پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

افکار بعد از نیمه شب سینمایی...

یک. بعد از چندین هفته کار شبانه روزی بالاخره فاز پس تولید مستند کوتاه "شما ۹ میلیون دلار برنده شده اید!" هم رو به اتمامه. ایشالله بعد از انجام آخرین اصلاحات، فیلم ظرف یکی دو روز آینده آماده خواهد بود.

دو. چون باید فیلم رو سر تاریخ خاصی (۱۵ اسفند) تحویل می دادم، فشار کاری این پروژه کمی بیشتر از کارهای قبلیم بود.

سه. درست برعکس فیلم های داستانی، سر فیلم مستند توی فاز پس تولید هست که آدم به غلط کردم میفته و حاضره صد دفعه طاعون بگیره ولی دیگه سراغ همچین کارهایی نره!

چهار. یکی از کارگردانان بزرگ سینما گفته من فیلم رو مطابق سلیقۀ خودم می سازم و امیدوارم به اندازۀ کافی آدم هم سلیقه با من وجود داشته باشه که فیلمم فروش کنه!... فیلم ما هم با اینکه یه مستند ۴۰ دقیقه ای هست و ابتدا به ساکن به نظر حوصله سر بر می رسه، اما به نظر خودم فیلم خوبی شده! امیدوارم به اندازۀ کافی آدم هم سلیقه با من وجود داشته باشه!

پنج. هنوز هیچی نشده فیلم رفت روی IMDB. اینم لینکش! حالا که هنوز کسی ندیده، اما هروقت پخش شد و دیدین، برین رای بدین لطفاً.

شش. مراسم اسکار امسال رو زیاد دوست نداشتم، با اینکه به هر دو مجریش یه جورایی ارادت دارم! به نظرم هنوز اجرای دو سال پیش هیو جکمن بهترین اجرای چند سال اخیر بوده. باحال ترین قسمت مراسم حضور کرک داگلاس روی سن بود و شوخی هاش. واقعاً هنر به سن و سال نیست. جوون ها باید از این پیرمرد ۹۰ ساله یاد بگیرن که چطور مردم رو سرگرم کرد و خندوند، با اینکه نمی تونست درست صحبت کنه.

هفت. این مدت انقدر سرم شلوغ بود فرصت نشد هیچ کاری واسه عید انجام بدم... ولی از شنبه که فیلمو تحویل بدم دیگه مام می تونیم بریم بیرون واسه خرید عید.

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 11:51 http://filmamoon.blogsky.com

کرک داگلاس شاهکار بود.
بازم باید گفت: دوود از کنده بلند میشه.
نمیشه قبل از ندیدن بریم نمره بهش بدیم؟

من رفتم توی imdb به بهترین لحظه اسکار رای بدم، دیدم این قسمت کرک داگلاس هم جزو کاندیداهاس. بعد فکر کردم اگه به این رای بدم حتما فقط من رای دادم و همه بقیه مثلا به قسمت اولش که شبیه اینسپشن درست کرده بودن رای می دن و من ضایع می شم... بعد که رای دادم دیدم 55 درصد کل کاربران سایت به همین کرک داگلاس رای دادن! یعنی فقط من پیرمرد پسند نیستم! بقیه هم انگار حال کردن باهاش.

دارا جمعه 13 اسفند 1389 ساعت 22:09

خسته نباشی.

مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد