پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

Lost: پایان

دیشب آخرین قسمت از سریال Lost رو دیدم. سریالی که چند سال دنبال کردم تا به جواب معماها برسم.

دربارۀ نحوۀ پایان گرفتن سریال حرفی نمی زنم تا چیزی لو نره، فقط همین رو می گم که به نظر من این پایان، پایانی بود منطقی. البته "منطق" در چارچوب این سریال و نه "رئال". اگر داستان و حوادث عجیب اتفاق افتاده در جزیره رو قبول کردیم، اگر دود سیاه رو باور کردیم، پس این پایان رو هم "قبول" می کنیم. من با نظر خیلی ها که انتظار دیدن پایانی "رئال" داشتن مخالفم، چون اصولاً این سریال یک سریال "تخیلی" محسوب می شه و توقع دیدن پایانی واقعی براش نابجاست.

موضوع مهم اینه که سازندگان این سریال از ابتدا همه چیز رو دیده بودن، برای تک تک فصل ها برنامه ریزی کرده بودن و ما رو در طول ۱۲۱ اپیزود به جایی هدایت کردن که از اول در ذهن داشتن. این یعنی یک کار تیمی بزرگ، یک برنامه ریزی پیچیده و تلاش و انرژی خیلی زیاد.

داستانی که از یک سقوط سادۀ هواپیما در جزیره شروع شد، رسید به وجود others در جزیره، بعد موسسۀ تحقیقاتی دارما و دست آخر هم داستان جیکوب و دود سیاه. یک نقشۀ کامل.

چند سال می شد که برای من چهارشنبه ها تبدیل شده بود به شب تماشای Lost... حیف که از این هفته دیگه لاستی وجود نداره.

دلم براشون تنگ می شه.

X قبلاً چندین بار دربارۀ لاست اینجاها نوشته بودم.

امتیاز کل: ۱۰ از ۱۰

نظرات 8 + ارسال نظر
سونیا یکشنبه 9 خرداد 1389 ساعت 21:56 http://allalone.blogsky.com

سیزن ۶ را کامل ندیدم هنوز و از این بابت خوشحالم! احساس می کنم وقتی قسمت آخر را ببینم یه جورایی افسرده می شم که تموم شده! اتفاقی که وقتی کتاب هفتم هری پاتر را خوندم افتاد!

کلا وقتی تا آخر ببینی افسرده می شی... حالا!

کوروموزوم نا معلوم شنبه 8 خرداد 1389 ساعت 13:13

اوهوم قبلیارو که دیدیم اینم نصف بیشترشو گرفتم فقط ندیدمش مث اینکه یه شکلات جلوت باشه بعد مامانت بگه حق نداری بخوری

چه جالب! دقیقا مثالت مثالیه که من همیشه می زنم... فقط من بجای شکلات می گم کیت کت!

حمیدرضا پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 21:08

اخیش بالاخره تموم شد.من flash forward تا 21 دیدم.فکر کنم این سریال lost بترکونه.باید منتظر فصل بعدش باشیم.dexteroندیدی.زبونم مو در اورد از بس گفتم.

فرصت برای شروع سریال جدید نیست. flash forward رو یه مدت ندیدیم عقب افتادیم. تا 19 دیدیم. فردا هم که قسمت 22 میاد.

Supernaturals و Lie to Me هم از سریال های خوبیه که می شه شروع کرد...

کوروموزوم نا معلوم پنج‌شنبه 6 خرداد 1389 ساعت 16:35

وایییی خدا من هنوز ندیدم حتی یه قسمتشو مامانم نمیذاره که میگه این پرزین تموم شه بعد اگه تنهام ببینم عاقم میکنه یه عالمه این عکسرو دیدم دلم براشون تنگ شد یه وقتی چقدر خوابشونو میدیدم

فکر کنم قبلی ها رو دیدین و فقط سیزن ۶ مونده. درسته؟

ما که هفتگی دیدیم اما اگه کاملش رو بگیری کار دو روزتونه!

محسن چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 11:26

این آرتیستی که عسکشو اینجا گذاشتی سرشو بریدن بعدش دوباره چسبوندن؟ خبیثا. چطور دلشون اومده که سر این مرد نازنین رو ببرن؟

شما که ماشالله یه فریم هم از این سریال ندیدین تابحال تقریباْ درست گفتین! یه چیزیه تو یه همچین مایه هایی!

محمد سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 14:44 http://mohamed.blogsky.com/

من تازه میخوام شروع کنم به دیدنش! میبینی آدما چقدر با هم فرق دارن! دلت بسوزه من هنوز هیچی ازش نمیدونم و کلی میخوام کیف کنم!))

تا همین الان که ندیدی از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ نصفش یعنی ۳ سال بر فناست! تازه می خوای جبران کنی؟!

تازه، یه جا آخرشو یهو می گم حالت گرفته بشه!

ر و ز ب ه سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 13:22 http://hazrat-eshgh.com

ظاهرن شما خیلی حال کردین از دیدن لاست.
ولی من همین پارسال نزدیک به چهار فصل رو تو سه ماه دیدم!! (فشرده در حد تیم ملی!)

بعد فصل پنج. ولی خوب هنوز فصل شش رو ندیدم.

نمی تونم بگم به اندازه شما ازش لذت بردم.

+ بینوش رو دیدین. حال کردی؟؟ :دی

حرکت بینوش واقعا جالب بود. داخلی ها یه کم یاد بگیرن...

محسن سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 11:55 http://after23.blogsky.com

خیالت تخت شد؟
اصلن فیلم به هر شکلی ممکنه رئال نباشه. مگر این که یک مستندی باشه یا نه یک چیز واقعنی به شکل فیلم در بیاد ولی بازم کارگردان یا سناریست یه چیزایی رو به ضرورت کار یا هر دلیل دیگه ای عوض می کنن.

آخه بعضی ها دوست دارن در پایان یک فیلم تخیلی، داستانی رئال ببینن. جور در نمیاد، می خوره تو ذوقشون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد