پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

جوایز پلان نفرین شده: بدترین های سینمایی ۲۰۰۹

بعد از معرفی بهترین ها، نوبت می رسه به معرفی بدترین های سینمایی ۲۰۰۹، باز هم به انتخاب خودم:

دترین فیلم کمدی: Old Dogs

بدترین فیلم درام: Five Minutes of Heaven

بدترین فیلم ترسناک: Jennifer’s Body

بدترین فیلم اکشن: 2012

بدترین دنباله سازی: Twilight Saga: New Moon

بدترین فیلم انیمیشن: The Secret of Kells

بدترین فیلمنامه: Dorian Gray

بدترین بازیگر مرد: جان تراولتا (Old Dogs)

بدترین بازیگر زن: مگان فاکس (Jennifer’s Body)

بدترین گروه بازیگران: Nine

بدترین کارگردان: راب مارشال (Nine)

بدترین فیلم ۲۰۰۹: Nine

نظرات 6 + ارسال نظر
reza شنبه 7 فروردین 1389 ساعت 17:24

با دوریان گری اصلا موافق نیست فیلم خوبیه و فیلنامه هم میشه گفت سعی شده از کتاب اقتباس بشه کتابی که سالها پیش نوشته شده و رمان معروفی هم هست

کتابش رو خوندم و فکر می کنم اگر فیلمنامه به کتاب بیشتر وفادار می موند اثر بهتری ساخته می شد. در فیلم تنها به انحرافات اخلاقی دوریان گری از لحاظ بی بند و باری جنسی تاکید شده در صورتیکه در کتاب خیلی بهتر و بیشتر انحرافات اخلاقیش رو روایت می کنه. کارکرد تابلو نقاشی هم در کتاب خیلی بهتر از فیلمه (که تنها چند بار می ره سراغش).

محسن یکشنبه 23 اسفند 1388 ساعت 09:14

دیدی ساندرا بولاک تمشک طلاییم گرفت؟

آره. یه روز قبل از مراسم اسکار (هفته پیش) جوایز تمشک طلایی رو دادن و بولاک برای فیلم کمدی/عشقی مسخره All About Steve گرفت. حقش هم بود!

فرشته شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 12:14 http://freshblog.blogsky.com/

2012 رو خوب اومدی ... واقعا باید جزو بدترین ها حساب بشه!
new moon هم واقعا گند زدن به کتاب و رفته فکر نکنم دی وی دی اش فروش کنه.

ولی چرا 9 رو جز بدترین گروه بازیگر آوردی؟؟؟

چون در انتخاب بازیگرها فقط به اسمشون توجه شده نه میزان مهارت اونها در رابطه با نقش. تنها یه سری اسم جمع کردن دور هم و اصلا از توانایی هاشون استفاده نشده.

آراس شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 11:18 http://kafecinema.blogfa.com

چه خوشحالم که هیچ کدوم از اینا رو ندیدم در حالی که بیشتر فیلم های پست قبل رو دیدم!

ایشالله هیچوقت هم نبینی!

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 08:14

Jennifer’s Body و Dorian Gray را دیده‌ام . به نظرم نه تنها در 2009 بلکه اگر از 200-2009 هم در نظر بگیریم، باز هم همین مقام‌ها را می‌آورند

راست می گی. اصلا شاید خوب باشه یه فهرست از بدترین های دهه اول قرن ۲۱ تهیه کنیم. ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹.

محسن جمعه 14 اسفند 1388 ساعت 20:03 http://filmamoon.blogsky.com

چه خوب که اگر تمام فیلم های اسکار را ندیده ایم این ها را هم ندیده ایم.
حسام من تو را نداشتم چه می کردم؟

همون کاری که من اگه شما رو نداشتم می کردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد