پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

پنجم اسفند: روز خودمون!

اگه ریاضی ۲ رو به زور پاس کردی،
اگه آخر هم نفهمیدی معادلات دیفرانسیل یعنی چی،
اگه سر امتحان آمار و احتمال به صد جور تقلب فکر کردی،
اگه شب امتحان ریاضی مهندسی اشکت دراومد،

احتمال زیاد رشته مهندسی خوندی... روزت مبارک!

حالا:

اگه سر کلاس ساختمان گسسته با بچه ها X O بازی می کردی،
اگه کل آزمایشگاه مدار الکتریکی رو از روی دست دخترها تقلب می کردی،
اگه سر امتحان هوش مصنوعی یه سوال بهت دادن با چهار ساعت وقت،
اگه مدارات
VLSI رو یه بار افتادی، دفعۀ دوم هم با ۱۲ پاس کردی،

باید مهندسی کامپیوتر خونده باشی، پدرت هم دراومده! هم رشته هستیم، روزت بیشتر مبارک!

و:

اگه کلاً کلاس ها رو می پیچوندی و فعالیت های فوق برنامه ات بیشتر از درس خوندن بود،
اگه مدام توی کانون فیلم و سیمای دانشگاه ولو بودی،
اگه هر کی می خواست پیدات کنه باید میومد آمفی تئاتر شهید بهرامی،

مطمئناً دانشجوی علم و صنعت بودی و همکلاسی خودم... روزت خیلی بیشتر مبارک! 

نظرات 13 + ارسال نظر
ر و ز ب ه سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 10:31

گل گفتین.
اسم ریاضی مهندسی که می یاد تن آدم می لرزه.
ترم پیش حذف کردم این ترم دارم..
اه اه اه
بیشتر کلاس های من از مقاوت گرفته تا سیالات یا کلاس خوابه یا نمی ریم و یا اینکه کارهای حاشیه ای رو دنبال می کنیم!

همه این جوری هستند جز یه گروه اندک.. که اونها رو هم باید سر ظهر تو مسجد دانشگاه ببینی یا دنبال استاد!

به کل دانشکده فنی مهندسی "نقطه عطف" دانشگاه ست :دی


انقدر بدم میاد از این دانشجوهایی که خودشون رو برای استاد شیرین عسل می کنن...

اصلا دانشکده فنی مهندسی مرکز محور مختصاته!

احسان دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 06:13

راستی یادم رفت بگم....
اگه برنامه VB مینوشتی ولی استادت فکر میکرد جاوا نوشتی اون هم فقط چون عینکش تا 5 سانتی متری رو میدید....بعد نمره کامل میداد بهت....

دیگه خودت میدونی که کی هستی!

این استاد اتفاقا دکتر مشحون نبود؟!

احسان دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 06:12

اگه میرفتی توی روی استادت وامیستادی و میگفتی لطفا منو حذف پزشکی کن این ترم! یا این که دیسکت خالی میدادی و نمره پروژه رو کامل میگرفتی....
شک نکن که از بر و بکس ۷۴ هستی! استادات هم دور از جون بعضی ها شون... یه مشت اسکلن!

راستی یه سر به سایت دانشکده بزن، چیزهای عجیبی می بینی... از جمله اینکه سیدوحید ازهری شده مدیر گروه سخت افزار و دکترا گرفته!!! یادته از هر کدوم از دخترهای ۷۴ و ۷۵ دو سه بار خواستگاری کرده بود؟!

حمیدرضا شنبه 8 اسفند 1388 ساعت 17:15

چه جالب.انگار شرح حال منو نوشتی.مهندسی خوندم.مهندسی الکترونیک.ریاضی۲-معادلات-ریاضی۱-فیزیک۱و۲-هر کدام ۳ ترم طول کشید.فوق تخصص دارم تو امور تقلب و متعلقات.کلاسها رو هم همیشه پیچوندم تا برم تریای دانشگاه بشینم هات چاکلت بخورم وسیگار بکشم.همیشه هم تو کلوپ رباتیک دانشگاه افتادم.کلآ همه کار میکنم بجز درس خوندن.ولی حیف که دانشگاه ما انجمن سینمایی نداره.

دانشگاه ما هم انجمن سینمایی نداشت. روز اول تو جلسه معارفه پیش خودم فکر کردم یعنی می شه یه مرکز فیلمسازی راه انداخت توی دانشگاه؟!

سه سال بعد با کمک چند تا دیگه از بچه ها اولین فیلم کوتاه دانشگاه رو ساختیم و سیمای دانشگاه رو فعال کردیم. کلی فیلم کوتاه ساخته شد زمان ما.

اگه دانشگاه شما چنین چیزی نداره چرا خودتون راه نمیندازین؟!

منا شنبه 8 اسفند 1388 ساعت 09:42 http://8daily.blogsky.com/

سلام حسام خان
دوما اینکه روزت و روزم با سه روز تاخیر مبارک باشه واسه بچه های الکترونیک هم یه چیزی مینوشتی که من بیشتر تر خوش به حالم بشه
اولا خوش اومدی به وب من بازم بیا باش؟
سوما بابا ریاضی مهندسی بابا ۱۹
بابا مهندسسسسس

اییییییییینه!

۱۹ که نداد آخر!

روز شما مبارک!

محسن جمعه 7 اسفند 1388 ساعت 13:33 http://after23.blogsky.com/1388/12/03/post-246/

من آخرش نفهمیدم که ویک اند، اینجا تعطیله؟

معمولا!

سونیا جمعه 7 اسفند 1388 ساعت 02:48 http://www.allalone.blogsky.com

تبریک با کمی تاخیر!
دنیای فنی ها همیشه جذاب تر از تجربی هاست گویا!

اتفاقا برعکس!

Knight پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 04:38

خیلی باحال بود ... چهار تای اولش که 100% در مورد من صدق میکنه!! سه تای آخرش هم معادلش.. پس روز هممون مبارک D:

پی نوشت: ریاضی مهندسی 19؟؟؟!؟!!!

آخه از روی حرف های دو سه جلسه آخر استاده دقیقا متوجه شدم از کجاها می خواد سوال بده!

محسن چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 17:00 http://askamoon.blogsky.com/1388/12/05/post-16

راستی امروز سال روز درگذشت هنرمند ارجمند پرویز فنی زاده هم هست. فکر می کنی پرویز چرا در روز مهندسی عطای این جهان را به لقایش بخشید؟ از مهندسی بدش می اومد یا بعدن مهندسان اومدن و روز مرگ اونو کردن روز خودشون؟ یا بالعکس؟

یا بالعکس!

تینا چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 16:50

امان از دست این فنی مهندسی ها......

مثل اینکه خودتم که مهندس هستی ها!

محسن چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 15:34 http://ketabamoon.blogsky.com/1388/12/04/post-143/

روز شما را به شما تبریک عرض نموده، امیدواریم در همه پهنه های زندگی با سلامتی و مهربانی و خانواده و آرامش و زیبایی و ....... اینا باشید.
من و خانواده

قربون شما!

کوروموزوم نا معلوم چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 14:50 http://xxxy.blogsky.com

مبارک باشه روزتون!
امروز صبح با ریمایندر موبایلم برای روز مهندسی بیدار شدم که یادم باشه به بابام و منگوله و کلا مهندسای دور و برم تبریک بگم حالا باید برم واسه بابام یه شکلاتی چیزیم بگیرم.
+ اینکه کلا مهندسای دور و برم به خصوص بابام یه خواجه نصیری وحشتناک درسخون بوده از اینایی که فقط سر کلاسای درس میشده پیداش کرد و کلا از این نوع مهندسایی که اینجا توصیف شده نبوده.(منم دقیقا به بابام رفتم که این ترم جدید تا حالا سر کلاس نرفتم!)

من ترم سوم ریاضی مهندسی شدم ۱۹ استادمون گیر داد که تقلب کردی سوال ها رو داشتی و تابحال هیچکی بیشتر از ۱۵نگرفته از من! بعد با کلی غرغر بهم داد ۱۶!

همین اتفاق خجسته باعث شد دیگه درس رو بذارم کنار و برم تو کارهای جنبی!

حسام چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 14:44

درود دوست قدیمی
روزت مبارک
من پدرم در نیاورد یا نیامد (ببخشید) ک... پ... شد

این حادثه برای تمام فارغ التحصیلان مهندسی بوقوع پیوسته، می تونی دونه دونه چک کنی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد