پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

امکان جدید IMDB

از دو روز پیش امکان جدیدی به سایت IMDB – بهترین دایره المعارف سینمایی آنلاین – اضافه شده که می تونه خیلی جاها بکار بیاد.

در صفحۀ فیلم شناسی (فیلموگرافی) هر شخص، مثلاً اسپیلبرگ، می شه فهرست فیلم هایی که ساخته رو بر حسب سال تولید، امتیاز کاربران و میزان فروش جهانی مرتب کرد. این امکان کوچیک کمک می کنه که فیلم های خوب هر بازیگر یا کارگردان رو راحت تر شناسایی کنیم.

IMDB که از ۲۰ سال پیش کارش رو شروع کرده، حاوی بزرگترین دیتابیس سینماییه و بیشتر از ۵۷ میلیون بازدیدکننده در هر ماه داره.

پیشنهاد می کنم حتما در سایت register کنین و به فیلم هایی که می بینین امتیاز بدین تا هم دیتابیسی برای خودتون ساخته باشین و هم تعداد آرای هر فیلم بالاتر بره.