پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

نتایج رسمی آخرین نظرسنجی انتخابات

"نتایج آخرین نظرسنجی حاکی از افزایش ۱۲ درصدی آرای احمدی نژاد پس از انجام مناظره می باشد"

"احمدی نژاد ۶۳%، موسوی ۲۲%..."

"احمدی نژاد ۶۵%، موسوی ۲۰%..."

وقتی به سایت های حامیان دولت سر می زنم یه همیچین آمار و ارقامی رو می بینم و وحشت می کنم... یعنی واقعاً ۶۳% مردم قصد دارن بهش رای بدن؟ یعنی سطح سواد فرهنگی و سیاسی مردم انقدر پایینه که بعد از مناظره طرفدار احمدی نژاد شدن؟

از اونطرف وقتی وارد سایت های سبز می شم خیل نامه های حمایت از موسوی رو می بینم از اقشار و گروه های مختلف جامعه. آمارها به نفع موسوی هستن و نشون می ده حتی مردم دورافتاده ترین روستاهای کشور مناظره رو به نفع موسوی می دونن و متوجه هستن که کشور به اخلاق و قانونمداری نیازمنده. نظرهایی هست از شهرستان های گمنام که نشون می ده اونها هم متوجه دروغ و بی ادبی رئیس جمهور شدن و حتی اگه تابحال طرفدارش بودن، نظرشون عوض شده...

وقتی به خیابون می رم و اینهمه ماشین رو می بینم که به آنتن هاشون روبان سبز دارن، وقتی اینهمه روبان سبز می بینم که جوون ها به شکل دستبند، هدبند و گردنبند به خودشون بستن دلم آروم می شه...

به کدوم اعتماد کنیم؟ آمار یا چشم هامون؟ قسم حضرت عباس یا دم خروس؟!

امیدوارم ملت بتونن فرق دروغ و صداقت رو تشخیص بدن و آرامش، قانونمندی و متانتی که الان کشورمون نیازمندشه رو انتخاب کنن.

نظرات 21 + ارسال نظر
mojtabahojatoleslami@hotmail.com جمعه 21 خرداد 1389 ساعت 15:31

سلام، بر مبنای گزارش بانک مرکزی ۸۷ درصد دستمزد کارمندان و کارگران خرج هزینه‌های خوراکی میشود. سال گذشته این ۴۷ درصد بود. خدا‌را شکر انتخاب آقای احمدی‌نژاد واقعا وضع ما را تغییر داده.آقا محمود دکتر ،بسیجیها و پاسدارها انتخابات را با گلوله برای شما خریدند آیا این برو بچهای شما میتونند تورّم و اقتصاد هرج مرج و گرسنگی را هم با یک گلوله از بین ببرند؟ آیا گلوله‌های اینها میتونه اجاره من رو هم بده،برای خانواده من لباس بخره، خرج تحصیل بچه‌های من بشه؟ لعنت بر من و تمام کارگر‌هایی دیگری که به تو رای دادیم.خدا خودش رحم کند.

فرشته پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 05:21

مادر عروس:
طرفدارهای احمدی نژادن دیگه! اصلا تابلون

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 15:14

یک نکته ی مهم :
احتمال ترور نمایشی احمدی نژاد بر اساس سناریوی از پیش تعیین شده برای مظلوم نمایی و جلب آرا!!!!!!!!!
به همه اطلاع بدهید

اا سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 14:35

http://saharnews.ir/view-4506.html

اینم دو کلمه از مادر عروس!
...
لااقل اسمت رو می نوشتی!

کوروموزوم نا معلوم سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 12:20 http://xxxy.blogsky.com

منم خیلی میترسم...یعنی مردم اینقدر نمیفهمن که برن بازم بهش رای بدن؟؟؟؟؟

فرشته سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 05:02 http://freshblog.blogsky.com/

من مناظره ها رو دیدم ... چقدر این بابا چندش آوره و نکبته! هر چند از موسوی بیشتر از اینها توقع داشتم که محکمتر حرف بزنه ! احمدی نژاد خیلی بی سیاست مثل همیشه حرف می زد اما موسوی خیلی شل حرف میزد و جمله هاش رو ناقص تموم می کرد ایقدر ...چیز... گفت که نمی شد شمرد!‌ ... توی مناظره با کروبی هم ... اقای کروبی عین پسرعمه زا نشسته بود و آمارهای غلط و غلوطی که معلوم بود چقدر اشتباه بودن و کاملا احمقانه درست شده بودن رو نگاه می کرد.

یه سریالی هست به اسم lie to me می تونی سرچش کنی در مورد یه روانشناسی که رفتارهای مجرم ها رو بررسی می کنه و از روی میمیک صورت و تیک های بدنشون می گه که اینها راست می گن یا دروغ ... جالبه تمام تیکهای این بابا و میمیک صورتش اخر یه آدمه دروغگو رو نشون می داد‌!

اگر کسی عقل درست حسابی داشته باشه و فکر کنه که این ۴ سال چی گذشت و چه ها شد!‌... به موسوی رای میده!

یادمون باشه موسوی بعد از ۲۰ سال برای ا ولین بار توی تلویزیون ظاهر می شد و این باعث شد دفعه اول زیاد نتونه خوب صحبت کنه. اما همونطور که دیدیم دفعه دوم و سوم هر بار بهتر از قبل صحبت کرد.

این سریال رو ندیدم اما کاش می شد ا.ن. رو برد نشوند اونجا ببینیم چی ازش درمیاد!

پرنیا دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 17:53 http://www.havadaran.net

سلام . با حمایت از میرحسین موسوی هوشیاری و بیداری خود را اعلام کنید . دولت میرحسین موسوی ، دولت صداقت و راستگویی . لطفا این جمله رو واسه دوستات اس ام اس کن و ازشون بخواه که اونهام واسه دوستانشون اس ام اس کنن .

حمیدرضا دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 11:36

اخه دولت خدمتگذار؛عدالت اجتماعی؛هاله نور؛خار کف پای امریکا و اسراییل؛فضای باز سیاسی؛انتخابات ازاد؛لااقل یک نگاه به گوشهای ملت بکن ببین چقدر درازه.این همه دروغ؛دیگه هر خری باشه میفهمه.واقعآ امریکاییها حق داشتند میخواستند تو عراق بدزدندت.یادم باشه اسفند برات دود کنم چشت نزنند.

Devil May Cry یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 15:12

من تعجب میکنم از کسایی که تا دیروز بعضیهارو همه کاره ی مملکت میدونستند و بهشون میگفتند فئودال
حالا که یک خدمتگذار جرعت کرده اسم اینا رو گفته اونها شدند پاکترین انسان رو زمین و رییس جمهور هم شده دروغگوی کلّاش و کلاه بردار و خائن به انقلاب!
انشااللّه همین مردم به خیال شما عمّی که این انقلاب رو هم از صدقه سر اونها داریم روز 22 خرداد پای صندوقهای رای با اقتدار حاضر شده و بار دیگر حق را که نه برنگ سبز بلکه برنگ پرچم عزیز کشورمون هست انتخاب میکنند
انشااللّه و به یاری برکت عصر آخر

اولن اینکه جرات درسته نه جرعت!
دوم هم عامی درسته نه عمی!

ظاهرا این مرد تونسته با آمار و ارقام و زبانبازی های خاص خودش شما رو هم فریب بده... تبریک می گم!

شیما یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 15:02

اینها دروغ گوهای خوبی هستند وقتی به این راحتی عوام رو می فریبند باید یک راهی هم برای مایوس کردن من و تو هم پیدا کنند دیگه.

ترانه شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 22:17

ما باید به چشمامون اعتماد کنیم چون تو این سایتا می تونه تقلب شه.

آراد شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 18:25

من رای نمی دهم ... او رای نمی دهد ... به حول و قوه الهی احمدی نژاد رای می آورد ... سبزها زرد می شوند ...

برای نشون دادن متفاوت بودن راه های بهتری هم هست!

حمید شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 16:45

یه نکته دیگه

توی یکی از سایتهای حامی دولت فعلی رفتم و به میرحسین رای دادم پیغام داد شما قبلا رای دادید و مجددا نمیتونید رای بدید - بعد واسه تست به محسن رضایی رای دادم گفت رای شما درج شد

اینا تو نظر سنجی هم تقلب میکنن چه برسه به انتخابات
پس تا جایی که میتونید فاصله رو بالاتر ببرید تا نتونن این ا.ن رو رئیس جمهور کنن

ارادتمند

حمید شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 16:35

از همه دوستان میخوام که افراد ممتنع رو به هر نحوی که میتونن ببرن و مطمئن شن که به میرحسین رای میدن - اصلا با دوستا قرار بیرون رفتن و تفریح بزارید و شناسنامه ها رو هم بردارید

یه روز دردسر به چهارسال راحتی می ارزه

ضمنا روبان سبز و بودن تو دید مردم یادتون نره - خیلیا روز آخر تصمیم میگیرن

ارادتمند

گلناز شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 14:24

من که خیلی دلشوره دارم ولی وقتی میرم تو خیابون و از هر ۶ تا ماشینی که روبان سبز داره ۱ ماشین با عکس اون یکی رو میبینم خیالم راحت میشه...
ما نیز امیدواریم و منتظر هفته دیگه...همین موقع..و اعلام نتایج...

دارا شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 10:19

پیش به سوی ۳۳ ملیون رای سبز

رزیتا شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 02:37

من یه سوال دارم! یعنی رایی که اعلام میشه رای واقعی ملته؟توش دست نمیبرن؟کی میدونه اون بالاها چی میگذره؟

اگه اختلاف آرا خیلی زیاد باشه هیچ کاریش نمی تونن بکنن. مثل سال ۷۶ که ۶ میلیون رای ناطق نوری در برابر ۲۰ میلیون رای خاتمی رو به هیچ وجه نمی شد تغییر داد.

محسن شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 01:50 http://axamoon.blogsky.com

این درست است که کمی نگران باشیم. نگرانی از این بابت که خیلی ها این موج بیسابقه راه افتاده را ببینید و خیال کند که کار تمام است و دیگر نیازی به حضور وی نیست و روز 22 خرداد یک ظرف تخمه بگذارد جلوی خودش و چیریک چیریک بشکند و تلویزیون تماشا کند.
موج را ببینید و از آن لذت ببرید ولی جمعه 22 خرداد باید یک کار دیگر هم بکنید و آن انداختن یک رای که بر آن نام میرحسین موسوی نوشته اید در صندوق است.
تمام کردن کار در دور اول خیلی دور از دسترس نیست.
با مبلغین محمود وقتی دو سه کلمه، نه حتا جمله که حرف بزنید فورن می فهمید که روز 22 خرداد رای او کس دیگری است. مگر این که شناسنامه اش را در جایی گرو گذاشته باشد.

doost شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 01:48

حسام عزیز
همه ی اینها که گفتی درست ولی متاسفانه افراد زیادی هم هستند که بعد از مناظره همین بد اخلاقی او ( همون او!) را به عنوان مردانگی و جرات برداشت کرده اند. این خطرناک است و او هم که پوپولیست خوبی است میداند مردم از فیلم جومونگ بیشتر خوششان میآید تا فیلم وقتی که خواب بودیم !!! از خدا میخواهم که این نظر من صحیح نباشد.

لاله جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 19:37 http://barani.ca

حامیان میرحسین در 25 شهر دنیا، کار بسیار زیبایی رو انجام دادن که میتونید اینجا ببینید :
http://www.youtube.com/watch?v=UP9DFENm8P0&eurl=http%3A%2F%2F
راستش آمارها من رو هم کمی نگران کرده، اما فکر نمیکنم هیچ نیرویی بتونه جلوی این موجی که روز به روز فراگیرتر میشه ایستادگی کنه.
اندکی صبر، سحر نزدیک است

خرس قطبی جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 18:59

من هم امیدوارم؛ البته هیچوقت نباید رقیب رو دست کم گرفت؛ علی الخصوص الان که قدرت هم دستشونه؛ اینجا رو نگاه کن:
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=30453

به هر حال از این دست آدمها کم نیستند؛ اما بعید میدونم به پنجاه درصد برسند؛ پیش بینی خود من اینه که ان و موسوی به دور دوم میرند؛ با این غضنفر بازیهای کروبی و حامیانش به نظر من موسوی کمتر از ان رای میاره؛ که انشاالله توی دور دوم کار رو تموم میکنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد