پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

یک درجۀ لعنتی: تیزر

کارهای مربوط به پس تولید رو به اتمامه. تابحال تدوین، ترکیب صداها، اضافه کردن افکت های صوتی، اصلاح رنگ و افکت های تصویری انجام شده و منتظر ضبط موسیقی هستم که اگر اینکار هم تا هفتۀ آینده تموم بشه نهایتاً تا اواخر خرداد فیلم آماده اس.   

با اینکه اصولاْ یک فیلم کوتاه ۱۵ دقیقه ای نیازی به تیزر نداره اما نمی دونم چرا دوست دارم برای تمام فیلم هام تیزر بسازم. شاید به این دلیله که از ساخت تیزر خوشم میاد و دلم می خواد ساختش رو امتحان کنم: 

 تیزر (۵۱ ثانیه / 8.7 مگابایت)  

در صورت عدم پخش فایل روی کامپیوتر، پسوندش رو به mpg تغییر بدین.

نظرات 8 + ارسال نظر
ر و ز ب ه دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 15:17

یه چیز جالب.
جفت کارا خوب از آب در اومد!
امتحانم که بهترین میان ترمم شد و اجرا هم که فردا دومی اونه (واسه استقبال دوستان :دی)

خیلی خوشحال شدم. امیدوارم اجرای دوم هم موفقیت آمیز باشه. اصلا بعضی وقتا اینجوری می شه. یهو همه چی خوب از آب درمیاد. مطمئنا اگه یه کار دیگه هم داشتی کنار اینا اونم خوب می شد!

منا شنبه 8 خرداد 1389 ساعت 15:31 http://8daily.blogsky.com/

سلام حسام
هرکاری کردم نتونستم دانلودش کنم آخه اینجا سرعت اینترنت خیلی پایین!در حد دیدن فیلم زندگی شیرینه!!امیدورام این درجه لعنتی حسابی بتونه از لحاظ کاری تورو ۶۰۰ درجه پرت کنه بالاتر مثلا هالیوود!

حجمش که خیلی کمه. همه اش ۳ مگابایته.
امیدوارم برنامه ها طوری پیش بره که بتونی فیلم رو ببینی. دلم می خواد نظر همه رو بدونم.

محسن پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 23:44 http://filmamoon.blogsky.com

اصلن من از تیزر فیلم بیشتر از خود فیلم خوشم میاد. آی کیف می کنم توی سینما و سی دی و اینا دیدن تیزرها و آنونس ها رو که:
بزودی در این سینما
برنامه آینده
نوروز امسال در سینماها
برنامه مخصوص عید فطر
..........

منم از تیزر خوشم میاد. هم از تیزر دیدن هم از تیزر ساختن.

سال ۸۰ تیزر اختتامیه جشنواره تئاتر فجر رو ساختم که خودم خیلی خوشم میومد اما اصلا نمی دونستم عکس العمل تماشاچی ها چیه توی سالن... خیلی هیجان انگیز بود.

حمیدرضا پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 21:27

من که نمیتونم بیام ببینم چیکار کنم.نمیشه بزاری دانلودش کنم.
هیچ ربطی نداره ولی میخوام گفته باشم.کتاب بار هستی میلان کوندرا رو که حتمآ خوندی.میدونستی فیلمش هم هست.اسمش هستthe unbearable lightness of being.کارگردانش philip kaufmanهست.daniel-day lewisباjuliette binocheتوش بازی میکنند.اگه ندیدیش حتما بگیر ببین.

فیلمشو گرفتم ما هنوز ندیدم. منتظرم سرم یه کم خلوت بشه دوباره شروع کنم به فیلم دیدن.

برای شما هم لینک داونلودش رو می فرستم اگه تونستی ببین.

ر و ز ب ه پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 19:38

چه خوب میشد ما هم می تونستیم ببینیم! :( حبف شد.

روز شنبه من امتحان مکانیک سیالات کوفتی دارم قبل از اون هم ساعت ۱۱.۴۵ نخستین تجربه تیات داره میره رو صحنه.

یکی از این دو تا رو من خراب می کنم!! حالا میگم بهت کدوم رو خراب می کنم!!

به احتمال زیاد اولی رو خراب می کنی که زیاد هم مهم نیست!

علی پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 15:50

خوب پس ما چی؟
ما هم می خوایم فیلم کامل رو ببینیم

هر وقت فیلم حاضر بشه و روز نمایش معلوم بشه حتما همینجا خبرش رو می ذارم که هر کس دوست داره بیاد.

محمد پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 13:16 http://mohamed.blogsky.com/

بی صبرانه منتظر دیدن فیلمتم. ) تیزرشم نشون میده همه چی انگار حرفه ای تر از قبل شده! مخصوصا بازیا!)

حتما برای روز نمایش بهت خبر می دم.

پت چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 22:27 http://iampat.keykoja.com

روی یوتیوب نمی‌گذاریش؟ فیلم کامل را کی می‌شود دید؟

یوتیوب که اینجا فیلتره، اغلب نمی تونن ببینن. اما توی صفحه فیس بوک آپ کردم.

فیلم کامل رو فکر نمی کنم روی اینترنت آپ کنم. اما برات می فرستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد