پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

پیوندمان مبارک!

نظرات 20 + ارسال نظر
ر و ز ب ه جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 00:57 http://hazrat-eshgh.com

به به !!
آقا شرمنده من کمی خجالتی هستم ولی می تونم کمینه کل و سر و صدا راه بندازم!
تازه جالب اینه که یادداشت شما در مورد این روز فرخنده زادروز بنده بوده و بس خوشایند (نیشخند)

به هر حال ما هم به نوبه خودمان اون روز فرخنده و آغازی دو نفره رو به هر دوی شما شادباش میگم. و شادمان از اینکه اینجا این شادباش رو به شما گفتم !!

+ روزهای خوشی بهتر از امروز داشته باشین کار هم..


شب خوش.

ممنون از تبریکاتت...

مریم-یادگار پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 17:51 http://maryam-yadegar.blogspot.com

آقا خیلی تبریک میگم امیدوارم بهترین روزگار رو در پیش رو داشته باشین و قشنگ ترین زندگی ها در انتظارتون باشه.

مرسی.

احسان پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 17:40

صبر کردم همه بگن بعد من تبریک بگم با بقیه فرق داشته باشه!!!

اقا خیلی مبارک باشه... ما اومدیم اما هرچی در باغ زدیم کسی در باز نکرد! نمیدونم چطور شد که اینطور شد...

ایشالله اولین و آخرین بارتون باشه که از این کارا میکنین و همیشه کنار هم و با هم باشین.

کادوتون هم ما اماده کردیم محفوظه! اومدیم ایران یک شب میایم خونتون میمونیم! میدونم خیلی خوشحال میشین.

اگرچه من نبودم در مراسم شما سینه زنی (!) کنم... اما امیدوارم دوستان دیگه سنگ تموم گذاشته باشن.

به امید خوشبختی شما

خیر سرت با این متفاوت بودنت!

دوستان در غیاب شما به اندازه کافی ترقص نمودن اما جای شما خیلی خالی بود.

مرسی.

[ بدون نام ] یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 12:37

با سلام

آقا شنیدم شدیدا خوشحال شدم
تبریک میگم و براتون آرزوی سعادت و خوشبختی می کنم

فقط یه توصیه که به همه زوجهای جوون میکنم به شما هم بکنم

زندگی مشترک یه جنگ محترمانه است نه باید از جنگش غافل شد و نه از احترامش

کادوتون هم پیشم محفوظ - لیست بده برایتم براتون بفرستم
ارادتمند

سلام. مرسی از کامنت و لطفت.

سعید یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 10:41 http://minaminoo.blogfa.com

سلام
خیلی خوشحال کننده بود، امیدوارم همیشه خوشبخت و سلامت باشید. با عقل و هوش و شعور بالایی که از شما سراغ دارم مطمئنم زوج خوشبختی خواهید بود. فقط همیشه و در همه حال گذشت و اعتقاد و اعتماد متقابل یادتان نرود که کلید زندگی مشترک همین است و بس.

سلام. ممنون از لطفت.

محسن پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 13:09 http://axamoon.blogsky.com

تولد و عید و عقد و عروسی و اینای شما مبارک باشه خیلی زیاد.
امشب چه شبی است شب مراد است امشب.
لا لا لا لالای لا لا لا لای لا لا لای
بادی بادی بادی بادی بادی اصل کاری رو به باد دادی.
خوشت اومد از این تصنیف؟

توپ!

عمو و عیال و بچه ها! سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 19:31

حسام جان سلام
خیلی خیلی تبریک میگیم، جای ما رو هم حسابی خالی کنید و بجای ما هم حرکات موزون بنمائید... البته با حفظ حجاب و شئونات اسلامی....

جاتون خیلی خیلی خالیه...
ما اصولا بجای همه حرکات موزون انجام می دیم! حالا عکس و فیلمش رو براتون می فرستم...

ترانه سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 15:17

راستی بالاخره نگفتی چی شد یهو رفتی داستانمو خوندی!(از این کامنت بی ربط تر؟)

ولی داشتم کامنت ها رو می خوندم یاد 88/8/8 افتادم. بهتر بود عروسی رو این روز و ساعت برگزار می کردین

8:08 88/8/8
این یه پیشنهاد بود! می تونید اون روز هم یه مهمونی بدید به یاد نقشه های قدیم!

ولی این عکسه راستی خیلی نور پردازیش باحال شده(مخصوصا روبانه!) خود نور پردازیش این طوری بود ای با فوتوشاپ؟

شیطون گولم زد وسوسه شدم خوندمش! خیلیییی باحاله! مخصوصا دیالوگ هاش (اونجایی که می گه من هم می خواستم همینو بپرسم، سوالت چی بود؟!)

پیشنهاد خوبیه. شاید همین کارو کردیم... تو از همین الان دعوتی!

این عکس هم عکس نیست، یعنی ازش عکس نگرفتم... با اسکنر کارت رو اسکن کردم! خودش اینجوری اسکن شد!

نونوش دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 11:50

مبارک باشه خیلی زیاد...تبریک

یه کامنتی ربطی به این پست نداشت واسه پست قبلی گذاشتم...تو دلم مونده بود آخه

ممنون. لطف داری.
شما هر کامنتی دوست داری برای هر پستی می تونی بذاری!

[ بدون نام ] دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 09:20

http://bolts.blogspot.com/

تو چی می گی این وسط؟؟؟؟

فرشته دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 05:54 http://freshblog.blogsky.com/

حسام و تینای عزیز از صمیم قلب براتون آرزوی خوشبختی و پیروزی می کنم و امیدوارم که روزهای زیبایی رو در کنار هم داشته باشین و بودن در کنار هم زیر یه سقف رو ۱۰۰ سال تجربه کنین !

پیوندتان مبارک (:

راستی حسام جان کارت ما رو بزار کنار ! چون می خوام یادگاری نگه دارم.

اتفاقا براتون کارت هم نوشتیم! می خواستیم پست کنیم فرصت نشد. کارتتون پیش ما محفوظه!

حمیدرضا یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 20:06

حسام جون امیدوارم این پیوند تا ابد سبز و پایدار بمونه.من رو هم توی شادیتون سهیم بدونید.

خیلی لطف داری. ممنونم.

فرزاد یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 17:58

روزهایی سرشار از خوبی و شادمانی براتون آرزو میکنم . گوشه یه کتاب قدیمی یه جمله ایی دیدم مخصوص الان شما :

" امیدوارم آرزوهاتون ، تقدیرتون بشه "

ولی خداییش اگه 88/8/8 میگرفتین خیلی خیلی روز خاصی میشدا هم برای شما هم برای ما 4 تا ! تازه تیزر تبلیغاتی رایگان هم از تلویزیون براتون پخش می شد .

چرا شما چهار تا؟ مگه صاحب دوقولو شدین؟؟؟

ترانه یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 13:28 http://taranehmb.blogsky.com

مبارک باشه!

مرسی ترانه جونم.

محمد یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 11:55 http://mohamed.blogsky.com/

دقیقا همینطوره! پنجشنبه به امید خدا سارا میاد پیشمون!
البته اگه تو کارت ادرس ننوشتی و فکر کردی نمیایم سخت در اشتباهی ! )))))

آدرس هم داره، خوب نگاه کنی می بینی! چشم بصیرت می خواد!

داود یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 09:57

سلام بر یگانه IT عالم هستی. آقا مبارک باشه. خداوند انشاالله رحمتت کننه :) بسیار زیبا و قشنگ// چه نیکو // آرزوی سلامتی و شادی برایتان دارم //راستی همکاری به نام پیام فرهی داری؟

ممنون.
پیام فرهی نه اما یکیو به اسم بیتا فرهی می شناسم که توی هامون بازی می کرد!

پت یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 08:25 http://iampat.keykoja.com

مبارکا باشه :)
حالا ما هم دعوت هستیم یا نه؟

مرسی.
کارت رو برای همین گذاشتم اینجا دیگه!

لاله یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 03:39 http://barani.ca

خیلی مبارکه حسام جان. بهترین ها رو براتون آرزو میکنم. امیدوارم زندگی مشترک براتون پر باشه از تجربیات شیرین و لحظات به یاد موندنی.

چه آرزوی قشنگی. ممنونم.

خرس قطبی شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 19:22

مبارک باشه

ممنون

محمد شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 17:42 http://mohamed.blogsky.com/

خیلی خیلی مبارکه! به سلامتی !))
اتفاقا منم منتظر همین تاریخم خیلی زیاد! درست همین تاریخ! ))
خوشبخت باشید.
راستی کارتتون هم خیلی ساده و قشنگه!)

لطف داری، مرسی.
این تاریخ چیه مگه؟
نکنه تاریخ تولد ساراست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد