پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

رفراندوم

سید محمد خاتمی: راه برون رفت از بحران فعلی، اتکاء به آرای مردم و برگزاری همه پرسی قانونی است. (متن کامل)

سوال: دولتی که یکبار تقلب کرده بار دوم با خیال راحت تر اینکارو انجام نمی ده؟

اعلام موضع: شرط من برای حضور در هر گونه رای گیری اینه که وزارت کشور مسئول برگزاریش نباشه و ناظران بین المللی هم حضور داشته باشن.

نیم ساعت پس از برگزاری رفراندوم / خبرگزاری های دولت: با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه همه پرسی قانونی به آزادترین شکل ممکن برگزار گردید و ۹۹ درصد واجدین شرایط در آن شرکت نمودند. طبق اعلام وزارت کشور ۵ میلیون نفر به همه پرسی "آری" گفتند. لازم به ذکر است که ۳۵ میلیون نفر از اغتشاشگران حق شرکت در این همه پرسی را نداشتند! 

نظرات 6 + ارسال نظر
d@vood یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 16:26

اصلا این مارو نکن نذار سنگرهامونو شناسایی کنن حاجی!

میثاق میثاق شاهین، دستور جدید دریافت شد... خرگوش ها رو می فرستیم خواب زمستونی!!!
(حالا کشف رمزش با دن براون!)

d@vood یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 14:39

خوش به حالت چرا تورو فیلتر نمی کنن؟

تلاش خودمو می کنم اما اتفاقی نمیفته!

فرشته پنج‌شنبه 1 مرداد 1388 ساعت 16:17 http://freshblog.blogsky.com/

ببخشید این روزها من خیلی درگیر بودم نفهمیدم چه خبره!!! رفراندوم رو مگه انجام دادن؟؟؟

جواب سوال هم هست : " piece of cake " یا" آب خوردن " یا "ناسیل ایسترلر "

لات و لوتهای ناصر خسرو و بازار سداسمال از 5 میلیون خیلی بیشترن!

محسن چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 18:22 http://axamoon.blogsky.com

آقای سید محمد خاتمی که الهی به قربانش بروم مجمع تشخیص مصلحت نظام را به عنوان ناظر بر این رفراندوم پیشنهاد کرده اند.

احسان چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 18:19 http://nagofteh-ha.blogsky.com

نمیدونم چرا هنوز تو دستگیر نشدی؟!؟ دست بردار بابا... اول جوونی با عیالت میگیرنت میبرن... بعد ما بی حسام میشیم مجبوریم از اینجا بیایم ایران تا وثیقه بذاریم درت بیاریم!

اما به نظر من برخورد با شرایط فعلی و استفاده بهینه از اون به یک هوش بالای سیاسی نیاز داره که بتونه مثل یه آنالیزور فوتبال تیم حریفو بررسی کنه و دقیقا حرکت رو از نقطه ای شروع کنه که هیچ دفاعی در برابرش نیست. چون اگه ناشیانه عمل بشه اون نقاط هم بسته میشن و حریف خودشو ترمیم میکنه.
من معتقدم رفراندوم در سطح نظام کاری بیهوده است. چون شک ندارم که اگر درست حسابی برگزار شه - بدون تقلب - باز هم همه به نظام رای میدن. چون کسی نمی خواد عوض شه. اما رفراندوم های کوچیکتر مثل همین نتیجه انتخابات و یا چیزهای دیگه میتونه موثر باشه.

لاله سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 20:38 http://barani.ca

کاملا قبول دارم که اگه بنا به رفراندوم باشه و مجری همون مجری انتخابات دهم، نتیجه به هیچ عنوان قابل قبول نیست. البته خاتمی گفته :"این همه پرسی را باید نهادهای بی طرفی نظیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار کنند " اما اینکه مجمع تا چه حدی میتونه واقعا بیطرف باشه، جای بحث داره.
به نظر من از لحاظ قانونی رفراندوم راه حل مناسبی هست، اما به شرطها و شروطها.
تو این مدت من به این نتیجه رسیدم که رهبران این جنبش خیلی با زیرکی و با احتیاط همه موارد موجود در قانون اساسی رو برای حل مشکل و بحران پیشنهاد کردند که نتیجه اش این بود که چهره قانون گریز استباد حاکم بیش از پیش برای مردم نمایان شد حتی برای خیلی از طرفداران پر و پا قرص حکومت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد