پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

پیروزی خرد، قانون و منش بر جهل، هوچی گری و وقاحت مبارکباد!

مناظره دیشب بین مهندس موسوی و آقای رئیس جمهور (که حتی شرم دارم اسمش را بنویسم!) نشانۀ بزرگی بود بر پیروزی خرد، منطق، قانون و منش بر قانون شکنی، هوچی گری و وقاحت. پیروزی مدیریت خردگرا بود بر مدیریت منفعلانه و عصبی.

تا بیست دقیقه پایانی فکر می کردم چرا میرحسین جواب این مرد را نمی دهد، اما وقتی نوبت صحبت های پایانی موسوی شد متوجه شدم چه استراتژی خوبی را برای مقابله با یک فرد دروغگو، قانون گریز و وقیح در پیش گرفته است. موسوی به احمدی نژاد اجازه داد تمام مدارک و پرونده هایی را که به خیال خود برای تخریب رقیب با خود آورده بود رو کند و عصبانی شود... میرحسین اسیر استراتژی حمله/دفاع رئیس جمهور نشد و توانست به خوبی جلسه را اداره کند... و در پایان رو به دوربین، خطاب به ملت گفت:

من دقیقاً برای تغییر همین وضع به میدان آمده ام. برای تغییر جو پرونده سازی و سیاه نمایی.

و چقدر قاطع بود جایی که رو کرد به مردی که میان سخنانش آمده بود تا تمرکزش را بهم بزند:

شما اجازه نداری از وقت صحبت من استفاده کنی... چهار سال حرف زدی، من ساکت بودم... حالا چهار دقیقه من حرف می زنم شما گوش کن!

آیا رئیس جمهور به همین شکل چهار سال به ادارۀ مملکت پرداخته؟ آیا به همین شکل وارد جلسات مهم بین المللی شده؟ آیا با همین منطق به ما مردم نگاه می کند؟

رئیس جمهوری که ادعای قانونمداری دارد، در صحبت های مناظره اش برخلاف قانون از هر کس که خواست اسم برد و بجای آنکه به دفاع از دیدگاه ها و برنامه های خود بپردازد فقط سعی داشت عملکرد دولت های گذشته را زیر سوال ببرد... امیدوارم به زودی در دادگاه های متعدد ناچار به پاسخگویی شود.

آقای رئیس جمهور، وقتی آمدید به شما سلام نکردم. اما الان به صدای بلند می گویم: خداحافظ برای همیشه!

نظرات 3 + ارسال نظر
آراد شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 18:28

متاسفم ... برای خودم که رئیس جمهور کشورم یه هوچی و شارلالتنه و کسی که قراره رئیس جمهور بشه در دفاع از خودش حرفی جز " چیز " نمی تونه بگه ...
خوشحالم ... که اداعاهای دورغین سیستمداران این نظام توسط خودشون داره رو می شه ...
حسام بی خیال ....
چه فرقی داره ... موسوی ... احمدی ... ما سرکاریم ...

هر چی باشه این چیز بهتر از اون ناچیزه!

حمید جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 05:04

یه نکته جالب توجه

به ایشون نمیشه انتقاد کرد چون توهین به انتخاب مردمه (یه انتخابی 4.5 میلیونی)
به خاتمی با رای 20 میلیونیش میشه انتقاد کرد چون

1- منتخب مردم یه کشور دیگه است
2- 4.5 میلیون از 20 میلیون بیشتره
3-طرفدارای ایشون فقط مردمن
4- رای خاتمی اساسا توسط فضایی ها به صندوق ریخته شده

واقعا به قول اون آهنگ شاهین نجفی خطاب به دکتر "تو یه جورایی ما رو چیز فرض کردی"

ارادتمند

آرمین پنج‌شنبه 14 خرداد 1388 ساعت 16:47 http://stars.blogsky.com

دیشب احمدی نژاد همه چیز رو باخت هم مناظره رو و هم اخلاق رو.
زنده باد موسوی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد