پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

"یک درجۀ لعنتی" روی IMDB

اطلاعات مربوط به فیلم کوتاه "یک درجۀ لعنتی" وارد دیتابیس بزرگترین و پربازدیدکننده ترین سایت سینمایی دنیا یعنی IMDB شد.

بعد از ارسال تعداد زیادی مدارک مستند مبنی بر ساخته شدن و به نمایش دراومدن این فیلم، بالاخره ادیتورهای سایت اضافه شدن اطلاعات به سایت رو تایید کردن و مشخصات فیلم و گروه سازنده رو روی سایت قرار دادن.

لینک مربوط به فیلم اینجاست که البته با جستجوی اسم هر کدوم از عوامل ساخت یا اسم خود فیلم به انگلیسی (One Damn Degree) هم صفحۀ مربوط به فیلم به سرعت باز می شه.

اگر فیلم رو دیدین، لطفاً وارد سایت بشین و بهش امتیاز بدین. سرعت آپدیت شدن صفحه و اضافه شدن برخی امکانات جانبی به تعداد رای های داده شده به فیلم و امتیازش بستگی داره.  

نحوه خرید فیلم 

وبلاگ فیلم (انگلیسی)

نظرات 5 + ارسال نظر
فرهاد دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 16:32 http://www.rahdari.ir

آقا مبارکه
با این همتی که شما دارید انشاالله شما را به زودی در سرزمین کفر هالیود خواهیم دید و اگر نشد بالیوود شاید هم خالیبود...به هر حال هر چه بود بود....

مرسی.
خیر سرت با این مدل تبریک گفتنت!

دارا دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 18:16

۹دادم خوبه؟ درضمن تبریک می گم.

منکه نباید بگم... هر چی که نظرت هست همونو بده دیگه!
در ضمن، مرسی!

گلناز شنبه 25 دی 1389 ساعت 14:44

من رفتم و امتیاز دادم: ۱۰ ...... هورررررررررررررررررررررا !

تارا چهارشنبه 22 دی 1389 ساعت 17:11

سلام من وبلاگ شما رو مدت زیادی دنبال می کنم و خیلی دوست داشتم فیلم رو ببینم الان ساکن سوئد هستم بنابراین امکان ارسال فیلم وجود نداره لطفا راهنمایی کنید چطور می تونم فیلم رو ببینم
راستی اضافه شدن پیج فیلم رو روی سایت imdb تبریک می گم
موفق باشید

سلام. ممنون از لطف شما.
از طریق ایمیل جواب سوالتون رو دادم.

هادی سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 19:21 http://playtime.blogsky.com

حالا خوب شد، روز اول مشخصات هیچی نداشت.
پوسترش چرا ردیف نشده؟

عکس و پوستر و تیزر رو براشون فرستادم. بابا اینام خیلی دنگ و فنگ داره کارشون.

انگار یه هیات ۱۰ نفره باید ببینن و تایید کنن هر چیزو! مثلا برای اینکه سال تولد من رو به صفحه ام اضافه کنن ازم اسکن پاسپورت خواستن!

همینطور برای بقیه چیزا. مثلا برای release date گفتن باید مدرک ارائه کنی!

حالا به تدریج تکمیل تر می شه. ولی مثل اینکه پوستر و عکس و تیزر بین دو تا چهار هفته زمان می بره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد