشی از داستان ناخدا.

پدیدۀ دزدان دریایی سوژه ایه که می شه از چند زاویه بهش نگاه کرد. تحقیقات خوبی در این زمینه انجام دادیم و به نتایج جالبی رسیدیم. اینکه دزدان دریایی کی هستن، قبلاً چیکاره بودن و چرا به سمت دزدی دریایی کشیده شدن می تونه دستمایۀ یه فیلم بلند قرار بگیره.

پنج تا طرح داستانی دارم که امیدوارم تا تموم شدن مراحل پس تولید این فیلم حداقل یکی از اونها تصویب بشه و بتونیم توی پاییز شروع کنیم.

دلم برای حال و هوای فیلم داستانی خیلی تنگ شده.