پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

جوایز پلان طلایی ۲۰۱۱: بهترین/بدترین بازسازی

برای ساختن مجدد یک فیلم باید دلیل کافی وجود داشته باشه. مثلاً پیشرفت تکنولوژی که باعث بهتر شدن چشمگیر کیفیت تصویر و جلوه های ویژه بشه، یا اعمال تغییرات کوچیکی در داستان اصلی که بیننده رو در پایان با انتظاری که از انتهای فیلم داره غافلگیر کنه.

امسال چند فیلم مجدداً و با سبکی جدید ساخته شدن:

The Karate Kid
Nightmare on Elm Street
Alice in Wonderland
Predators
Let Me In
Edge of Darkness

پلان نفرین شدۀ بدترین بازسازی: Edge of Darkness که هر چی می گردم هیچ دلیلی برای ساخت مجددش پیدا نمی کنم!

پلان طلایی بهترین تغییر در پایان یک فیلم بازسازی شده: Predators

پلان طلایی بهترین بازسازی: Alice in Wonderland

نظرات 1 + ارسال نظر
هادی سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 12:57 http://playtime.blogsky.com

من چند روز پیش بازسازی بازرس(کنت برانا) رو دیدم.
این دیگه خیلی جای تعجب داره که چرا بازسازی شده..

بعضی وقتا فیلم اصلی انقدر خوب و خوش ساخته که دوباره سازیش باعث تعجبه. مثلا فرض کن یکی بیاد بر باد رفته یا مثلا کازابلانکا رو بازسازی کنه! حالا هر چی هم که باشه بازم به هیچکی نمی چسبه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد