پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

آدم ها...

آدم ها موجودات عجیبی هستن...

موقعی که انتظارش رو نداری کارهایی انجام می دن و لطف هایی می کنن که غافلگیر می شی و نمی دونی چطور ازشون تشکر کنی،

ولی همون آدم ها بعضی کارهای ساده ای رو که طبق عرف، فرهنگ، اخلاقیات یا هر کوفت و زهرمار دیگه ای که بهش پایبند هستیم، قاعدتاً باید انجام بدن، منتظری که انجام بدن، دلت می خواد که انجام بدن، خیلی ساده، انجام نمی دن! یا انقدر دیر انجامش می دن که دیگه به درد عمه شون می خوره!

نظرات 6 + ارسال نظر
ها؟ چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 23:10

آقا ما از تیر ماه این بلاگ شما رو توی بوک مارک زدیم خیلی حال کردیم. بعد از اون موقع هی هر هفته باز میکردم میگفتم چرا پس آپ نمیشه . امروز یکم این صفحه رو بالا پایین کردم دیدم ای دل غافل پست برای خرداد 90 داره . با یه خوشحالی عجیب و حواله یک فقره تف تو این مغز همه پست ها رو خوندم :D امان از آدم شاسملنگ!!! :D موفق باشید . به خاطر فیلمها هم تبریک.

ممنون از لطف شما.

من بطور متوسط هفته ای یکی دو پست برای وبلاگم می نویسم. اما این روزها به شدت درگیر مراحل ساخت دو فیلم مستند هستم و به همین دلیل مدتیه نتونستم وبلاگ رو با موضوعات عمومی یا سینمایی آپ کنم.

خوشبختانه دیروز تصویربرداری تموم شد و وارد فاز پس تولید شدیم که می شه گفت به شکلی ساده تر از مرحله تولیده.

به زودی وبلاگ دوباره به روال سابقش برمی گرده و بطور مداوم آپ می شه.

باران نوامبر چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 11:07

این جزو ویژگی های همه ی آدماست...به نظرم این انتظارا انتظاراریی که عرف فرهنگ اخلاق و همین چیزایی گفتین اجبار میذارن رو یه کاری همه ی آدما یه حالت تدافعی میگیرن نسبت بهش
ولی خب وقتی انتظاری نباشه کسی هم منتظر نیست آدما از روی علاقه یه کاریو انجام میدن که میشه لطف

بعضی وقتام بعضی آدما بیشتر برای ژست کاری رو انجام می دن نه از روی علاقه واقعی...

روزبه سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390 ساعت 18:21 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

آدما سرشون شلوغ شده...

فیروزه دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 21:00

جالبه که الطاف غافلگیر کنندشون هم خیلی به ادم نمی چسبه چون نه انتظارشو داشتی و نه اینکه اصلا دلیل درستی براش پیدا نمی کنی

عالمی دیگر بباید ساخت وز نو ادمی

دارا دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 13:16

شاید اونایی که این جورین اصلن آدم نیستن؟

محسن یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 17:12

خی خیلی از آدما شیر یا خطی کار می کنن. البته خودشونم نمی دونن که شیر یا خط می اندازن.
آدمن دیگه. باید بخشیدشون. آدم نبودن یک کاری رو ورتین انجام می دادن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد