پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

چگونه یک وبلاگ پرخواننده داشته باشیم؟

بعضی از دوستانی که تازه کار نوشتن وبلاگ رو شروع کردن ازم سوال می کنن چه مطالبی بنویسیم که پرطرفدار باشه و آمار بازدیدکننده هامون بالا بره.

من بعد از نزدیک به چهار سال وبلاگ نویسی مستمر به نکاتی پی بردم که ممکنه بتونه در این رابطه بهتون کمک کنه. اگر می خواین وبلاگ پرخواننده ای داشته باشین و پست های پر کامنت بهتره به نکات زیر توجه کنید:

۱- هر دو یا سه روز یکبار پست جدید آپ کنین.

۲- به هر چی وبلاگ می شناسین و برخورد می کنین سر بزنین. روی تک تک لینک های وبلاگ های دیگه کلیک کنین و یه چیزی براشون بنویسین، آخر هم آدرس وبلاگ خودتونو بذارین. بالاخره از ۵۰ تا وبلاگ ۱۰ تاشون میان سراغتون که برای شروع کار عالیه.

۳- جواب همۀ نظرات رو بدین و آخرش رو طوری تنظیم کنین که سوالی مطرح بشه تا طرف مجبور باشه دوباره بیاد و براتون کامنت بذاره. یعنی یه جورایی کامنت ها رو تبدیل کنین به چت روم. قربون صدقۀ همۀ خواننده هاتونم برین که حال کنن.

۴- وبلاگ دخترهای دم بخت و زن های خانه دار و کامنت گذاری برای آنها به شدت توصیه می شود. اینکار باعث می شه اونام مدام به وبلاگ شما سر بزنن و کامنت بذارن. اصولاً یکی از بزرگترین ایجادکنندگان ترافیک در اینترنت همین زنان خانه دار هستن.

۵- نهایت اینکه موضوع پست مهمترین عامل جلب مخاطبه. هر چی موضوع عام تر باشه و افراد بیشتری بتونن درباره اش نظر بدن، تعداد کامنت ها بالاتر می ره. اگر پست دربارۀ یه موضوع تخصصی (مثلاً نقش افزایش تعرفۀ واردات فولاد اروپا بر اقتصاد کشورهای کمتر توسعه یافته) باشه، مطمئن باشین بعد از یک هفته حتی یک کامنت هم نخواهید داشت.

اما اگر مثلاً دربارۀ اینکه "به سیب زمینی سرخ کرده چه سس هایی بزنیم که خوشمزه تر دربیاد"، یا مثلاً "امروز هوا سرد شده، سرما بهتره یا گرما؟" چیزی بنویسین هر کی رد می شه بالاخره یه نظری براتون می ذاره.

از سایر دوستان کهنه کار در زمینۀ وبلاگ نویسی و وبلاگ خوان های حرفه ای خواهشمندم اگه توصیه یا پیشنهادی دارن به فهرست اضافه کنن که این مطلب راهنما و مرجعی بشه برای تازه کارها.

نظرات 8 + ارسال نظر
مژگان دوشنبه 8 فروردین 1390 ساعت 00:39 http://mehrakmehrakmehrak.blogfa.com

سلام وااااااییی خییلی توصیه های با حالی بود من به عنوا ن یه وب نویس یک ماهه کلی فیض بردم ! از محمد هم ممنون به خاطر حرفای خوبش ! اینم نظر ! اونم آدرس ! حالا ببینم کی میاد وب من نظر بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مطمئن باش از امروز خیل بازدیدکننده ها به وبلاگ شما سرازیر می شن!

hossien15 چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 07:30 http://hossien15.blogfa.com

سلام.سوال من این بود که من یک وبلاگ ساختم می خواستم بدانم چرا وبلاگ من عضو فهرست وبلاگ ها نیست.من دیگه خسته شدم که این که نظر نوشتم/من شما می خواهم که کمکم کنید/با تشکر

سلام.
منظور شما رو از اینکه نوشتین وبلاگتون عضو فهرست وبلاگ ها نیست متوجه نشدم. جایی به اسم فهرست وبلاگ ها وجود نداره. هر چی بیشتر مطلب پست کنین و خواننده بیشتری داشته باشین شانس دیده شدن صفحات شما در نتایج جستجوی گوگل و یاهو بالاتر می ره.

باران نوامبر جمعه 21 آبان 1389 ساعت 11:14

سوژه های جنجال برانگیز
ساختار شکنی

یلدا شنبه 15 آبان 1389 ساعت 12:38

شرمنده من یکی از عاملین کار زشت ترافیک مملکتی هستم البته از نوع اینترنتیش از مطالبتون استفاده می کنیم قربان چون یه زمانی فیلم وهمه ی چیزهای مرتبت به اون برام دغدغه بوده ولی خوب ابر و باد و ... همه دست به دست هم دادن تا بشیم معضل واسه اینترنت کشور شما به بزرگواری خودتون ببخشید

نه!
من مثلا به طنز نوشتم و اصلا منظور بدی نداشتم...
اگه به فیلم و سینما علاقه دارین خب کی بهتر از شما که نوشته های وبلاگ های سینمایی رو بخونه؟

محمد شنبه 15 آبان 1389 ساعت 08:11 http://mohamed.blogsky.com/

به عنوان کسی که عاشق نوشتن هستم و وبلاگ نویسی رو برا خودم یه تفریح نمیدونم و واقعا یه نیاز میدونم به عزیزانی که تازه میخوان وبلاگ بنویسن میگم:
اول ببینید برا چی میخواید بنویسید.مثلا ممکنه عاااشق ماشین باشین و بخواین مرتب از ماشین بنویسین.یا عاشق سینما.یا کتاب.یا رشته ی تحصیلیتون.خب در این صورت واضحه که بعد مدتی افراد مثل خودتون جذبتون میشن و مثلا خودتون هم میتونید برید تو گروههای اونها و دعوتشون کنین بیان و یا خودتون عضو گروهای اونا بشین و ....

اما اگه عشقتون خود نوشتنه . آدمی هستین که زیاد دلتون میگیره و دوست دارین بنویسین.اگه ادمی هستین که یاد گرفتین صمیمی ترین دوستتون هم یه روزی ترکتون میکنه و به هیچ کی تو این دنیای لعنتی نمیشه صد در صد اطمینان کرد.اگه ادمی هستین که همیشه عشق و درک مزه ی اون براتون مهم بوده.اگه ادم خییلی منظمی نیستین.بهتون پیشنهاد میدم فقط بنویسین.مستقل از مخاطب.مثلا از علاقه ی شدیدتون به سیب زمینی سرخ کرده با سس فراوون بنویسید.یا از یه غروب دلگیر که هوا کمی سرده و دوست داشتین دستاتون رو تو دستای گرم دختر غریبه ی بغل دستیتون بذارین.فقط بنویسین.اگه میخواین نهایت لذت رو درک کنین با اسم خودتون بنویسین.بذارین امیال و حرفای نهفته ی درونتون بیدار شه و اونها رو اروم و بی سر و صدا تو وبلاگتون بنویسین.باور کنین بعد مدتی ۷ الی ۱۰ تا دوست خییییلی مهربون و خوب پیدا میکنین که بهترن از ۲۰۰ تا نظر خشک و بی روح. در ضمن همه ی حرفاتون رو تو پستتون نزنین و بذارین یه خوردشم دوستاتون تو نظراتشون بگن و نظرات رو هم جزوی از پستتون بدونین.
خانمهای خانه دار جزو مقدسترین اقشار جامعه ی من هستن و از همینجا به همشون درود میفرستم.

ببخشین بابت پرحرفی.)

اینکه خودش شد یه پست!
ممنون از حوصله ات.

محسن جمعه 14 آبان 1389 ساعت 21:41 http://after23.blogsky.com

از بکار بردن انواع و اقساط شکل های فعل آپ دریغ نکنید.
آپم بیا.
آپیدم بیا.
به من سر بزنید.
وبلاگ خوبی داری تبادل لینک می کنی.
***
ولی هیچ چی مثل بودن لغات دانلود، رایگان، فیلترشکن، جایزه، توی صفحه بازدید کننده های رهگذر رو جذب نمی کنه.
من با یک بررسی دیدم که کتابهایی که می خوانیم بیشترین بازدید رو داشته ولی بعدش که آمار کنتور رو نگاه کردم دیدم بیش از هفتاد درصد بازدید ها برای دانلود کردن کتاب بوده تا خوندن پست های ما!!!

بطور کلی بکار بردن واژگان پرطرفدار در جستجوهای اینترنتی لابلای متون پست ها به کشوندن مخاطب به صفحات وبلاگ کمک بزرگی می کنه.

تابحال پرخواننده ترین پست من چیزی بوده که درباره هیرسا نوشتم. چون توش از کلمات موزیک و خواننده و پسر و دختر و اینا استفاده شده بود ظرف شیش ماه گذشته بیشتر از دوازده هزار تا کلیک داشته!

من جمعه 14 آبان 1389 ساعت 15:54 http://blood-cup.blogspot.com

متشکرم آقا

قابلی نداشت!

هادی پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 17:48 http://playtime.blogsky.com

البته عنوانی که برای وبلاگ هم انتخاب میشه مهمه. مثلاً:
تنهایی های یک دختر آلبالویی..

راست می گی. چقدر هم زیادن از اینجور اسامی وبلاگی که فکر کنم ۹۰ درصدشون هم پسر باشن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد