پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

گریم سنگین هنرپیشه معروف

به این عکس که نمایی از یک فیلمه نگاه کنین: 

مطمئنا می شناسینش... قطعا ازش فیلم دیدین! 

طبق شنیده ها هزینه گریم این هنرپیشه معادل ۱۰ درصد کل خرج فیلم بوده... داستان فیلم درباره پسریه که به بیماری عجیبی مبتلاست و با سرعت زیادی پیر می شه... 

جالب اینکه در این فیلم پسر واقعی این بازیگر، نقش پدرش رو بازی کرده! 

(عکس مربوط به فیلم PAA با بازی آمیتا باچان!

نظرات 7 + ارسال نظر
سونیا چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 01:50 http://allalone.blogsky.com

این آمیتا باچانه واقعا؟!!

بله. فیلمش هم موجوده!

البته من هنوز فیلم رو کامل ندیدم و فقط روی دور تند نگاه کردم ببینم گریمش در طول فیلم تغییر می کنه یا نه. فکر می کردم در یک مقطعی به خود آمیتا باچان تبدیل می شه که نشد. همین شکلی می مونه حالا جوون و پیر می شه.

محسن یکشنبه 4 بهمن 1388 ساعت 09:23

لینک گریم رو که اونشب نشون دادی کجاست؟

توی mailbox خودم بود. اما توی گوگل بگردین میاد: paa bechan

فرشته جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 03:27 http://freshblog.blogsky.com

دیر اومدم ...

به هر حال دیر اومدن بهتر از هیچوقت نیومدنه!

یکی مثل همون پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 14:42

آمیتا باچان در فیلم PAA

*** البته با تقلب من قبلا دیده بودم!

درسته. خودشه!

محمد پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 12:23 http://mohamed.blogsky.com/

جیم کری نیست؟

مهدی پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 10:32

براد پیت در بنجامین باتن

کوروموزوم نا معلوم چهارشنبه 30 دی 1388 ساعت 15:24

ممم نفهمیدم کیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد