پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

نوستالژیا: اولین فیلم

نمایی از فیلم سینما پارادیزو (تورناتوره)اولین بار که توی یه سالن بزرگ نشستم، چراغ ها خاموش شدن و تصاویر جادویی افتادن روی پرده بزرگ، سال ۶۱ بود. زمانی که ۵ سال داشتم و پدربزرگم منو برده بود تماشای فیلم رابینسون کروزو

خیلی برام جالبه بدونم اولین فیلمی که بقیه توی سینما دیدن چی بوده... این سوالیه که همیشه از دوستام می پرسم. 

شما یادتونه؟

نظرات 15 + ارسال نظر
سونیا چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 23:16 http://www.allalone.blogsky.com

هومم فکر کنم روسری آبی بود ۴ سالم بود!

محمد پنج‌شنبه 5 آذر 1388 ساعت 12:54 http://mohamed.blogsky.com/

من اولین فیلمی که رفتم سینما ریشه در خون بود.فرامرز قریبیان بازی میکرد.
یادمه سه ماه تعطیلی رو رفتیم باغ بابابزرگم کمک کردیم.بعدشم داییم برا تشویقم بردتم سینما.
واقعا یه خاطره ی فراموش نشدنی!

بعد از سه ماه کار جایزه تون یه سینما بود؟ چه قانع بودین!

والله ما که فقط یه بار اومدیم اون باغ کلی خاطره داریم، دیگه معلومه اون مدت چقدر بهتون خوش گذشته.

فرشته چهارشنبه 4 آذر 1388 ساعت 10:58 http://freshblog.blogsky.com

اصلا باورم نمیشه دختر ۴ ساله فیلم سگ کشی رو دیده باشه ؟؟؟

ترانه از اول فیلمباز بود، همچین با علاقه فیلم نگاه می کرد که انگار داره هیجان انگیزترین کار دنیا رو انجام می ده. هنوزم همینه، انقدر با دقت فیلم می بینه که متوجه یه چیزهایی می شه که عمرا حرفه ای هام نمی شن!

احسان چهارشنبه 4 آذر 1388 ساعت 05:36

از ته قلبم از خدا میخوام که هر چه زودتر همه به دیدن این فیلم new moon مشرف بشوند... واسه همه اونهایی که حسودیشون یهو ترکید!

صدای تلق تولوق رو نمی شنوی از اونجا؟؟؟ صدای ترکیدن حسودی ملته دیگه!

ترانه سه‌شنبه 3 آذر 1388 ساعت 22:27 http://taranehmb.blogsky.com

من اولین فیلمی که خوبم یادمه دیدم ولی توی تلویزیون یعنی ویدئو فیلم بیمار انگلیسی بود. دو سالم بود. شونصد دفه هم دیدمش. ولی توی سینما اولین فیلمی که دیدم شب یلدا بود و دومیش سگ کشی. فکر کنم چهارسالم بود. یا شایدم پنج سال.

شما چه باکلاس بودی کلا!
در ضمن شب یلدا رو هم با هم رفتیم. سینما گلریز. یادمه از اول تا آخر با چشمای گرد داشتی پرده رو نگاه می کردی!

محسن سه‌شنبه 3 آذر 1388 ساعت 22:23 http://filmamoon.blogsky.com

چقدر همه بچچه اند!

آره خب!

کوروموزوم نا معلوم سه‌شنبه 3 آذر 1388 ساعت 11:26 http://xxxy.blogsky.com

من فکر کنم اولین فیلمی که دیدم ۵-۴ سالم بود با مامانم و عمم رفتیم مریم و میتیل بعد تا مدت ها من میرفتم خونه ی مامانیم اینا یه توری داشتن مینداختم رو سرم میگفتم من فرشته ی مهربونم.
در ضمن به این آقاهه حسودیم شد که new moon رو دیدن.

مریم و میتیل رو ما از طرف مدرسه (چهارم پنجم دبستان فکر کنم) رفتیم دیدیم سینما کانون. بچه ها کلی شاکی شده بودن، آخه فیلمش بیشتر دخترونه بود تا پسرونه!

منم به این آقاهه حسودیم شد!

فرشته سه‌شنبه 3 آذر 1388 ساعت 09:49 http://freshblog.blogsky.com

من اولین فیلمی که دیدم مدرسه موشها بود پدرم دوست نداشت ما فیلمهای بزرگسالها رو ببینیم ...
دقیقا یادمه که صحنه ای که گربه رو می خواستن موشها شکست بدن چون گربه بزرگ و سیاه بود من ترسیده بودم و رفته بودم زیر صندلی و نمی خواستم صحنه هاشو ببینم .... هنوزم در مورد صحنه های بد همینجوریم چشمامو میبندم ((;

تاااااااااا دلت بخواد تئاتر رفتم ولی سینما های ایران رو دوست نداشتم نمی دونم چرا از بوی کالباس خیلی بدم میومد حالم بد می شد!!!

مالزی یا تابلند بهتون خیلی خیلی خوش بگذره ... کاش میومدین اینجا !


اگه میرین مالزی یا تابلند بهتون بگم خوش به حالتون که کلی بهتون خوش خواهد گذشت

من هم الان از بوی غذا توی سالن سینما خیلی بدم میاد. اما دوره راهنمایی خودم از طرفداران خوردن ساندویچ در سینما بودم! یه کاپشن سبز داشتم که جیب بزرگی داشت، عشقم این بود که ساعت ۱۰ از کلاس زبان (توی بولوار کشاورز) بیام بیرون، برم سینما یه فیلم ببینم و ناهار بخورم، بعدش ساعت ۱۲ و نیم برم مدرسه شهرک غرب!

جایی که می ریم خیلی خیلی نزدیکتر از این حرفهاست به شما! اصلا ور دلتونه!

احسان سه‌شنبه 3 آذر 1388 ساعت 06:32

اگه دارین میاین سیدنی بگو ها .... ما نیستم یه مدتی... خیالت راحت باشه... میسپارم به بقیه آشناها (!) که هواتو داشته باشن. (:
در ضمن کدوم فیلم میگی امتیازش پایینه؟؟

نترس سیدنی نمیایم!

امتیاز Twilight خیلی پایینه: 4.5

احسان دوشنبه 2 آذر 1388 ساعت 05:32

من اولین فیلم یادم نیست اما اولین فیلم هایی که دیدم یادمه... مثلا با گرگ ها میرقصند که یادمه همه وقتی صبح شد و کوین کاستنر از توی چادر در اومد سوت میزدن!!! شاید فکر میکردن خبری بوده؟!؟!؟

در ضمن new moon رو رفتیم حالا هم میخوام بریم 2012... گفتم دلت بسوزه...اون هم رو پرده 200 متری!!! باز هم دلت بسوزه! واسه 10 تا فیلم با فرشته بلیط رزرو کردیم از الان که تو کریسمس خودمونو خفه کنیم....

راستی راستی AVATOR هم سه بعدیه.. اونو هم میریم...

اتفاقا ما هم هفته دیگه داریم میایم یه جایی نزدیک شما! استثنائا این چند تا فیلمو توی سینما می بینیم!

راستی چرا انقدر امتیاز این فیلم توی IMDB پایینه؟؟؟

ر و ز ب ه دوشنبه 2 آذر 1388 ساعت 01:52 http://hazrat-eshgh.com

ما نیست چند سال نخست زندگی امان در آوارگی و دربدری گذشت تا اومدیم دیدیم بزرگ شدیم رفت.

یادمه نخستین بار که به سینما رفتم تو ترکیه بودیم که من گمان کنم چهار و نیم سالم بود ولی فیلم رو یادم نمی یاد هیچ. تنها یه سالن کوچیک شاید پنجاه نفره که پانصد آدم توش نشسته بودن!

ولی همین که یه خورده از آوارگی در اومدیم اومدیم تو یه خراب شده ای (که الانم توش زندگی می کنیم) که سینمای بی رونقی داشت و سالی یه بار یه فیلم اونم از گونه بروس لی وار می ذاشت.

به هر حال کوتاش کنم هر فیلم ایرانی می ذاشت من می رفتم و نخستینش شوکران آقای افخمی بود.

+ جالبه بدونید اینجایی که ما هستیم (یاسوج) مرکز استانه ولی خوب همون سینمایی که سالی یه فیلم می ذاشت رو هم خراب کردن و شوند این کار رو هم این گفتند که..
سینما شده منبع فساد و دختر پسرا میرن تو سینما با هم فیلم می بینن!

محسن یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 21:46 http://filmamoon.blogsky.com

ملکه برفی. روسی بود ولی مادرم می گفت ارمنیه. دوبله هم که نبود و ترجمه فارسی اش رو بعد از هر دیالوگی لابلای فیلم گذاشته بودن. و اونایی که سواد داشتن بلند بلند می خوندن. من تقریبن پرده رو نمی دیدیم. اون وقتها این طوری نبود که برای بچه ها بلیط بخرن. شاید حتا تا هشت نه سالگی بچچه اگر صندلی خالی بود می نشست و الا جلوی پای بزرگترا وای میستادیم یا لای پاشون روی صندلی می نشستیم. بهرحال تمام پرده رو نمی دیدیم. توی IMDB گشتم پیداش کردم. مال سال 1957 وقتی که من 5 ساله بودم. البته چون توی تهرون بودیم خیلی زود دیدیمش. سینما دیانا سپیده فعلی. فقط ملکه اش یادمه. یادمه که خیلی هم ازش می ترسیدم. ملکهه دور چشماش سیاه بود و خودش سفید سفید و ترسناک. چند سال بعد از طرف مدرسه توی شهرستان بردنمون سینما و دوباره دیدمش. بازم به همون شکل. منم به رفیقام پز میدادم که اینو دیدم. ولی بازم میترسیدم ازش. بعدها هم که ملکه برفی دیگه ای رو دیدم -توی یکی از اپیزودهای یک فیلم از کورساوا اگر اشتباه نکرده باشم- بازم ازش ترسیدم.
ولی توی فیلمای فارسی اولین فیلمی که یادمه شب نشینی در جهنمه. چون توی شهرستان بودیم دو سه سالی بعد از ساختنش دیدمش. کلاس اول یا دوم ابتدایی سالهای 37-38

آراد یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 17:16

یه فیلم بود که سعید راد بازی می کرد . تو سینما شرکت نفت
یا "دادا" بود یا "عقاب ها "

عمو یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 16:33

والله من اولین فیلمی که تو سینما دیدم فیلم سامسون دلیله بود (اگه اشتباه نکنم) تو سینما کیهان.
اونموقع ها صندلیها بلیطی نبود که، هرجا عشقت کشید میتونستی بشینی، خیلیا هم (مخصوصا ملت اهل دود و دم) یه بلیط صبح میخریدن تا شب که مامور سینما بیرونشون کنه اون تو میخوابیدن!

همون یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 14:52

من اولین فیلمی که دیدم گودزیلای قدیمی بود که با عروسک درست شده بود یادمه تلویزیون هم اون زمان فیلم های گودزیلایی عروسکی زیاد پخش میکرد منم بعدش جو زده میشدم و می خواستم همه رو زیر پام له کنم D:
در 6-7 سالگی مامانم برای اینکه برم دکتر و آمپول بزنم منو برد سینما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد