پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

آلرژی سبز!

به تمام کسانی که این روزها به رنگ سبز حساسیت پیدا کردن و با دیدنش دچار سرگیجه می شن توصیه می شه تا پایان انتخابات از استعمال موارد زیر خودداری نمایند:

خوردن قرمه سبزی، سبزی پلو، کوکو سبزی و هر نوع گوجه سبز، فلفل سبز، لوبیا سبز و انواع سبزیجات.

تماشای فیلم های "مسیر سبز" (Green Mile)، "گرین کارت" (پیتر ویر)، "اتاق سبز" (فرانسوا تروفو) و "درۀ من چه سبز بود" (جان فورد).

تماشای سریال "حلقۀ سبز" و فیلم "خاکستر سبز" (هر دو از ساخته های کارگردان معلوم الحال سینمای ایران، ابراهیم حاتمی کیا) هم به شدت ممنوع می باشد.

خواندن کلیۀ کتاب های نویسندۀ اصلاح طلب مزدور و بدقیافۀ آمریکایی به اسم "گراهام گرین".

عبور از شهرستان بد آب و هوای سبزوار و کلیۀ مسیرهای منتهی به سبزه میدان.

و خدایی نکرده در صورت پیروزی رنگ سبز:

عدم گره زدن سبزه در روز سیزده به در حداقل تا چهار سال آینده!

عدم استعمال هرگونه ساعت اعم از مچی، رومیزی و دیواری تا چهار سال (به دلیل اجبار در تنظیم آن با ساعت جهانی واقع در منطقۀ اصلاح طلب نشین گرینویچ)!

نظرات 17 + ارسال نظر
Anti Dictatorship جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 00:33 http://www.anti-dictatorship.blogfa.com

گرینویچ رو خوب اومدی. خیلی باحال بود. D:

تینا سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 16:18

رنگ سبز به شما عشق به ازادی را می بخشد...

ر و ز ب ه سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 03:16 http://hazrat-eshgh.com

ما امروز امتحان پایان ترم داشتیم و یک قضیه بسیار بسیار مهم از گوروج گرین هست به نام قضیه گرین همه می گفتند از اون پرسش می یاد.

استاد مون که حامی میر حسین هست دو تا پرسش داده بود زیر بخش "از قضیه گرین استفاده کنید" خط کشیده بود و نشانه !! رو هم آورده بود.

آخر امتحان رفتیم پیشش و شوند رو خواستیم اونم گفت برای ارج گذاشتن به پویش سبز این گونه خط کشیدم (چشمک)

شب خوش.

چه استاد باحالی!

آراد دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 23:13

آقای سبر اندیش... شور حاکم بر فضای امروز ایران هم خاکستر می شود... امان از زمستان سرد و سیاه که بهار سبزی در پی نخواهد داشت....

تو مواظب خودت باش یه وقت نترکی از امید!

d@vood دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 10:08 http://www.khak57.blogfa.com

جوابیه شریعتمداری در سخنرانی اصفهان را تو بارون بخونید. اتفاقا این شریعتمداری بدجوری به این رنگ سبزها آلژی پیدا کرده...

بریم زیر بارون...

فرزاد دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 09:21

یادش به خیر روز شنبه 3 خرداد دانشگاه علم و صنعت دانشکده کامپیوتر ط 2 اتاق آخری دست راست ، جنب دستشویی آقایان

نمی دونم چرا هرچی بیشتر فکر می کنم تردیدم نسبت به شباهت موسوی و خاتمی بیشتر میشه.
اصلا چرا موسوی ؟
چرا کروبی نه؟
رضایی چی ؟
(منتظر بودی آخری رو هم بگم ) عمرا !
من کجام ؟
اینجا کجاست ؟
این خط های عابر زیر من چی کار می کنه ؟
....

فیلمنامه می نویسی تو هم؟!

یادش بخیر!

محمد دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 09:16 http://mohamed.blogsky.com/

برای رفع آلرژی یه نوع امپولم هستا که فقط یه خورده درد داره! اما نتیجش بی نظیره!
سبز باشی!

این آمپول رو به کجا می زنن؟!
سبزته!

اصلا هر کی به سبز الرژی داره بیاد خودم الرژی شو از بین ببرم! اصلا چه معنی داره کسی الرژی داشته باشه؟ها؟

پس قربونت اول از همه برو سراغ شمسی پهلوون، زن الهام!

فرهاد یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 12:29

بماند تا سبز شدن بهار....

باشه! تا بیست و چهارم خرداد!

سیما یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 11:19

حسام سبز عزیز
می تونی سرود همراه شو شجریان را روی سایتت لینک بدهی ضمنا اگر برنامه های سبز کاندیدای سبزمان را هم در سایتت بگذاری بد نیست

چشم، اضافه می کنم.

فرهاد یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 09:35 http://www.rahdari.ir

یه چیزی رو در مورد وبلاگ من و وبلاگ تو هم من می دونم هم تو...ولی به هر حال من کامنت می ذارم
.........بزرگترین کاری که موسوی می تواند انجام دهد حاکم کردن عقلانیت بر این مملکت است...نه پول نفت می خواهیم نه چیز دیگه..همین

دمت سبز!

حالا اون چیه که هم تو می دونی هم من؟!

آراد شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 21:32

و این سبز (اگر سبز شود!)روزی زرد خواهد شد ....

اتفاقا در این موضوع تعداد زردهایی که دارن سبز می شن از سبزهایی که زرد می شن بیشتره!

مرتضی شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 07:49 http://moraghi.blogsky.com

خدایی طبیعت هم امسال به شکر همین بارانها و شاید هم به خاطر آمادگی جهت حضور در انتخابات لباس سبز بر تن کرده امیدوارم دلهامون همه سبز باشند و رای ها مون هم سبز باشه

من که خیلی امیدوارم.

رزیتا شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 03:10

آقا این جو سبز شما بدجوری گریبان ما رو گرفته، من اومدم که ببینم مطلب جدید چیه که این آلرژی سبز رو دیدم اما نمیدونم که چرا خطها رو هم دارم سبز میبینم !!بهر حال حتی روانشناسی رنگ ها هم میگه که سبز رنگ آرامشه!امیدوارم که این آرامش به زودی نسیب مردم ایران بشه.

ایشالله.

لاله پنج‌شنبه 7 خرداد 1388 ساعت 17:16 http://barani.ca

:)))))))) خیلی با حال گفتی،
میگم شما که اونجا هستید و از نزدیک شاهد شور و حال مردم، اقبال عمومی نسبت به شیخ اصلاحات!!! در چه وضعی هست؟ آخه طرفداراشون که میخوان ما رو پاره پاره کنند، هر چی هم میگیم بابا بی خیال تبلیغ خودتون رو بکنید چیکار به رنگ ما دارید؟ آخه غضنفر بازی هم حدی داره.
اما فکر میکنم همه سبز شدند که اینجوری سبز بودن باعث آتیش گرفتن خودی ها و نخودی ها شده.

این روزها رنگ سبز رو می شه توی تمام ماشین ها، مغازه ها و مچبند دست آدم های کوچیک و بزرگ توی خیابون ها دید. خیلی جالبه. تقریبا می شه گفت تمام کسانی که دارن به نوعی تبلیغ می کنن حامی موسوی هستن و مثلا ما که امشب کلی بیرون بودیم حتی یه ماشین ندیدیم که پوستر کروبی یا احمدی نژاد رو چسبونده باشن. از اونطرف کلی ماشین و آدم دیدیم با شال، پوستر و دستبند سبز...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 خرداد 1388 ساعت 13:42

in post ba poste salgarde hemase bozorg .... motenagheze ,shoma jozve kodom jenahid ?

نه اتفاقا کاملا در یک راستاست!
ما سبز سبزیم... اینو هم برای شمسی پهلوون هایی نوشتم که چشم ندارن رنگ سبز رو به ملت ببینن...
یک یاحسین تا میر حسین!

فرشته پنج‌شنبه 7 خرداد 1388 ساعت 09:37 http://freshblog.blogsky.com/

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد