پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

کشف جدید: سریال Flash Forward

اگه طرفدار تماشای سریال های تلویزیونی هستین و از نزدیک شدن به پایان سریال Lost در سال ۲۰۱۰ ناراضی، پیشنهاد می کنم سریال جدیدی که چند هفته اس پنجشنبه ها از همون شبکه (ABC) پخش می شه رو دنبال کنین.

چند ماهی می شد که خبر آماده شدن سریال جدیدی به اسم Flash Forward رو در سایت های مختلف می خوندم، سریالی که چند اپیزود اولش ثابت کرده چیزی از Lost کمتر نداره... با شروعی کوبنده و داستانی مهیج:

تمام انسان های روی کرۀ زمین در زمان خاصی به مدت دو دقیقه بیهوش می شن. در این دو دقیقه تصاویری مثل رویا از جلوی چشم هاشون رد می شه که به نظر می رسه نماهایی از آینده شون باشه... تصاویری از دقیقاً ۶ ماه بعد... .

اپیزود اول این سریال نوید شروع یک سریال علمی/تخیلی جذاب دیگه رو می ده و مشخصه که طراحان تولید وقت زیادی صرف فیلمنامه و شخصیت پردازیش کردن تا بتونن تماشاگران بیشتری رو جذب کنن. ما که در طول تماشای اپیزود اول کاملاً میخکوب شده بودیم!

در این سریال هم مثل Lost شخصیت های مختلفی وجود دارن که قطعاً در اپیزودهای آتی باهاشون بیشتر آشنا می شیم.

جوزف فینس (شکسپیر عاشق) و بازیگر نقش پنی (همسر دزموند در Lost) از هنرپیشه های اصلی سریال هستن و کارگردانی هر چند اپیزود هم بر عهدۀ یک نفره.

مطمئناً چند سال دیگه این سریال هم مثل Lost معروف می شه و دست به دست می چرخه، چه بهتر که زودتر شروع کنین به دیدنش.

نظرات 11 + ارسال نظر
زنبق دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 10:35

سلام حسام جان
تا اونجا که من خوندم مثل اینکه فلش فوروارد فقط یه سیزنه و ادامه پیدا نمی کنه

راستی وبلاگ خوبی داری
به اهل و عیال هم سلام منو برسون

سلام
من هم فکر می کنم یه سیزن باشه چون تا الان که ۲۱ قسمت پخش شده داره به جواب های نهایی می رسه.
مرسی.
تو هم سلام برسون.

فرشته جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 11:21

یعنی من 13 تا 17 سالمه ؟؟؟ آخ جوووون ...Vampire's Diary از دید من خیلی قشنگتر از Twilight و خیلی هم پیجیده تره در حالی که سریاله ولی افکتهاش و نوع خوناشامهاش خیلی بهتر از فیلم Twilight ... کلا با ساختن سری های فیلم Twilight که eclipse هم تا چند هفته دیگه میآد، داستان کتاب رو خراب کردن.

احسان یکشنبه 24 آبان 1388 ساعت 07:56

ربط به سوال بی ربط خرس قطبی:
Vampire's Diary قشنگه اما به نظر من کپی فیلم Twilight شده حتی تمام شخصیت ها شبیه اون هان...

محمد شنبه 23 آبان 1388 ساعت 12:54 http://mohamed.blogsky.com/

آدرس سایت دانلود رو میشه بگی؟

از اون داستاناست راجع به زمان که آدم رو میتونه دیوونه کنه!

توی گوگل اینو بزن:

flashforward download xvid و بسته به اینکه بخوای از تورنت داونلود کنی یا نه عبارت torrent یا -torrent رو بهش اضافه کن... انقدر سایت زیاده که می تونی راحت داونلودش کنی.

پت شنبه 23 آبان 1388 ساعت 00:06 http://iampat.keykoja.com

نه این طوری کیف نمی‌دهد که بنشینیم هفته‌ای یک قسمت را ببینم، باید نشست و کل سیزن را توی یکی دو شب دید D:

تمام لذت سریال به هفته ای یه قسمت دیدنشه! وگرنه خب فیلمش می کردن می دادن بیرون!

[ بدون نام ] جمعه 22 آبان 1388 ساعت 23:08

خوب پس بچه ۳ ماهه باید به دنیا اومدن خودشو ببینه یا...پیرمرد ۹۰ ساله لحظه مرگشو...
منم که سوالای کنکور ارشدو یه نیگاه می ندازم.

اتفاقا یه مورد مشابه داره.
یکی از شخصیت های اصلی هیچ تصویری ندیده... یعنی کاملا سیاه... که به این معناست که ۶ ماه بعد زنده نخواهد بود.

خرس قطبی جمعه 22 آبان 1388 ساعت 22:21

بیربط:
Vampire's Diaries قشنگه؟

من خودم زیاد از فیلم ها و سریال هایی با موضوع vampire ها خوشم نمیاد. این هم با توجه به داستان و سوژه هر اپیزودش فکر می کنم بیشتر برای رده سنی 13 تا 17 سال مناسب باشه.

احسان جمعه 22 آبان 1388 ساعت 05:47

من سریال Lost هیچوقت ندیدم چون وقتشو نداشتم بشینم هر روز چند قسمت نگاه کنم.یعنی اصلا حال سریال به هفته ای دیدنشه...
اما این سریال 6 قسمتش اینجا پخش شده و الان هم رو یاهو 7 برای دانلود گذاشتن و من تمام قسمت هاشو (اگه فرشته بذاره و نخواد سریال Vampire's Diaries رو ببینه که همزمانه!!!) دیدم... واقعا قشنگ ساختن مخصوصا که این شکسپیر زن ذلیل هم توشه... و از همه مهمتر اینه که شهره آغداشلو هم هست...اگه خواستین میتونم بهتون بگم زودتر که آخرش چی میشه...

Lost رو می تونی هفته ای یکبار ببینی، مجبورت که نکردن روزی چند تا ببینی! زودتر شروعش کن که اگه نبینی نصف عمرت بر فناست!

ما هم توی اپیزود دوم که شهره آغداشلو رو دیدیم تعجب کردیم.

آخرش رو منم می دونم اما گفتن آخرش با اونی که روی اینترنت هست فرق داره ظاهرا... می بینی چقدر خوب مفاهیم رو به تصویر تبدیل می کنن؟

کوروموزوم نا معلوم پنج‌شنبه 21 آبان 1388 ساعت 20:46 http://xxxy.blogsky.com

من و مامانم که فعلا بی صبرانه منتظر فصل آخر لاستیم.کلا عادت ندارم سریالارو تو تلویزیون ببینم چون معمولا نمیتونم برنامه ریزی کنم برای دیدنشون باید صبر کنم بیاد بعد بخرم.

ما هم که از تلویزیون نمی بینیم، داونلود می کنیم.

محسن پنج‌شنبه 21 آبان 1388 ساعت 17:55 http://filmamoon.blogsky.com

چه خوب که گفتی این فلاش فوروارد سریاله. چون اسمش خیلی شهوت انگیزه و عشق سینما رو گول می زنه. این بود که یک وقتی می رفتم و تصادفی اگر می دیدمش و می نشستم پاش، آخرش آه از نهادم بر می آمد.

آه اونم چه آهی!!!

خرس قطبی پنج‌شنبه 21 آبان 1388 ساعت 17:39

مرسی از معرفی؛ در حال دانلود میباشم!
در ضمن توی کانادا پنجشنبه ها از کانال \A/ پخش میشه. ساعت 8 شب؛ امشب هم قسمت هشتم زو میذاره.
http://www.atv.ca/home/tvschedule.aspx

ما هم تابحال هفت قسمت داونلود کردیم. به وقت ما جمعه صبح روی اینترنت آپلود می شه که چون تعطیله شنبه ها داونلودش می کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد