پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

Spam روی موبایل

این اواخر صبح، ظهر، شب، نصفه شب... وقت و بی وقت از موبایلم صدا در می شد که sms اومده. وقتی چک می کردم می دیدم بازم از این s های تبلیغاتیه که بصورت فله ای برای ملت ارسال می شه.

فروش فوق العادۀ فلان فروشگاه، افتتاح شعبۀ جدید بهمان رستوران و کلی هم تبلیغات بانکی... حالا بعضی هاش (از هر صد تا یکی) بدک نیست، اما یه وقتایی Sهایی میاد که تعجب می کردم چی به فکرشون رسیده که رفتن پول دادن یه همچین چیز خاصی بصورت فله ای برای ملت فرستاده بشه. مسخره ترینش دعوت به بازدید از نمی دونم چندمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات فرودگاهی بود! تجهیزات فرودگاهی؟! آخه این موضوعیه که از هر ده هزار نفر به زور بکار یه نفر میاد.

در اینکه ما در صنعت تبلیغات به شدت از کمبود ابتکار رنج می بریم شکی نیست ولی دیگه بعضی وقتا واقعاً می رن رو اعصاب. S فرستادی واسه یکی منتظر جوابشی، میاد، باز می کنی می بینی تبلیغ جشنوارۀ پاییزۀ فلان فرش فروشیه. اونوقته که دلت می خواد با همون گوشی...

اسپم همینه دیگه. چیزی که نمی خوای ولی به زور بهت می دن. می تونه ایمیل باشه، SMS باشه، برچسب تخلیۀ چاه و لوله بازکنی پشت در خونه باشه، بروشور و تراکت فلان آموزشگاه باشه... یا حتی می تونه آدم باشه!

دو هفته پیش درخواست کردم تبلیغات برام قطع بشه، که شد. کاش می تونستیم یه چیزای دیگه رو هم درخواست بدیم قطع کنن، مثلاً...

اگه می خواین تبلیغات رو قطع کنین باید با موبایل زنگ بزنین به 09990 ، وقتی رفت رو سیستم پاسخگویی اتوماتیک قسمت "مشکلات پیامک" رو برین جلو تا اینکه بالاخره اپراتور گوشی برداره. بهش می گین می خواین تبلیغات رو قطع کنین، اونم می گه باشه، اول شماره پروندۀ خط رو بگین. شماره پرونده یه شمارۀ هفت هشت ده رقمیه که روی یه تیکه کاغذی که موقع خرید خط بعنوان پروندۀ سیم کارت بهتون دادن نوشته شده. براش می خونین. یه صداهای عجیب غریبی از اونور خط میاد که معلوم نیست داره چیکار می کنه. بعد می گه درخواستتون ارسال شد. از چهار پنج روز بعدش هم دیگه هیچ تبلیغی براتون ارسال نمی شه. خلاص.

نظرات 15 + ارسال نظر
فیروزه سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 11:00

اره دستت درد نکنه

جک رو شنیدی سرت نره لای در؟

هاها... آره!

فیروزه دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 20:48

حالا که مخابرات مونده معطل اس هایی که به من و محسن می زنه باشه جهنم و ضرر البته اینم فقط به خاطر شما

دستت درد نکنه!

(دیدی بعضی ها بی دلیل همینجوری هر چی می گی و هر کاری می کنی می گن دستت درد نکنه؟!)

که ژال دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 16:38

والا نمی دونم به من گفتن شما همه کاره بلدید
خودتون اینجا اطلاع رسانی کردید

اشتباه به عرضتون رسوندن!!! ما همین یه کاری که بلدیم هم توش موندیم چه برسه به کارهای دیگه!

محسن دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 15:42 http://after23.blogsky.com

من در کامنت خانم که ژال معنی دو کلمه ی ژیش و ژیغام رو نفهمیدم. لطفن ممکنه شما بفرمایید چطور متوجه معنی این کلمات شدین؟
اونوقت.
در ضمن مال ما خانم نبود. آقا بود. انگار توی مخابرات سنسوری هست که قبل از برداشتن گوشی معلوم میشه تلفن کننده مرده یا زن. بعدش مرد یا زن گوشی رو بر میداره.
حالا می گید چه کار کنیم؟ به اون آقاهه زنگ می زنید؟

خانوم که ژال هم احتمالا اون دسته ای هستن که موقع تایپ کردن پایین رو نگاه می کنن!

این سنسوره عجب چیزیه... یعنی کجای تلفن می تونه نصب شده باشه؟

من به اون آقاهه می گم که به اون خانومه زنگ بزنه، چون به هر حال اون خانومه باید کارو انجام بده!

فیروزه دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 15:41

راستش جایی عضو نشدم ولی کل املاکیهای کرج برام اس ام اس می فرستن که بیا ما ملک و املاکتونو می خریم یا می فروشیم
تشریف فرمایی در مراسم تشعیع جنازه صیاد شیرازی و اینا هم که دیگه بماند

خدا خیرت بده بگو کار ما رو زودتر رسیدگی کنن
ولی جدای از شوخی ظاهرا شما جزو نفرات اولی بودی که این درخواستو داشتی که کارتو راه انداختن ۴ نفر که زنگ زدن دیگه بقیه رو بی خیال شدن

اون املاکی ها از طریق نرم افزارهای مخصوصی که دارن اس ام اس می فرستن و کاریش نمی شه کرد. مگر اینکه زنگ بزنی بهشون بگی از توی لیستشون حذفت کنن.

شایدم. دیدن اینجوری از درآمدزایی میفتن بیخیال قطع اس های تبلیغاتی شدن. چون به هر حال مخابرات از طریق این اس ها کلی درآمد داره دیگه... یعنی الان درآمد مخابرات به اس هایی وابسته اس که برای تو و محسن میاد. اگه قطع کنن می دونی چند نفر از نون خوردن میفتن؟ گناه دارن خب... دلت به حالشون نمی سوزه؟؟؟

فیروزه دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 10:28 http://hamnavard.blogsky.com

سلام
اخه این رسمش آقای کارگردان ؟! ما دو ماهه که این پروسه رو رفتیم ولی هنوز برامون اس ام اس تبلیغاتی می اد این چه وضشه آخه !

تازه زنگ زدیم خانم می گه درخواستها زیاد شده طول می کشه بابا این پست و اختصاصی می کردی کل ملت نخونن برن درخواست بدن

سلام

هنوز میاد؟ شاید از این تبلیغاتی هست که جاهایی که عضو هستین براتون می فرستن؟ مثلا من دو بار (یه بار برای نامزدی یه بارم عروسی) از هاکوپیان خرید کردم، از اون به بعد هنوزم تبلیغ می فرستن برای کت و شلواراشون!

الان زنگ می زنم به اون خانومه می گم زودتر مال شما رو قطع کنه!!!

محسن دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 10:23 http://after23.blogsky.com

یعنی چی آقا؟ ما رفتیم این کارو کردیم دو سه روزی تبلیغات نیومد دوباره شروع شد. نماز جمعه و سی دی و املاک و ... اینا.
شما بررسی کنید دستور بدید به کار ما رسیدگی کنن.

نماز جمعه که به هر حال برای همه می ره. اون ظاهرا تبلیغ حساب نمی شه!

الان زنگ می زنم می گم زودتر به شمام رسیدگی کنن... البته اول فیروزه بعد شما!

که ژال دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 10:23

آقا حسام ما رو سر کار گذاشتی
دوماه ژیش درخواست دادم ولی هنوز که هنوز برام ژیغام تبلیغاتی میاد

ای بابا! مگه اینجا روابط عمومی شرکت مخابراته؟!

سونیا چهارشنبه 24 آذر 1389 ساعت 17:50 http://allalone.blogsky.com

تبلیغات ایرانسل را کاش می شد قطع کرد... جالبیش به اینه که همیشه هر وقت منتظر اس ام اس کسی هستم این ایرانسل اس می ده! خیلیییییییییییییییی رو نروه! :(

شاید اونم راهی برای قطع کردن داشته باشه. زنگ بزن سوال کن.

باران نوامبر جمعه 19 آذر 1389 ساعت 12:23

وای یادم باشه فردا حتما زنگ بزنم قطع کنم خیلی رو مخن این تبلیغا روز به روزم بیشتر میشن

اگه امروز (جمعه) زنگ بزنی راحت تر می گیره، معطلیش هم کمتره.

اگه تبلیغ چهار تا چیز درست حسابی میفرستادن باز یه چیزی، همش تبلیغ بانک و سهام و فروشگاه و ایناس. من از روی این تبلیغات موبایلی حتی پیتزا هم سفارش نمی دم چه برسه به پوشاک و لباس...

ترانه چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 22:26

همه چی تقریبا بهتر بود جز رابرت پتینسون. جان من یه دور بازیشو توی توایلایت و کسوف مقایسه کن. این آخرا دیگه من داره به بازیش خندم می گیره! نمی دونم چرا این جوریه! البته شاید من این جوری فکر می کنم ولی از این که فکر می کنم باید توی فیلم 4هم ببینمش چهار ستون بدنم می لرزه!

تازه خبر نداری قراره قسمت ۴ تو ۲ قسمت اکران بشه. ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲

لیست ۲۰ نفره تهیه کننده های هالیوود از بازیگران جوان بااستعداد آمریکا رو دیدی؟ جالبه که کریستین استیوارت و تیلور لانتر جزو ۲۰ نفر هستن ولی رابرت پتینسون نیست!

همون چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 00:44

معلومه تو هم مثل من زیاد اس ام اس باز نیستی،چون در غیر این صورت برات مهم نبود...اینکه خلاقیت در تبلیغات ایرانی خیلی کمه باهات کاملا موافقم و اکثرا از روی نمونه های خارجی کپی میزنن،و تبلیغات متنی هم که هیچی ندارن...
حداقل یه جوک یا اسکی آرت با اس ام اس ها می فرستادن سنگین تر بود...

از این اسکی آرت ها خیلی خوشم میاد. تو بعضیاشون خیلی خلاقیت هست. طوری که به نظرم طراحش باید گرافیستی چیزی باشه که بتونه با چند تا علامت تصاویر به این قشنگی خلق کنه.

در ضمن، پاش بیفته sms باز هم هستم، بستگی داره به طرف مقابل!

ترانه سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 22:00

آی من ومپایر ساک رو دیدم دلم خنک شد! به رابرت خوب کرده بود! هی توایلایت رو می بینم حرص می خورم! هی حرص می خورم! من فقط چهار نمره از اکلیپس برای بازی رابرت کسر می کنم!

توایلایت ۳ که خیلی خوب بود. از هر دو تای قبلی بهتر بود به نظرم.

بعدشم ومپایرز ساک رو دیدیم. خیلی باحال مسخره شون کرده. یه جاهاییش دل درد گرفته بودم از خنده. دختره هم خوب ادای بلا رو درمیاورد. اینکه همه اش پایینو نگاه می کنه و موهاشو می زنه کنار...

محسن سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 15:45 http://after23.blogsky.com

آه حسام تو زنده ای؟
گاهی یک اس هایی میاد که اصلن نیاز به تبلیغ نداره. مثل مثلن سهام یک کارخونه و میدونی که قبل از این که مثلن تو مراجعه بکنی فروش تموم شده رفته. انگاری یه جورایی باید اینکاروبکنن که بگن ما اطلاع رسانی هم کردیم ولی خب یکی دم در بود تا اس رو گرفت اومد توی بورس و سهام و خرید.
من یادمه اون اولا که اصلن موبایل اومده بود یک گوشی داشتیم توش آپشنی بود که فقط کانتکتهای توی گوشی می تونستن بهت زنگ بزنن یا اس بزنن. حالا دیگه نیست.
مثل همه که از تو می پرسن و توقع دارد که تو جوابشونو بدی، بگو چرا حالا اینطوری نیست؟

چون اون موقع مخابرات ما از ورژن 1.01 سیستم BT451 برای ارسال و دریافت sms استفاده می کرد که یکی از آپشن هاش امکان enable یا disable کردن روتینگ های مربوط به BTS-HSL های موبایل می شد. اما از چند سال پیش به اینطرف که hardwareهای شرکت ComTel رو خریدن، این سیستم...
...
من چه می دونم چرا الان اینطوری نیست!

هادی سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 08:42 http://playtime.blogsky.com

ما که دلمون به همون اس های تبلیغاتی خوشه که یکی هست برامون اس میفرسته..

آخی! می خوای شماره ات رو بدم فارابی روزی ده تا اس خبری سینمایی برات بفرستن؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد