پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

فیلم های ضایع!

شده تا حالا جلوی جمع یا خانواده یه فیلم که قبلاً ندیدین بذارین، فیلم انقدر ضایع باشه که تا آخر شرشر عرق خجالت بریزین و دلتون بخواد زمین دهن باز کنه برین فرو؟ 

نظرات 17 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 21:58 http://after23.blogsky.com/

تو از یک سو به ترانه گفتندی که لب تر کند تا آرشیو هالیوود برای وی بیاورندندی و از یک سو برای وی شرط گذاشتندی که باید
Eyes Wide Shut بدیدندی و آنگاه این فیلم را به وی بدادندی. این چگونه بودندی؟ آیا تو توانستندی شرحی بر این قضیه بدادندی؟
من با نمایش شب بیست و نهم برای ترانه دکان تو را تخته بکردندی. دانستندی؟ یا نی؟
فدای تو
من بودندی

گفتار ما زان بابت بودندی که این فیلم بسیار ترسناک می بودندی و خیلی ها توی سینما از ترس خودشان را خیس بکردندی. شرط دیدن آیز واید شات هم به معنای رسیدن ترانه به سن ۱۸ سالگی است!‌ البته آدم های بالای ۱۸ سال هم از این فیلم ترسیده اند فراوان!

ترانه چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 21:02

اوه پس از دو نظر این فیلم ترسناک بودندی؟!!!

نه از اون نظر. فقط ترسناکه. چیز دیگه ای نداره از اون لحاظ!

ترانه چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 15:46

فیلم پرنرورمال اکتیویتی را بیاورندی.
سوالی بپرسیدندی؟
این فیلم ترسناک تر از سانینگ بودندی؟

این فیلم بسیار ترسناک بودندی و هر وقت Eyes Wide Shut را دیدندی این را هم برایت آوردندندندی!

ترانه چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 14:09

تو بتوانی آن را بیاوری برای من؟(البته اگر اشکال ندارندی!)

زیاد جدی نگیر! یاد سال پنجم افتاد.

کدام فیلم را بیاورم برای تو؟ تو فقط لبانت را تر کن تا کل آرشیو هالیوود را برایت بیاورم یکجا!

همون چهارشنبه 25 آذر 1388 ساعت 01:32

نه

!

ترانه سه‌شنبه 24 آذر 1388 ساعت 20:07

صد در صد!

راستی این پرونورمال اکتیویتی رو داری؟

بلی!

ترانه دوشنبه 23 آذر 1388 ساعت 16:25

خدا رو شکر این برای من پیش نیومده که جلوی جمع یه فیلم رو بزارم و عرق بریزم ولی پیش اومده برای خودم یه فیلم بزارم و عرق بریزم!

البته باز هم جای شکرش باقیه که تنها دیدما!

اتفاقی پیش اومد دیگه؟!!!

فرشته دوشنبه 23 آذر 1388 ساعت 10:53 http://freshblog.blogsky.com

نه ... تا حالا نشده!!! ولی شده به کانالهای ماهواره عابرو ببر بریم ...

مظورت از عابرو همون آبروی خودمونه؟!

ر و ز ب ه یکشنبه 22 آذر 1388 ساعت 21:32 http://hazrat-eshgh.com

خیلی این گونه برای من رخ داده. اونم بد جور !!
همین جو اومد به ذهنم می گم.

گمون کنم نخستین بار یه فیلم بود که من گمون می کردم فیلم خانودگی باشه یهو که آغاز به پخش شد دیدم نع خیر. فیلم از قضا پور+نو هست !!!!!!!!!!!

اساسی نابود شدم اونم جلوی کسانی که می گفتن:
روزبه چه اندازه + هست !!!

الان حضور ذهن ندارم. اومد به ذهنم میگم بی شک..

ضایع ترین فیلمی که اخیرا اومده You Don't Mess with the Zohan هست که اگه گیرت اومد حتما تنها ببین. خیلی خنده داره اما از نوع بسیار بسیار بی ادبانه!

محمد یکشنبه 22 آذر 1388 ساعت 18:28 http://mohamed.blogsky.com/

راستی یه سوال از علیرضا پرسیده بودی جوابش رو همونجا نوشتم.))

الان میام...

محمد یکشنبه 22 آذر 1388 ساعت 18:14 http://mohamed.blogsky.com/

اصلا جنس بعضی دوستیای آدم با بقیه فرق میکنه! ما تو دانشگاه خیلی با هم نبودیم و شاید خیلی عقایدمون هم اصلا کلا با هم فرق داشته باشه ولی یه نیرویی رو حس میکنم که بین ما وجود داره. من واقعا تو وقتی برام کامنت میذاری حست میکنم.اصلا شوخی نمیکنم. وقتی میام میبینم کامنت گذاشتی!

منم خیلی دوست دارم ببینمتون.همین روزا دیگه باید پاگشاتون کنیم.))

فیلم ترسناک ن م ی خ و اااا م ببینم. مفاهیم مثبتشم بخوره تو سرش.))

اینهمه کامنت عشقولانه گذاشتم که آخرش راضیت کنم فیلم ترسناک نگاه کنی آخرش می گی نمی خوام؟!

محمد یکشنبه 22 آذر 1388 ساعت 14:02 http://mohamed.blogsky.com/

حسام من خیلی فیلم ترسناک دوست داشتم و اصلا علاقه ی عجیبی بهشون داشتم ولی بعد از اون ماجرا ترس تو وجودم نهادینه شد.!) و بیرونم نمیره! اصلا هم علاقه ای به اون خون اشاما و دراکولاها و روانیاش ندارم. نمیییییییییییییخوااااااام.)

فیلم ترسناک که همش خون آشام و دراکولا و روانی نیست. فیلم های ترسناک مدل های مختلف داره. مثلا اگه تونستی Blair Witch Project رو ببین، یه فیلم ترسناک از نوع کاملا متفاوته. یا A Tale of Two Sisters که اونهم یه فیلم ترسناک کره ای فوق العاده اس. از جدیدترها هم امسال فیلم Orphan نسبتا متفاوت بود و می شه گفت پشت ظاهر ترسناکش معنی روانشناختی خوبی بود.

دیشب تینا که کامنت ها رو خونده بود می گفت از روی کامنت هایی که تو و محمد برای هم می ذارین به نظر می رسه خیلی با هم صمیمی هستین. چرا همدیگه رو نمی بینین؟!!! گفتم ما با هم تله پاتی داریم!

قرار بذاریم ببینیمتون.

محمد یکشنبه 22 آذر 1388 ساعت 13:15 http://mohamed.blogsky.com/

من تقریبا همیشه تنها فیلم میبینم و این مشکل رو ندارم.
ولی فیلم جنگیر واقعا اشک منو دراورد.
یه شب تنها بودم و عاشق فیلم ترسناکم بودم.رفتم جنگیر دوبله فارسی گرفتم و دیدم.واقعا قدرت حرکت نداشتم تا اینکه آخر شب یکی از اقوام اومد و با اصرار گفت بیا دوباره ببینیمش و منم دیدم.
اصلا از همونجا شد که دیگه فیلم ترسناک نمیتونم ببینم.واااقعا اشکم دراومد.

جن گیر که خوبه حالا، بیا چند تا فیلم ترسناک بدم بهت ببینی تا یه هفته از جات تکون نخوری!

البته بعضی از فیلم های ترسناک هم هستن که معنی خوبی پشتشون هست. شاید اگه یه تعداد از این فیلم ها برسه دستت و ببینی دوباره پایه فیلم ترسناک - که یکی از پرطرفدارترین ژانرهای سینمایی هست - بشی.

کوروموزوم نا معلوم شنبه 21 آذر 1388 ساعت 19:41 http://xxxy.blogsky.com

خوب من معمولا یا تنها فیلم میبینم یا با مامانم اگه که فیلمش ضایع باشه و مامانم خوشش نیاد میذاره میره پس بازم تنها میبینم و از این لحاظ مشکلی نیست فقط یه دفعه یادمه داشتم فیلم وکیل مدافع شیطانو میدیدم بعد یهو مامانیم اومد خونمون من همون موقع زدم رو پاوس و شانسکی روی صورت چارلیز ترون موند بعد حالا این مامانی من گیر داده بود که این دختره خیلی خوشگله بزن بقیه فیلمو ببینیم منم هیچ رقمه نمیتونستم یه ثانیه هم از رو پاوس برش دارم خلاصه بساطی شده بود!

حالا می زدی مامانیتم می دید، اونم دل داره خب! :)

عمویی دیگر شنبه 21 آذر 1388 ساعت 19:21

حاجی این دقیقا یکی از فوبیاهای منه(shit scene phobia) . به خاطر همین کلا از اینجور کارا نمیکنم . ولی تو بعضی قسمت های بعضی سریالهای طنز این بلا سرم اومده . یعنی من از اون حرکت میخندیدم در حالی که بقیه که احتمالا از من هم مسن تر بودن شاهد صحنه ای پوچ بودن که نه تنها خنده نداره بلکه قباحت هم نیز دارد .

دقیقا!
معمولا اینجور صحنه ها توی فیلم ها و سریال های طنز دیده می شه. آدم نمی دونه بخنده یا به روی خودش نیاره! اما بعضی وقتا انقدر خنده داره که آدم نمی تونه جلوی خودشو بگیره! آدام سندلر و بن استیلر از اینجور فیلم ها زیاد دارن!

محسن شنبه 21 آذر 1388 ساعت 15:13 http://filmamoon.blogsky.com

منظورت از ضایع یعنی خلاف عفت عمومی و تشویش اذهان و اینا؟ خب نه. هرچند برای این گونه مواقع ما یک سانسورچی داریم که از کمی مونده به ضایعات تا خیلی از ضایعات گذشته یک کانال تلویزیونی میگیره که مام توی این فاصله ها معمولن میریم یه کاری میکنیم. عین زمان پخش آگهی.
میدونی بدی قضیه اینجاست که یک وقتی توی ضایعات یک اتفاقی میافته مثلن یکی از اونایی که ضایعه میزنه اون یکی دیگه رو می کشه. اینجا می خوای چه بکنی؟

اونجور صحنه ها رو که خب می زنیم جلو!

ضایع یعنی نه انقدر بد که بزنی جلو و نه انقدر مناسب که بتونی با خیال راحت تماشا کنی. معمولا فیلم های کمدی از نوع American Pie اینجور صحنه ها دارن. یعنی هم خنده داره هم یه کم بی ادبی! دلیلی نداره که جلو بزنی و از طرفی نمی تونی راحت هم به صحنه ها و شوخی هاش بخندی!!!

پت شنبه 21 آذر 1388 ساعت 11:42 http://iampat.keykoja.com

داداش این تقریبا کار هر هفته‌ی ماست :)))

چرا هر هفته؟

در ضمن، اگه اسم اینجور فیلم ها رو بگی بد نیست. حداقل بدونیم دیگه سر ما این بلا نیاد!

من اولین بار با American Pie این بلا سرم اومد، دفعه بعد با Meet the Parents! این اواخر هم یکی از دوستان با فیلم You Dont't Mess with the Zohan حسابی خجل شد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد