پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

یک درجۀ لعنتی: ارسال برای جشنواره ها

برای اغلب فیلمسازان کوتاه، تموم شدن تدوین یک فیلم به معنی پایان عمر اون فیلمه و به سرعت می رن سراغ کار بعدی؛ در صورتیکه عمر مفید یک فیلم کوتاه حداقل سه ساله و باید در این مدت تا می شه فیلم رو به جاهای مختلف ارائه داد. از اونجا که متاسفانه در ایران مکان خاصی برای نمایش فیلم های کوتاه وجود نداره، تنها راه ارائۀ فیلم جشنواره های مختلف هست که در صورت پذیرفتن، در یکی دو نوبت اکرانش می کنن. 

فیلم کوتاه "یک درجۀ لعنتی" رو تابحال برای سه جشنوارۀ داخلی و هشت جشنوارۀ خارجی فرستادم که تا دو سه ماه دیگه نتیجۀ پذیرفته شدن یا نشدن فیلم در اونها مشخص می شه.

تا بحال به غیر از خود عوامل فیلم، تعدادی از اهالی سینما هم فیلم رو دیدن و خوشبختانه نظرات مثبتی داشتن. شاید بخاطر جنس داستان و سبک ساختاری فیلم باشه که تقریباً همه از فیلم خوششون میاد. طبیعتاً هر کس انتقاداتی هم داره که به دقت یادداشتشون می کنم.

برای من رضایت کسانی که در ساخت فیلم همکاری داشتن مهمتر از رضایت دیگرانه. خوشحالم که تابحال چنین رضایتی وجود داشته و بچه ها در کل از نتیجۀ کار راضی هستن. نسخۀ DivX فیلم هم حاضره و آپلود شده. لینک داونلودش رو در اولین مرحله برای چند نفر محدود ارسال کردم که منتظر نظراتشون هستم.

ارسال فیلم به جشنواره های خارجی برای خودش سیستمی داره که تا کسی نره دنبالش فوت و فنش رو یاد نمی گیره. قبلاً باید دونه دونه جشنواره ها رو پیدا می کردیم و فرم شرکت رو پرینت می گرفتیم و همراه یک نسخه از فیلم می فرستادیم به دبیرخونه شون. اما الان با وجود سایت های متعددی که بعد از دریافت مشخصات فیلم، بصورت اتوماتیک جشنواره های منطبق رو پیدا می کنن و برامون می فرستن کار راحت تر شده.

امیدوارم فیلم در نمایش های عمومی هم موفق باشه و کار دیده بشه، چون کار بعضی از بچه ها در این فیلم واقعاً بالاتر از حد استاندارد فیلم کوتاهه.

نظرات 14 + ارسال نظر
احسان یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 18:22

خیلی وقته نیومدم.. خیلی درگیریم اینجا .. فقط خواستم بگم فیلم رو دیدم اون هم چند بار... ایشالله به زودی برات مینویسم چه جوریاست....

کار خوبی بود ولی نه به اندازه قبلی ها (;

مهدی چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 00:54

نه، بیام از خودت بگیرم راحت تره.
هم بهمون نزدیکتره؛ هم خودتو ببینم.
یه روز که وقت داشتم، بهت زنگ میزنم، هماهنگ میکنم که باشی، میام میگیرم ازت.

حتما.
خوشحال می شم بیای پیشم. (البته از ۲۰ تا ۲۷ مرداد می ریم مسافرت. بعدش بزنگ قرار می ذاریم)

کژال دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 17:32

فیلم عالی بود مخصوصاْ بازی ترانه خانوم

ممنون. من شما رو می شناسم؟

سونیا دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 12:26 http://allalone.blogsky.com

موفق باشید.
این نمایش عمومی نمیشه؟

عمومی به اون معنای گسترده که نه... کلا نمایش فیلم های کوتاه در ایران خیلی محدوده. دوست دارم فیلمو ببینی و نظرتو بگی.

پروانه دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 09:10 http://parvazbaparwane.blogspot.com

امیدوارم یه روز که آمدم اینجا خبر برنده شدن در یکی از جشنواره ها رو بخونم و بعدش پزشو بدم که یکی دوستای وبلاگیم .. بله...
بعضیا با مدل اتومبیلشون پزی میان ، ما اینجوری خوشحال میشیم.


پیروز باشید

ممنون. شما همیشه لطف داشتین.

مهدی دوشنبه 18 مرداد 1389 ساعت 01:00

اگه بتونی لینکش و بفرستی که خوبه.
ولی باشه، سعی می کنم در اولین فرصت بیام پیشت که dvd کاملشو بهم بدی.
ممنون

چون لینک از روی divX هست و خب کیفیت یه کم پایینتره ترجیح می دم کسانی که اینجا هستن نسخه اصلی رو ببینن که حداقل کیفیت بهتر باشه.
می خوای بذارم خونه بابا اینا؟

نونوش یکشنبه 17 مرداد 1389 ساعت 15:33

موفق باشید!
منم دوست داشتم فیلمو ببینم

ممنون. منم دوست دارم همه فیلمو ببینن و نظرشونو بگن. اما نمی دونم چطوری!

محمد شنبه 16 مرداد 1389 ساعت 09:33 http://mohamed.blogsky.com/

من که منتظر دیدنش هستم اگرچه کوچکترین سهمی توش نداشتم .)

اختیار دارین قربان، شما که یکی از اصول سه گانه جادوی پارس هستین!

کامران شنبه 16 مرداد 1389 ساعت 01:20

حسام جان خسته نباشی، سوژه جالبی بود و فیلم خیلی خوب و خوش ساختی از کار درآمده. من بار دوم که فیلم رو دیدم داستان رو دقیق فهمیدم و دفعه سوم که دقت کردم، دیدم که ارتباط فضای مجازی کافه و فضای واقعی خیلی دقیق و حساب شده کار شده.

ممنون. امیدوارم کار بعدی بهتر از این باشه.

ر و ز ب ه شنبه 16 مرداد 1389 ساعت 00:21 http://hazrat-eshgh.com

برای همون آدرسی که داده بودی فرستادم.
hesgan
حالا دوباره فرستادم.
وقت کردی بخونش یه نظری هم بده.

این دفعه گرفتمش. امشب می خونم و نظرمو برات ایمیل می کنم.

مهدی جمعه 15 مرداد 1389 ساعت 21:44

سلام. خوبی؟
دلم میخواد فیلمت رو ببینم. اگه امکانش هست، لطف کنی برام بفرستی ممنون میشم.
درضمن، من همه پست هات رو میخونم، اگه می بینی که کامنت نمیذارم، به خاطر اینه که کلن زیاد عادت ندارم کامنت بذارم. برا بقیه وبلاگ ها که میخونم هم همینطوره.
خلاصه خوشحال میشم اگه بفرستی.

لینکش رو بفرستم؟ آخه لینک فقط فیلمه. اما اگه ببینمت و dvd رو بهت بدم علاوه بر فیلم، تیزر و پشت صحنه و عکس و... هم هست توش.

ر و ز ب ه پنج‌شنبه 14 مرداد 1389 ساعت 19:31 http://hazrat-eshgh.com

شوربختانه کار ما به جایی نرسید!
بنا به سخت گیری های انجمن سینمای اینجا و دست کاری هایی که می خواست کنه به کل بی خیال شدیم.
راستی فیلمنامه ای که فرستادم خوندین؟

فیلمنامه؟ نه. کی فرستادی؟ به کدوم آدرس؟

محسن پنج‌شنبه 14 مرداد 1389 ساعت 16:40 http://filmamoon.blogsky.com

من امیدوارم که فیلم بتونه جای خودشو پیدا کنه چون ارزششو داره و یک سر و گردن از فیلم هایی در سطح خودش بالاتر بود. سناریو که حرف اولو توی فیلم میزنه و یه جورایی اگه فیلم طولانی تر بود که میتونست در قد و قواره پارانورمال اکتیویتی ظاره بشه. هر چند از نظر سوژه کاملن با اون متفاوت بود. من بهش نمره 8 از ده میدم.
البته اون دو نمره کم شدنم برای حذف نماهایی مربوط به من و یک دوستم ......

اغلب کسانی که فیلمو می بینن وقتی سوال می کنم همین نمره ۸ از ۱۰ رو می دن.

اون نماهای مربوط به شما و دوستتون به اسم دارا هم توی لابراتوار خراب شده وگرنه حتما استفاده می شدن!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 مرداد 1389 ساعت 15:55

بالاتر از حد استاندارد فیلم کوتاه...

حد استاندارد فیلم کوتاه کجاست؟

فیلم های کوتاه امسال و پارسال رو دیدی؟ صد تا هم نه، پنجاه تاشونو ببینی دستت میاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد