پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

پخش فیلممون، امشب از شبکه ۳

فیلم کوتاه مستند: شما 9 میلیون دلار برنده شده اید! 

 

۳۶ دقیقه 

 

پخش: امشب، ساعت ۸، از شبکه ۳ 

نظرات 15 + ارسال نظر
سونیا چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 23:12

من صدا و سیما نگاه نمی کنم کلا! طبیعتا این را هم ندیدم، اگه پخش مجدد داره یه ندا بدین ببینم!

حتما

محمد چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 11:19

لینک رو یادم رفت بفرستم!!!!!! آلزایمر در حد تیم ملی!

http://forum.p30world.com/showthread.php?p=5939529

مرسی

محمد چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 11:14

توی این فوروم هم به فیلم شما اشاره شده. گفتم شاید براتون جالب باشه

پس لینکش کو؟!

گلناز سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 14:18

تبریک تبریک تبریک....
با تمام محدودیتهای صدا و سیما کار خیلی خوبی بود.
ما که کلی حال کردیم.یک پیشنهاد: دفعه بعد یک مستند بساز با عنوان تاثیر آموزش کامپیوتر بر جوانان و با من هم یک مصاحبه اختصاصی بکن!!!!

مرسی.

عجب سوژه ای پیشنهاد دادی... اصلا از وقتی گفتی تا حالا ذهنم درگیرشه!

محسن سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 12:59 http://filmamoon.blogsky.com

فیلم ۴۰ دقیقه ای در اولین نمایش شد ۳۶ دقیقه. من فکر کنم دو سه بار دیگه نشون داده بشه میشه ۶ دقیقه ای
(((:

خودم ازش کم کردم. با همون سیستم در این مکان ماهی تازه به فروش می رسد. اولین نسخه اصلا شده بود ۵۱ دقیقه. بعد کردمش ۴۶، بعد ۴۱، آخر هم ۳۶ دقیقه و ۱۵ ثانیه روند!

امیر سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 10:45

توی فوروم پرشین تولز بحثی راه افتاده درباره فیلمت:

http://forum.persiantools.com/t187816.html

مرسی.

بعضی از نظرات جالب بود برام.

فرهاد سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 09:46 http://www.rahdari.ir

آنتن ما هم خیلی وقته خرابه ولی اگر اعضا و جوارح (جوارع) یاری کنند می رویم بالای پشت بام تا بلکه درست شود ..اگر درست شود

مشکل عمده ما همین اعضا و جوارحمونن که معمولا یاری نمی کنن!

نیره دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 20:52 http://www.bahareman.blogsky.com/

یکی، دو روزی از این جا غافل شدم و الان که اومدم این برید را دیدم و خوب این فیلم رو ظاهرن از دست دادم برای تماشای اون از تلویزیون... امیدوارم گام های موفقیت را بلندتر رو به پیشرفت بردارید.

ممنون از لطف شما.

فکر می کنم پخش دومی هم داشته باشه، امیدوارم اینبار از چند روز زودترش بهم خبر بدن که منم اینجا بنویسم.

مهدی دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 11:20

با اینکه ایرادهایی داشت اما در مجموع خوب بود

ممنون از اینکه خودتو رسوندی و فیلمو دیدی

تارا دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 09:05

تبریک می گم ایشاللله کارهای بهتری ازتون ببینیم

مرسی

محسن یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 21:26 http://filmamoon.blogsky.com

نه هنوز نخریدیم. تازشم فقط خریدن نیست که باید بریم پشت بون و سیم کشی کنیم و ....... اوووه.
ایشالله می خریم. یه روزی.
البته یه وقتی یه دیش داشتیم که فقط ایرانو پخش می کرد ولی اونم کردیم یه جای دیگه.
میگن یه ریسیورهای مجازی اومده که فقط ایرانو پخش می کنه. شنیدی؟

الان شبکه های ایرانو روی ماهواره های بدر و عرب ست هم می شه گرفت که. رسیور دوم نمی خواد دیگه.

امیر یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 21:15

سلام حسام جان. دستت درد نکنه خیلی خوب بود.
موضوع جالبی رو انتخاب کردی. خسته نباشی

مرسی امیر جان.

هادی یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 20:50 http://playtime.blogsky.com

سلام
الان فیلم رو دیدم البته از دقایق ابتدایی موفق به دیدن نشدم.
اگه رفاقت و تعارف رو کنار بذارم اول از همه باید بگم ناامید شدم،چون تفاوت چندانی بین این فیلم و باقی تولیدات مشابه تلویزیونی مشاهده نکردم.کارگردانی و تصویربرداری در ساده ترین شکل و بدون کمترین تنوعی بود.مثلاً نماهای مربوط به اون قربانی با پیش رفتن موضوع هیچ تغییری نکرد در صورتی که میشد با جلورفتن داستان و از بین رفتن راه بازگشت اون بازی و یا به تعبیری غرق شدن اون قربانی از یه تغییر آهسته در اندازه نماها یا پس زمینه یا یه چیز دیگه غنای تصویر رو بیشتر کرد و اونو از یکنواختی هم در آورد و فرم و مضمون را با هم جلو برد.
البته نمونه های مشابه تلویزیونی چیزهایی در خودشون دارند که گاهی باعث انزجار میشن اما این فیلم خوشبختانه رو اعصاب راه نمی رفت اما انتظارم از یه فیلمبین حرفه ای بیشتر از اینها بود.
و صد البته که بیرون از گود نشستن و گفتن اینکه لنگش کن خیلی آسونه..

ممنون از نظر مفصلی که نوشتی.

فیروزه یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 15:56

خسته نباشید اقای کارگردان به امید فیلم ها ی دیگه

مرسی. ایشالله فیلم بعدی یه چیزی می سازیم درباره مضرات کوهنوردی و این حرفا شما رو هم میاریم واسه مصاحبه!

محسن یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 15:52 http://filmamoon.blogsky.com

ما آنتن تی نداریم. باید بریم یه آنتن تی بخریم.

هنوز نخریدین؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد