پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

تلخ ترین روز ملت ایران

دروغ، تقلب، تخلف و وقاحت بر ایران چیره شد...  

 

ایران نابود شد...

تسلیت باد.

نظرات 14 + ارسال نظر
d@vood جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 10:27 http://www.khak57.blogfa.com

سلام این روزها فقط همین درد دلها کمی آرامم می کند. هنوز بغض ته گلویم فشار می آورد و با چشمهای خیس به خواب میرم. شنیده بودم ظلم بزرگترین دردبشریت بوده ولی باتمام وجودم آن را حس نکرده بودم. هرروز سینه ام را می دهم جلو و می روم به این تظاهزات...ولی درپس این همه ظلم امیدی هست که آن را می بینم .بیایید ناامید نشویم و تا گرفتن حقمان ازپای ننشینیم.

ر و ز ب ه سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 00:27

شیراز در خاک و خون
حداقل سه نفر کشته شدند.
حال یک دختر دانشجو که امروز موتور گارد ویژه روی آن رد شد وخیم و هیچ کسی از حال اون خبر نداره.
درگیری ها در میدان ولی عصر.. نمازی.. ملاصدرا.. سینم سعدی.. دانشگاه..

دانشگاه شیراز ده روز تعطیل شد. گارد ویژه امروز به دانشجویان خوابگاه قدس اخطار داد تا روز سه شنبه نه صبح همه باید خوابگاه را تخلیه کنند.

حمیدرضا دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 18:59

من واقعآ شرمندم از این همه دروغ که تو این چند روزه گفته شد.خوشحالم از این مردم که سبز بودنشون رو به همه ی دنیا نشون دادند.امار رسمی که وزارت کشور برای استان اصفهان اعلام کرد منو متعجب کرد.۱۷۰۰۰۰۰رای برای احمدی نژاد و تنها ۷۰۰۰۰۰ رای برای موسوی.ولی من موقعی که میرحسین امد اصفهان تنها حدود ۸۰۰۰۰۰ نفر طرفدار سرسخت ایشونو دیدم.حتی موقعی که اقای خاتمی امد حدود ۶۰۰۰۰۰ نفر از ایشون استقبال کردند.تازه من نمیدونم ایا اعضای حزب کروبی تو ایران فقط همین تعدادند که به ایشون رای دادند.مسلما ایران از این پس رنگ حقیقت وراستی را به خود نخواهد دید.

persianson دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 16:53

من هم با شما موافقم.از نظری هم که به وبلاگ ارتش سبز دادید،متشکرم
فکر میکنم تنها راه مقابله به مثل باشه چون من خودم دیدم که این نیروهای لبنانی چطور دارند مردم رو توی رشت میزنند.مطمئنم که لبنانیند چون به زبان عربی صحبت می کنند.
من فکر میکنم بهترین راه برای دولتی که از خارج نیو میاره تا مردمش رو بزنند مقابله مسلحانه است.

ترانه دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 15:09

حالا صبر کن ببین چقدر از جمعیت ایران نابود خواهد شد. فقط که اینا نیست.

محسن یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 16:56 http://after23.blogsky.com/

هنوز مونده تا ایران نابود بشه. خیلی چیزا نابود شد ولی همه ایران نه. نابود نشد.
یک بار دیگر مردم ایران همبستگی پیدا کردند. یکبار دیگر همه آنهایی که اصلاح طلب بودند دور هم حلقه زدند.
من محمود را در چار سال آینده رییس جمهور ایران نمی دانم.
رییس جمهور ایران در چار سال آینده میرحسین است. گیرم با یک دولت موقت و حتا در تبعید.

ر و ز ب ه یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 14:14 http://hazrat-eshgh.com

دانشگاه صنعتی اصفهان دیشب نابود شد!
تمام شیشه های و دستگاه های ساختمان مرکزی آمفی تیاتر و .. نابود شد تا لاخاره پس ز ده سال گشت ویژه وارد یک دانشگاه شد و جمع رو پراکنده کرد.

دانشگاه شیراز هم به همچنین. البته اونجا تنها ساختمان مرکزی تخریب شد.

مرتضی یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 10:17 http://moraghi.blogsky.com

فکر کنم باید این فتنه را با منطق و تدبیر باید چاره کرد همان طور که شیرینی مشارکت سبز ما را تلخ کردند می ایستم و تا بر نگردانیم کوتاه نمی اییم شورشو در آوردند به قول کروبی این بار نه نه جون من می دانست کی حقه ؟ کی سبزه ؟ کی مردمی؟ کی ریس جمهوره؟ موسوی ریاستت مبارک باد

فرشته یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 08:46

حسام یه ذره فیلم و عکس و اخبار به ما بده بابا ....

اینجا همه چی قطعه. موبایل ها هم دیشب قطع بود. تمام سایت ها فیلتر شدن و باید با هزارتا کلک واردشون بشیم. اما اونا هم آپدیت نمی شن، چون دفترهاشون رو داغون کردن. بهترین جا برای دریافت خبر و عکس و فیلم فیس بوک هست که بچه ها اونجا share می کنن.

رزیتا شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 21:12

خیلی خیلی متاسفم!!!من قبلا هم گفته بودم که نتایج از قبل تعیین شده بود فقط منتظر بودن که جمعه بگذره تا بتونن اعلام کنن. خیلی ح زاده ان!!!

گلناز شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 14:12

من تو شوکم..یعنی دروغ تا این حد.به این تابلویی؟؟
من که احساس میکنم به شعورم توهین شده
واقعا متاسفم برای این قدر وقاحت....
من امروز بیرون بودم همه مردم تو شوکن.

سبز شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 14:04 http://www.ghalamnews.ir/news-21109.aspx

پیام میرحسین
http://www.ghalamnews.ir/news-21109.aspx

نیلوفر شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 13:52

این عکسو دوستم گذاشت رو والش
بعد من گذاشتم
بعد یکی از وال من برداشت روش روبان سیاه گذاشت
بعد جهانی شد!!!!!!!!
-------------------
فقط می تونم بگم متاسفم
متاسفم
متاسفم
و این عدالته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نونوش شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 13:45

وای خدا..حالم داره از اینهمه دروغ به هم میخوره..همیشه همین بوده ولی نه اینقدر!!! علنی و واضح...
ای کاش داوری داوری در کار....
کاشکی قضاوتی قضاوتی در کار...
دیگه به هیچی اعتماد ندارم!
خدایا...خدایا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد