پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

تماشای فیلم روی ice

من برگشتم!

مسافرت ما (که توی سفرنامه درباره اش می نویسم) به جاکارتا با خط هوایی امارات بود و بعلت مدت زمان نسبتاً طولانی پرواز (مجموعاً ۱۰ ساعت) تونستیم چند تا فیلم تماشا کنیم.

سیستم امارات روی بوئینگ های 777 نسبت به چند سال قبل که دیده بودم خیلی پیشرفت کرده. قبلاً (توی خط امارات یا حتی بریتیش ایرویز) ۲۰، ۳۰ تا کانال فیلم بود که از هر کدوم بطور مداوم یک فیلم رو تکرار می کردن و مثلاً اگر وسط فیلم می رسیدی باید صبر می کردی تا تموم بشه و سئانس بعد از اولش رو تماشا کنی.

امارات جدیداً از سیستم ice استفاده می کنه (information, communication, entertainment) که حدود ۷۰۰ کانال داره شامل فیلم های روز سینمای دنیا، سینمای آسیا، فیلم های کلاسیک، انیمیشن های والت دیسنی و پیکسار، سریال، کنسرت، کلیپ، فیلم های کوتاه، انواع آلبوم های موسیقی، بازی های مختلف کامپیوتری و فیدهای مختلف خبری.

نکتۀ جالب اینه که می شه هر شخص هر کدوم از کانال ها رو انتخاب کنه و از اول برای خودش play کنه، عقب یا جلو بزنه، pause کنه یا روی دور تند تماشا کنه.

تنوع برناامه ها طوری بود که هیچکس حوصله اش سر نمی رفت و بالاخره چیزی برای تماشا کردن پیدا می کرد.

در حین رفتن خواننده گروه همای کنار ما نشسته بود و داشت می رفت دوبی که از اونجا بره تورنتو برای کنسرت. درست همونطور که فکر می کردم آدم بسیار افتاده و خجالتی بود که اصلاً بهش نمی خورد چنین صدایی داشته باشه!

نظرات 8 + ارسال نظر
فرشته دوشنبه 23 آذر 1388 ساعت 10:51 http://freshblog.blogsky.com

10 ساعت که چیزی نیست بابا!!!
ان شاءالله یه روز با A380 پرواز می کنی بعد می فهمی 777 لگنی بیش نیست. من این شانس رو داشتم (;

نه قربونت ما با ایرباس جایی نمی ریم... آمار سقوطش در حد توپولوف های خودمونه!!! واقعا شانس آوردی!

آوین جمعه 20 آذر 1388 ساعت 00:19 http://persiarome.persianblog.ir/

چه سیستم جالبی‌.....راستی‌ بلاگ زیبا و مفیدی دارید ...تا گاهی دیگر.بدرود.آوین

ممنون.

محسن پنج‌شنبه 19 آذر 1388 ساعت 18:53 http://filmamoon.blogsky.com

چه خوب که اومدی. من دیگه داشتم یواش یواش ناامید میشدم.
انگاری بد نیست آدم بره تو ی طیاره بشینه و هی فیلم نگاه کنه و اینا.
اما یک چیزی رو بگم و اونم اینه که صدا به قیافه ربطی نداره.
مثلن خود منو دیدی که، اصلن بهم میاد عین نات کینگ کول بخونم؟

من تا حالا ندیدم شما بخونین، البته به جز شلوار مرا....!

کوروموزوم نا معلوم پنج‌شنبه 19 آذر 1388 ساعت 13:23 http://xxxy.blogsky.com

اوووووه پس کلی فیلم خوب تماشا کردین.خوششششششش به حالتووووووون

یه کانال داشت که فیلم های کوتاه پخش می کرد، از اون از همه بیشتر خوشم اومد چون بقیه فیلم ها رو که خب یا قبلا دیده بودیم یا می تونستیم پیدا کنیم ببینیم... چند تا فیلم کوتاه خیلی خوب دیدم.

ر و ز ب ه پنج‌شنبه 19 آذر 1388 ساعت 12:57 http://hazrat-eshgh.com

آره نکته خوبی رو گفتین. اصلن به این چهره نمی یاد صدا..
خیلی نازک و لطیفه :دی
گمون کنم رشتی باشه. نیست اونجا هم خیلی خجالتی هستند.
ما خوشحالیم که اینجا رو باز می بینیم باز .. . .

اهل شهرستان شفت استان گیلانه. چند تا آهنگ گیلکی هم خونده قدیم ترها که توی کنسرتش دیدم. واقعا هنرمنده.

ممنون از لطفت.

محمد پنج‌شنبه 19 آذر 1388 ساعت 08:43 http://mohamed.blogsky.com/

به افتخار دو گل تازه از سفر برگشته بکش جیغ خوشگله رو.)))

خیلی باحال بود!

بین التعطیلین پنج‌شنبه 19 آذر 1388 ساعت 07:55

استاد حسم عزیز کانادا چی شد ؟

مگه قرار بود چی بشه؟!

محمد چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 14:50 http://mohamed.blogsky.com/

سلام حسام رسیدن به خیر!
بی صبرانه منتظرم سفرنامت رو بخونم.)

با این سیستم ایس که گفتی فکر کنم اصلا نفهمیدین کی رسیدین !))

سلام. مرسی.
دلم برای خودت و وبلاگت حسابی تنگ شده بود. اولین وبلاگی که باز کردم هم خانه من بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد