پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

۲۱ دسامبر ۲۰۱۲: پایان دنیا

پیشگویان، افراد مذهبی و دانشمندان متعددی از کشورها و فرهنگ های مختلف پایان دنیا در سال ۲۰۱۲ رو پیش بینی کردن. این شایعه بطور گسترده بین مردم دنیا پخش شده و تئوری های زیادی درباره اش مطرحه.

چرا همه دقیقاً به این تاریخ اشاره کردن؟ چه اتفاقی قراره بیفته؟ آتشفشان؟ شهاب سنگ؟ جنگ هسته ای؟ بیماری واگیردار؟

من در این باره کمی تحقیق کردم، مقاله و سایت های مختلف رو خوندم و به نکات جالبی رسیدم:

تقویم مایاهاتقویم پنج هزار سالۀ مایاها (قوم ساکن در آمریکای مرکزی) درست در تاریخ ۱۲-۲۱-۱۲ (به نام "روز داوری") به پایان می رسه.

دانشمندان معتقدن این تاریخ دقیقاً پایان دورۀ ۲۶هزار ساله ای هست که زمین طی می کنه تا از تمام ۱۲ برج فلکی عبور کنه.

طبق محاسبات منجمان، ۳۱ ژانویۀ ۲۰۱۲ شهاب سنگ 433 Eros (به قطر ۱۰ کیلومتر) از نزدیکی زمین عبور می کنه. آیا برخوردی صورت می گیره که باعث پایان دنیا می شه؟ جالب اینکه ناسا فضاپیمایی رو به سمت این شهاب سنگ فرستاده و "چیزی" رو روش نصب کرده که قابل انفجاره و می شه از راه دور کنترلش کرد...

مالاچی مقدس – کشیشی ایرلندی در قرن دوازدهم – در یک رویا به آینده سفر کرده و حوادثی رو دیده که در حال حاضر مستنداتش در موزۀ رم نگهداری می شه. طبق یکی از پیش بینی های مالاچی، دین مسیحیت ۱۱۲ پاپ خواهد داشت... و پاپ فعلی (بندیکت) دقیقاً یکصد و دوازدهمین پاپ تاریخ مسیحیت محسوب می شه.

نوستراداموس، پیشگوی معروف، هم سال ۲۰۱۲ رو بعنوان "سالی که در آن از آسمان آتش می بارد" نامیده... آیا این آتش شهاب سنگیه که با زمین اصابت می کنه؟ یا جنگیه که به وقوع می پیونده؟ طبق گفتۀ نوستراداموس "پادشاهی از خاور میانه" باعث بیداری شیطان خواهد شد. محققان این "پادشاه" رو شاه فعلی مراکش می دونن.

تعویض قطب های مغناطیسی زمین حادثه ایه که در سال ۲۰۱۲ اتفاق خواهد افتاد. زمین شناسان از سالها پیش منتظر این جابجایی – که در دوره های زمانی ثابت رخ می ده – بودن. جابجایی قطب های شمال و جنوب باعث تغییر میدان مغناطیسی پوسته های زمین و در نتیجه بروز آتش فشان و وقوع زلزله های متعدد خواهد شد. اتفاقی که ظرف چند سال گذشته بیشتر از قبل مشاهده شده. به گفتۀ ناسا، تغییر قطب های مغناطیسی خورشید هم در سال ۲۰۱۲ کامل می شه.

نکتۀ جالب درباره این تاریخ اینه که اگر ۱۲-۲۱-۱۲ رو به عدد تبدیل کنیم می شه ABBAAB که به زبان عبری (راست به چپ) می شه BA ABBA یعنی: "پدر می آید".

همترازی خورشید با مرکز راه شیری در ساعت ۱۱:۱۱ روز ۱۲-۲۱-۱۲ رخ خواهد داد. 

همترازی خورشید و زمین با مرکز کهکشان راه شیری

و کلی مطالب دیگه که اگه فهرست کنیم می بینیم شواهد زیادی هست که همه بر "پایان دنیا" در سال ۲۰۱۲ تاکید می کنن.

آیا واقعاً قراره اتفاقی بیفته؟ آیا خطری تهدیدمون می کنه؟

به نظر من به پایان رسیدن دنیا در این تاریخ بیشتر به فیلم های علمی/تخیلی شبیهه و تبلیغات رسانه های مختلفه برای استفاده از این وحشت عمومی در به فروش رسوندن کالاهاشون.

از دید من شاید این تاریخ واقعا نقطه عطفی در تاریخ بشریت باشه، شاید اختراع یا اکتشاف بزرگی صورت بگیره، شاید حتی برای اولین بار بطور مستقیم با موجودات فضایی ارتباط برقرار کنیم... شاید تغییری در ساختار حکومتی دنیا بوقوع بپیونده (و کشور خودمون هم کاملاً سبز بشه)، اما چیزی که مطمئنم اینه که روز ۲۲ دسامبر ۲۰۱۲ روزی خواهد بود شبیه امروز... و انسان ها همچان روی زمین زندگی خواهند کرد.

نظرات 15 + ارسال نظر
فرشته سه‌شنبه 8 دی 1388 ساعت 13:46 http://freshblog.blogsky.com

به نظر من دنیا اینجوری از بین نمی ره!!! همیشه انسانهایی هستن که بخوان جنجال درست کنن و نظریه پردازی کنن و مردم رو از آینده نچندان دور بترسونن ...

سال ۲۰۱۲ هم کاشف به عمل خواهد آمد که فلان فیلسوف و منجم سال ۲۰۲۵ رو پیش بینی کرده دوباره سال ۲۰۲۵ هم می گن ۲۰۵۰ و ... از نظر من هم هیچ کس در دنیا از آینده خبر نخواهد داشت و نداره و نداشته و به اینده هم سفر نکردن و ... تمام این حرفها پرداخته ذهن بشره ولاغیر.

البته که ما در آمریکا زندگی نمی کنیم... چون همه اتفاقات همه از اونجا منشاء میگیرن.
راستی اون شاه هم که شیطونو بیدار می کنه احمدی خومونه دیگه اونم که شیطون رو بیدار نمی کنه که!!! درس می ده ؟؟؟

راستی این فیلم ۲۰۱۲ چقدر مصنوعی بود!!!

در ضمن ما اطاقمون رو تو سفینه پیش خرید کردیم فعلا ۱۰۰۰ تومان دادیم و بیمه امام زمان اش هم کردیم. با دفترچه بسیج هم می تونین بخرین هاااااااااا هاهاهاهاااا کارت ملی هم قبول می کنن.

مطمئنا بعضی روزها از نظر ستاره شناسی و نجوم از اهمیت بیشتری برخوردار هستن، اما اینکه این حوادث باعث از بین رفتن زمین بشه دور از منطقه. همین جابجایی قطب های مغناطیسی زمین در دوره های ثابت زمانی رخ داده، یا عبور شهاب سنگ eros هر 80 سال اتفاق میفته...

مگه همین سه سال پیش نبود که کلی تبلیغ کردن برای تاریخ 06/06/06 که گفتن عدد شیطانه و در این روز شیطان بیدار می شه؟ تنها نتیجه اش این بود که فیلم The Omen (طالع نحس جدید) بیشتر فروخت!

ما هم دیروز توی همون سفینه ثبت نام کردیم، چون اینجا مسترکارت نداشتیم با حساب جاری صندوق مولی الموحدین پرداخت کردیم نفری 3800 تومن. بقیه اش قسطی ماهی 1100، بیست ساله با بهره 25%.

ایراد بزرگ 2012 غیرطبیعی بودن عکس العمل بازیگران به صحنه هایی بود که می دیدن. ما بیشتر هیجان داشتیم تا اونها! چهره بچه ها که هیچ حسی نداشت، زنه هم همینطور.

ترانه دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 14:56 http://taranehmb.blogsky.com

ولی بازم یه چیزی منو به شدت عصبی می کنه. من نمی فهمم این سیاره سومیه که توی عکسه چیه! می تونی برام توضیح بدی؟ یعنی اسمشو بگی. ماه یا مریخ؟



از رنگش معلومه که ماهه. اگه مطلبش رو بخونی هم توش نوشته که در این تاریخ ماه، زمین و خورشید درست در امتداد خط مستقیمی که به مرکز کهکشان متصله وصل می شن... الله اکبر!

راستی اون شب رفتیم پیتزا ۲۰ تیکه، خییییلی خوب بود! زنگ زدیم بهت اگه خونه ای بیایم دنبالت با هم بریم که مهمونی بودی انگار. با تینا گفتیم زین پس می تونیم به توصیه های غذایی ترانه با گوش جان دل بسپاریم!

همون یکشنبه 6 دی 1388 ساعت 19:17

خوب نوستراداموس که گفتی من ممد شونم...پیش بینی می کنم سال ۲۰۱۳ اگه ایرانی باقی مونده باشه...یک کنفیکون درست و حسابی اتفاق میفته...یه نفر با قد کوتاه و ریش بلند از این مملکت شوت میشه میره محل همترازی خورشید با زمین و دیگه پیداش نمیشه.
البته یه کم دلم براش میسوزه ولی پیش بینیه دیگه نمیشه کاریش کرد...

این کوتوله فقط شوت شدن کافیش نیست... باید بیشتر از اینا غذاب بکشه...

پادرا یکشنبه 6 دی 1388 ساعت 17:45 http://padra.blogsky.com

من فکر میکردم فقط دخترهای دم بخت عاشق این رمالی ها و جادوگری ها اند ... نگو باسوادها هم این چیزارو سرچ میکنن ... خرافاتی انقدر به این اعداد سمبلیک خیره نشو ... تعریف نظم جاهای دیگه هم هست

وقتی ناسا روی یه همچین موضوعی تحقیق می کنه چرا من نکنم؟ چیم از اونا کمتره؟!

آوین شنبه 5 دی 1388 ساعت 22:06 http://persiarome.persianblog.ir/

چند وقت بود می‌خواستم یک سرچ بکنم راجع به اون روز و یکم مطلب بخونم...که اتفاقی‌ این پست شمارو خوندم..سپاس فراوان....سبز باشید..تا گاهی دیگر (آوین از رم)

خوشحالم که مطلب وبلاگم به دردتون خورد.

آسمانی شنبه 5 دی 1388 ساعت 14:34 http://www.asmanii.blogfa.com

سلام
عجب مطلب جالبی بود ولی مطمئنا دنیا در سال 2012 تموم نمی شه

مطمئنا.

احسان جمعه 4 دی 1388 ساعت 15:53

عمو جون. ما مخلص شما هم هستیم. شما بیاین مهربونتر میشنیم همه جا بشیم. به اندازه کافی همه چیز هست. چیپس دیپ آب غیر الکلی ... خلاصه اونجا خوش میگذره...

خوش بگذره دو تایی!!!

کوروموزوم نا معلوم پنج‌شنبه 3 دی 1388 ساعت 20:21 http://xxxy.blogsky.com

منم مطمئنم که دنیا به آخر نمیرسه تو اون تاریخ ولی اگه هم که میرسید زیاد واسم مهم نبود به نظرم ۲۲ سالگی سن خوبی واسه مردنه.
ولی واقعا خدا کنه که یه اتفاق هیجان انگیز بیفته یا لااقل یه جو هیجان انگیزی به وجود بیاد اگرم که اتفاقی نیفتاد.
بعدم که اووووه یعنی دو سال میخواد طول بکشه که کشورمون سبز شه؟خیلی زیاده که دو سال دیگه!یکی از دوستای من قویا معتقده که این عاشورا کار تمومه :دی

این عاشورا؟

یکی از اطرافیانمون هست که خواب هاش معمولا درست درمیان. چند ماه پیش خواب دیده بود که اگر ۱۳ آبان، ۱۶ آذر، عاشورا و ۲۲ بهمن مردم همچنان توی خیابون باشن و خواستار تغییر... اوایل سال ۸۹ یه اتفاق خیلی مهمی میفته.... امیدواریم!

عمو پنج‌شنبه 3 دی 1388 ساعت 18:54

حالا خوبه که احسان و فرشته توی اون سفینه جا رزرو کردن.
حالا احسان برای چند روز اون تو ذخیره آب و غذا دارید؟!

توی فیلم ۲۰۱۲ پول هر صندلی یک میلیارد یورو بود! دیگه کسی که انقدر پول بده مطمئنا حالا حالاها آب و غذا بهش می دن!

احسان پنج‌شنبه 3 دی 1388 ساعت 05:00 http://nagofteh-ha.blogsky.com

من راستش از قبل میدونستم و دادم توی اون سفینهه برام یه جا رزرو کنن با فرشته. حداقل اونتو میشه زنده موند. حالا میخواد ۲۰۱۲ باشه یا ۲۱۰۰
اما به چیزی که اشاره نکردی سال ۲۰۰۰ بود که داریوش عزیز به اون اشاره کرده و هیچ اتفاقی نیفتاد.

حالا این وسط چرا یاد داریوش افتادی؟!

رزیتا پنج‌شنبه 3 دی 1388 ساعت 02:43

بابا خدا عمرت بده که این چند خط آخری رو هم اضافه کرده بودی! من که از ترس صبحانه تو گلوم گیر کرده بود داشتم سکته میکردم ! ):

:)

محسن چهارشنبه 2 دی 1388 ساعت 19:00 http://filmamoon.blogsky.com

یعنی فیلمای ترمیناتور و جان کالان و وووو اینا که قراره سال 2025 با ترمیناتورا بجنگه کشک؟
بیتلز یک ترانه ای دارند که توش میگن
In the 2525 لا لا لا لای لای لای لای
خب اینام کشک؟
همه اینا به کنار یعنی جنبش سبز همه اش داره برای حداکثر دو سال دیگه مبارزه می کنه؟ همه اش؟
یعنی دوران ریاست جمهوری محمود حتا اگر جنبش سبز بخواد تموم نمیشه؟ اشکام دراومد حسام. بلکه نسخه خوب این فیلمو لااقل ببینیم. فرصت برای هیچ کار دیگه ای نداریم.

فیلم ۲۰۱۲ (که نسخه کیفیت اوریژینالش اومده) فقط به بخش های هیجان انگیز قضیه پرداخته و اصلا به این چیزهایی که من نوشتم اشاره ای نکرده. یه فیلم صرفا هیجانیه که برای گیشه ساخته شده.

محمد چهارشنبه 2 دی 1388 ساعت 16:43 http://mohamed.blogsky.com/

با این اتفاقاتی که داره تو دنیا میفته من که باورم میشه قراره اتفاقاتی بیفته! اطلاعاتت خیلی هولناک بود. اصلا وقتی آدم تصور میکنه کره ی زمین کجاست و ما داریم کجا خوش میگذرونیم تن آدم میلرزه! خود آدما هم دارن به روند تخریب آینده کمک میکنن.بیشتر از همه هم همین دانشمندان و متخصصان هستند که دارن این کارو میکنن.
تا حالا اسم پروژه ی هارپ به گوشت خورده بود!
یه تحقیقی روش بکن.وحشتناکه!

من فکر می کنم نهایتا این دانشمندان و متخصصان هستن که دنیا رو نابود می کنن نه سیاستمداران!

درباره پروژه هارپ تابحال نشنیدم... الان سرچ می کنم.

همون چهارشنبه 2 دی 1388 ساعت 15:52

این نوستراداموس چقدر مگه پیشگویی میکرده...یه بار 2000 یه بار 2012...
حالا که فکرشو میکنم میبینم که منم بلدم پیش گویی کنم D:

یکی دو تا پیشگویی بکن ببنیم آینده مملکت سبزه یا همینجوری قهوه ای می مونه؟!!!

ترانه چهارشنبه 2 دی 1388 ساعت 15:45

ای داد بی داد! چرا به این مورد که ممکنه امام زمان ظهور کنه اشاره نکردی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

در هر صورت منم نظر تو رو دارم. ممکنه یه تحول خیلی بزرگی روی بده ولی فکر نکنم کره زمین نابود بشه!

این مالاچی خیلی از عدد 112 خوشش اومده، گفته بزار یه کم مردم رو بترسونم. اصلا شاید قرار باشه واتیکان زلزله بیاد. ما از کجا می دونیم؟
من مطمئنم این آقای نوستراداموس هم منظورش یه روزی بوده که هزاران شهاب آتشین دیده میشن ولی مثل یکی از همین شهاب بارون های خودمون. تازه مگه اگه شیطان هم بیدار بشه خدا می زاره که بیاد بزنه همه چیزو نابود کنه؟!!
خوب این تغییر قطب های مغناطیسی هم ممکنه تحول زیادی ایجاد کنن ولی خوب کل زمینو فکر نکنم نابود کنه.

قضیه این همترازی خورشید رو نتونستم دقیق بفهمم. مغزم کفاف نمیده. باید حسابی برام تعریف کنی.

این وسط من دلم برای این شهاب سنگه سوخته که می خوان منفجرش کنن!!!

همترازی خورشید با زمین با مرکز کهکشان راه شیری دقیقا چیزیه که عکسش رو گذاشتم پایین همین پست. یعنی این سه تا در یک راستا قرار می گیرن که از نظر مغناطیسی پدیده خیلی مهمیه... حالا بی خیال!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد