پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

خسته نباشی مبارز تحریمی عزیز!

این روزها مخالفان موسوی و تحریمی ها رفتن سراغ صحبت های بیست سال پیش میرحسین و از لابلای حرفهاش چیزهایی رو پیدا می کنن که نظر موافقان رو تغییر بدن.

مثلاً اینکه موسوی سال ۶۴ گفته به اقتصاد دولتی معتقده یا سال ۶۵ فلان معاونش گفته به بانوان بدحجاب گواهینامه داده نمی شه...!

این دسته افراد متوجه نیستن که شرایط زمان جنگ و ۲۴ سال پیش با الان قابل مقایسه نیست... نمی شه کسی رو بخاطر حرفهای بیست سال پیشش رد یا حتی قبول کرد، بابا جان بیا ببین الان حرفش چیه! مگه می شه آدم ظرف بیست سال ثابت بمونه؟! اصلاً به قول افلاطون "فقط احمق ها هیچوقت تغییر نمی کنند!"

و این موضوع یه چیز دیگه رو هم ثابت می کنه. اینکه ما تونستیم ظرف این سالها – کم یا زیاد – به سمت خواسته هامون حرکت کنیم و یه سری افکار قدیمی رو کنار بزنیم. الان ایران به جایی رسیده که حتی جناح انحصارطلب هم حرف از قانونمداری و مردم سالاری می زنه و این یعنی یک حادثۀ مهم.

مطمئنم این ما هستیم که بالاخره سرنوشت کشور رو تغییر می دیم، نه تحریمی هایی که قایم شدن توی خونه هاشون پای شبکه های ماهواره ای تا هخا بیاد ایران رو آباد کنه، یا با شرکت نکردن در انتخابات به خیال خودشون مبارزه منفی بکنن...

به قول ابراهیم نبوی: خسته نشی انقدر مبارزه می کنی!

نظرات 9 + ارسال نظر
ر و ز ب ه چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 00:45 http://hazrat-eshgh.com

نامه به صندلی دهم.

حضرت عشق به روز شد!

حمیدرضا سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 17:27

یکی از سایتهای حامی میرحسین یک سری کلیپ مستند از عملکردهای دولتهای بعد از انقلاب منتشر کرده.اگر اینها را ببینید خیلی از مسایل در رابطه با دولت نهم برای شما روشن میشود .اونموقع میفهمید به هر که رای بدهیم بهتر از اقای دکتر احمدی نژاد است.اگر ندیدید حتمآ ببینید
www.setademan.com

عجب سایت جالبی... پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزنین.

محسن سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 14:53 http://axamoon.blogsky.com

من خدمت آقای آراد عرض کنم که من نوشتم در زمان میرحسین مردم این امید را داشتند که از گرسنگی نخواهند مرد.
ایشان فکر کنم به این امید توجه نکردند.
مردم امروز امیدوار نیستند والا معلوم است که حالا حالاها کسی از گرسنگی نمی میرید. میشود در پناه سیاست های دکتر، در چهار سال آینده صبح و ظهر وشب رفت سر ظرف های زباله کنار خیابان و شکمی از عزا درآورد.

گلناز سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 14:00

چند روز پیش که برای مراقبت رفتم مدرسه دیدم مدیرمون مقنعه سبز سرش کرده.بعد از امتحان هم که تو دفتر نشسته بودیم به هممون روبان سبز دادن...همه میگفتن که ما حتما امسال رای میدیم. از قرتی ترین معلم تا معلم پرورشی مدرسه! همه هم به موسوی.... آخر سر موقع خداحافظی همه به کیفامون روبان سبز داشتیم.هر کس که بگه من رای نمیدم به قول نبوی حتما نقش خودشو در حد گیربکس ماشین میبینه...

حمید سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 11:20

جالبه که الان یه سری فجایع (از جمله گشت ارشاد) داره انجام میشه و همه میگن در حیطه اختیار رئیس جمهور نیست ولی اون زمان هرچی بوده رو میندازن گردن موسوی (خوبه نمیگن موسوی تو بمبارون شهرها هم دست داشته) - جالبتره که همین موسوی منتخب رهبر بوده و حالا طرفدارای احم*ی نژاد که ذوب در ولایتن این ایراد رو به دوره رئیس جمهوری ایشون و منتخبشون میگیرن

لاله سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 08:19 http://barani.ca

خود موسوی هم گفت اقتصاد دوره جنگ با خاتمه جنگ خاتمه یافت. هر چیزی تاریخ مصرف خودش رو داره، اون زمان و در اون شرایط اون طرز فکر اقتصادی کارساز بود.ضمنا تاریخ مصرف تحریمی ها هم دیگه گذشته :)

آراد دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 23:15

و امروز هم از گرسنگی نخواهیم مرد.... دریغ که تفکر در کماست....

یه وقت نترکی از تفکر!

امروز اون احمق از دانشگاه زنگ زد بهم باهاش حرف می زدم، جالب بود که خیلی از حرفاش درست مثل توئه!

یعنی برو بمیرها!

محسن دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 21:39 http://axamoon.blogsky.com

در شرایطی که میرحسین سکان دولت بعد از انقلاب و در دوران هشت سال دفاع مقدس در دست گرفت، هر کدام از این حضرات را می آوردید بهتر از ایشان توان اداره کشور را نداشتند.
آن اقتصاد بهترین شکل اداره کشور در آن زمان بود.
در آن دوران همه مردم ایران حداقل این امید را داشتند که از گرسنگی نخواهند مرد.

پت دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 21:07 http://iampat.keykoja.com

این جمله آخرش خیلی باحال بود «خسته نشی انقدر مبارزه می‌کنی»

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد