پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

یادداشتی بر فیلم Jennifer’s Body (کارین کیوساما - ۲۰۰۹)

به سه دلیل می شه این فیلم رو تماشا کرد:

یک: Megan Fox، ستارۀ جدید هالیوود 


دو: Diablo Cody، فیلمنامه نویسی که یک شبه ره صد ساله رفت


سه: علاقه به فیلم های خون آشامی تین ایجری 

اگه به نیت تماشای خانوم مگان فاکس می خواین فیلم رو ببینین، انتظارتون کاملاً برآورده می شه و به اندازۀ کافی ایشون رو در پوشش مناسب (!) زیارت خواهید کرد!

اگه مثل من به دلیل شمارۀ دو می شینین پای فیلم، که ببینین خانوم Cody سه سال بعد از فیلمنامۀ خوب Juno چه سورپرایزی برامون داره، به اندازۀ کافی توی ذوقتون می خوره که یادی از اقوام درجۀ یک ایشون بکنین!

کسانی که بنا به دلیل شمارۀ سه فیلمو نگاه می کنن، ممکنه تا حدی از فیلم خوششون بیاد؛ اما نهایتاً داستان تکراری و به شدت قابل پیش بینی فیلم همه چیز رو خراب می کنه:

جنیفر دختر خون آشامیه که با همکلاسی های پسرش طرح دوستی می ریزه، اونها رو به یه جای خلوت می کشونه و می خوره!!!

همین! حالا این وسط یه دوستی هم هست که از کارهاش متعجب می شه و می خواد مانعش بشه. یه سری مولفه های ژانر وحشت و فیلم های ومپایری هم توش رعایت شده که خب باید می شد.

نه از دیالوگ های جالب خبری هست، نه از فضای خاصی که در Juno حاکم بود. نه از پایان غافلگیرکننده، نه از شخصیت پردازی.

در ضمن، برخلاف ظاهر تین ایجری، فیلم چندان خانوادگی هم نیست و یکی دو صحنۀ اونجوری (!) هم داره.

امتیاز: ۵ از ۱۰

نظرات 5 + ارسال نظر
آسمانی پنج‌شنبه 30 مهر 1388 ساعت 20:15 http://www.asmanii.blogfa.com

شنیدم فیلم با صندلی های خالی اکران میشه

تبلیغات منفی کسانی که فیلمو می بینن باعث می شه بقیه نرن سینما.
برای بعضی فیلم هام دقیقا برعکسش اتفاق میفته.

محسن چهارشنبه 29 مهر 1388 ساعت 09:27 http://ketabamoon.blogsky.com/

راستش خودم خواستم شارون استون رو بنویسم ولی دیدم اون دیگه خیلی با کلاس شده شاید ازم شکایت کنه که تشویش اذهان بر علیه اش کردم.
توی یک فیلمی که یادم نیست اسمش چی بود وایساده بود و لباس عوض کردن آرتیست مردو نگاه می کرد. مرد که فهمید این بهش گفت که ببخش که نگاهیت میکردم من تا به حال مرد برهنه ندیده بودم!!!! آخ ای!!

مگان فاکس هم یه چیزیه تو همین مایه ها!

می گن سر فیلمبرداری Transposters 2 سر صحنه با سه نفر همزمان ریخته رو هم که هر سه نفر هم زن داشتن! بعد که گندش دراومده گفته می خواستم تست کنم ببینم شماها می تونین مقاومت کنین یا نه!!!

مثل شوتی که استاداسدی سر بازی با ژاپن زد سمت دروازه خودمون بعد گفت می خواستم ببینم عابدزاده آماده اس یا نه!

محسن سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 20:39 http://filmamoon.blogsky.com

حالا چن سال بعد این میشه اسوه تفوا و نجابت. دیگه صحنه ها رو میگه باید بدل بازی کنه و اینا.

یعنی یه چیزی مثل شارون استون؟!

همون یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 23:58

نه تورو خدا به اندازه کافی خودمون خون آشام داریم...
ای وای...فردا جسدم تو خیابونه...
میگم یه تحقیقی بکن چرا این opera با وبلاگ های فارسی مشکل داره مثلا به جای بک اسلش دات میزنه.

Opera مرورگری نیست که با تمام صفحات وب (خصوصا وبلاگ های) فارسی انطباق کامل داشته باشه. IE و در مرحله بعد Google Chrome مرورگرهای بهتری هستن.

ر و ز ب ه یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 23:33

من تو ترنسفورمر بازی مگان فوکس رو دیدم.
نمی دونم چرا همش ایشون فکر می کنه داره فیلم پور+نو بازی می کنه که این لب و لوچه رو هی غنچه می کنه و همش ادا در می یاره!
یه فیلم ازش دیده بودم "Two and a Half Men" تو اون هم از این کارا زیاد می کرد!
به کل عوضی اومده :دی باید حرفه شو کمی کمی تغییر بده..

اصولا بازیگری مثل مگان فاکس فیلم بازی نمی کنه، خودشو نمایش می ده. خب خیلی هام دوست دارن پول بدن بلیت بخرن برن سینما تماشاش کنن. هم خودش راضیه، هم تماشاگرها، هم تهیه کننده هم صاحب سینما!
درست مثل اتفاقی که اینجا با محمدرضا گلزار میفته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد