پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

این روزها...

این روزها انگار هیچکس حوصله نوشتن نداره... انگار هیچکی حوصله چرخیدن توی نت و خوندن پست های بقیه رو نداره... یه سکوت بدی توی فضای سایبر ایرانی هست که نمی دونم بالاخره کی و چطوری می خواد شکسته بشه... 

من یه پست طنز آپ کرده بودم اما به توصیه مکرر دوستان و برای جلوگیری از انتقال به اماکن غیراستاندارد (!) فعلا بایگانیش کردم... شاید بعدها یه روزی دوباره آپش کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
خرس قطبی یکشنبه 11 مرداد 1388 ساعت 05:14

نه؛ اومده بودم یه دونه بهش اضافه کنم!

خرس قطبی شنبه 10 مرداد 1388 ساعت 15:58

خواستم بگم که همیشه ازگوگل ریدر نوشته هات رو میخونم؛ اون مطلب طنز رو هم توی ریدر دیدم؛ اومدم یه پیغام بذارم دیدم غیب شده!

حتما تو هم می خواستی بگی حذفش کنم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد