پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

صد واقعه چون دوم خرداد بسازیم

<< سالگرد حماسۀ بزرگ دوم خرداد مبارک باد >>  

استادیوم ۱۲هزار نفری آزادی، ساعت ۱۶ 

محل و ساعت حرکت اتوبوس ها

به امید دیدار تمام "یاران دبستانی" در این مراسم 

 

مراسم از ساعت ۱۶ با پخش کلیپ و سرودهای مختلف شروع شد.

دو تلویزیون پلاسمای بزرگ دو طرف سالن بود که تصاویر سخنرانان رو پخش می کرد.

چهره های سیاسی، هنری و ورزشی زیادی داخل سالن بودن که میکروفون بی سیم رو به بعضی هاشون رسوندن تا چند کلمه صحبت کنن.

کیومرث پوراحمد: ما در سال ۸۴ گول خوردیم، فریب خوردیم و با انتخابات قهر کردیم... و این بلا سرمون نازل شد!

حمید فرخنژاد: داستان خاله سوسکه رو که یادتونه؟ مدام می پرسید اگه زنت بشم منو با چی می زنی؟ یعنی کتک خوردن براش یه چیز عادی بود، اینکه با چی کتک بخوره فرق می کرد! ما هم در این چهار سال شدیم مثل خاله سوسکه... 

کامبوزیا پرتوی: هر بار که رئیس جمهور به سفر استانی رفت من تحقیر شدم، هر بار که به سفر خارجی رفت تحقیر شدم، هر بار که به کسی نامه نوشت تحقیر شدم... دیگه اجازه ندیم بیشتر از این یک مرد کوچک ما رو کوچک کنه!

فائزه هاشمی، بهاره رهنما، لیلی رشیدی، پگاه آهنگرانی، پدر محمد جهان آرا، همسر رجایی و... از دیگر سخنرانان جلسه بودن.

حرف های زهرا رهنورد با تشویق زیاد حاضران روبرو شد.

ویدئوی پیام میر حسین موسوی (که اصفهان بود) در سالن پخش شد.

بیشترین تشویق متعلق بود به خاتمی، رئیس جمهوری که در مدت چهار سال گذشته ارزشش رو بیشتر از پیش می دونیم. 

عکس های مراسم دوم خرداد (از وبلاگ عکسامون)

گزارش اختصاصی موج سوم از متن و حواشی مراسم 

 عکس های مراسم: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ - ۶ ۷ ۸ ۹ (از سایت موج سوم)

نظرات 18 + ارسال نظر
D@VOOD پنج‌شنبه 7 خرداد 1388 ساعت 17:27 http://WWW.KHAK57.BLOGFA.COM

نمیدونم به دوستانی که منطقشون حکم می کنه که رای ندن چی باید بگم ...تقریبا با مثال و منطق تمام جوابها رو دادی ولی من به یک زبون دیگه هم میگم اولا لیبرال دموکراسی هیچ کجای دنیا به صورت صد درصد اجرا نمیشه دوما چون ما آن حکومت ایده آل را نمی تونیم داشته باشیم منطقی نیست که به بدترین نوع حکومت تن بدیم ...اگه تجربه دوم خرداد 76 نبود با این قاطعیت اینا رو نمی گفتم اینو مطمئن باشین هیچ نیروی منتسب به خدا و غیر خدا نمی تونه و نمی تونه در برابر موج مردم مقاومت کنه! اگه احمدی نژاد این همه بلا سرمون اورد اگه خاتمی حرفهاش در حد شعار موند به خاطر این بود که مردم بی تفاوت بودن یا اینکه قدرت تغییرو تو خودشون نمی دیدن....و اما آفرین حسام خیلی پراگماتیستی و منطقی نگاه می کنی تا آخرش تو این رکاب هستم ...ولی این نوید را درونم که احساس می کنم که باید برای بک جشن بزرگ سبز رنگ در همون مرحله اول آماده بشیم.
من هم تو مراسم دوم خرداد بودم و کلی عکسهای خوب گرفتم . بیا زیر بارون ...

من هم هر چی به ۲۲ خرداد نزدیکتر می شیم امیدوارتر می شم... امشب توی خیابون های تهرون چقدر سبز دیدیم...

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 18:39

مساله اینه که من تو اون هواپیما نمی مونم. چتر نجات دارم.
یادت باشه رئیس جمهور قانون رو نمی تونه عوض کنه
به قول ممد گلواژه رئیس جمهور تنها تدارکاتچیه....
قانون همون خواهد بود با این شورای نگهبان و ...
اینها تنها مسکن موقتیه...
این مریض بالاخره میمره

اول اینکه توی یه همچین هواپیمایی چتر نجاتی وجود نداره، اگر هم باشه بپر پایین ببین چه بلایی سرت میاد!

دوما رئیس جمهور می تونه قانون رو عوض کنه به شرطی که از حمایت کافی برخوردار باشه. خاتمی خواست اما چون مردم باهاش نبودن نتونست. چون یکبار نشده، دیگه نباید تلاش کرد؟ اینکه شد پلنگ صورتی!

سوم اینکه اگر مریضی داشته باشی که در حال مرگ باشه، و اون مریض از بدو تولد تا بحال بزرگت کرده باشه - مثل پدر، خوب یا بد بالاخره بزرگت کرده - ولش می کنی می ری؟ یا سعی می کنی درمانش کنی؟

چهارم، آقا نمی خوای رای بدی نده! موسی به دین خود، عیسی به دین خود! تو که نمی تونی منو قانع به رای ندادن بکنی!

به امید پیروزی من که هر کاری از دستم بر بیاد دارم انجام میدم!

امیدوارم جشن پیروزی رو روز ۲۴ خرداد در استادیوم ۱۰۰هزار نفری آزادی برگزار کنیم.

[ بدون نام ] دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 19:50

توجیه من واسه همه اونایی که رای نمیدن

درسته که همه مون دوست داریم blu rey ارجینال فیلمهای محبوبمون رو داشته باشیم با کاتالوگ و امضاء عوامل اصلی اما وقتی نیست

دیویدی ورژن بهتر از نسخه wmv رو پرده ای با صدا و زیرنویس سینک نشده است که تازه 20 دقیقه هم کوتاه شده و برفک و آرم و غیره هم داره - زبونشم تازه ونزوئلاییه


باور کنید مثالم عین واقعیته

ارادتمند

چه مثال جالبی. تا حالا اینجوریشو فکر نکرده بودم!

آراد دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 19:34

من می گم : دیگی که واسه من نجوشه بذار سر سگ توش بجوشه ....
بمونین با این موسوی تا ببینم این چه گلی به سرتون می زنه...
اینا سر و ته یه کرباسن ....
من و تو سرکاریم که فکر می کنیم یه روزی بالاخره یه جامعه دمکراتیک پیدا میکنیم ... کی ؟ زمان نوه من ؟
بی خیال حسام ...
من که می رم ...

می گن یه هواپیما داشت سقوط می کرد، همه اینور اونور می دویدن یه بابایی راحت نشسته بود آب پرتقال می خورد. بهش می گن هواپیما داره سقوط می کنه، می گه خب! دوباره بهش می گن آقا هواپیما داره سقوط میکنه!‌ یارو می گه: خب سقوط کنه، مال بابام که نیست!

محمد دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 18:27 http://mohamed.blogsky.com

چقدرماشالاه فعالی تو این زمینه! اصلا بهت نمیاد.)
اونقدر این نامزدا حرفای تکراری و وعده و وعیدی میزنن که ادم رو خسته میکنن.
من کروبی رو به عنوان راستگوترین کاندید این دوره میبینم که هیچ ابایی از گفتن نداره! مردی که حداقل عطش قدرت داره و برا رسیدن بهش چند ساله داره مبارزهی منسجم میکنه! همشم نمیگه به خاطر خدا میام! قدرت رو دوست داره و فکر میکنه حقشه!
دارم به رای سفید فکر میکنم.

رای سفید از تو بعیده واقعا!

خیر سرت جزو تحصیلکرده های مملکت هستی. به احمدی نژاد رای بدی بهتره تا رای سفید!

[ بدون نام ] دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 13:35

حسام جون خسته نباشی

خوشحالم که هنوز جزو افرادی هستی که احساس مسئولیت میکنی

4 سال پیش همه ما 4میلیونیی که طرفدار معین بودیم انقدر منفعل بودیم که همون 4 میلیون موندیم و بلایی سرمون اومد که مرگ پیشش سلطنته

اما امسال من هم شده ده ساعت وقت بزارم میزارم تا یه رای واسه موسوی جمع کنم یا یه رای اسمش رو نیار رو خراب کنم

امیدوارم هرکسی که دلش برای این مملکت میسوزه همین کار رو بکنه

یادمون نره که

همه مایی که منفعلیم به اندازه تمام اونایی که مغزشون تعطیله تو این فاجعه بشری 4 سال گذشته نقش داشتیم


ارادتمند

کاملا باهات موافقم.

هر ایرانی، یک تلفن، یک ستاد...!

امیدوارم بلای چهار سال پیش دوباره سرمون نازل نشه و به قول پوراحمد امسال شرکت در انتخابات از نون شب هم واجبتره!

سیما دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 07:27

سلام لطفا اگر دسترسی دارید لینکی از برنامه پخش فیلم های مستند کاندیداها را بگذارید- تشکر

فیلم ها روی سایت YouTube.com هست که با یه جستجوی ساده پیدا می شه. با این حال چشم، لینکشون رو می ذارم.

فرشته دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 04:54 http://freshblog.blogsky.com/

واقعا امیدوارم موسوی رئیس جمهور بشه خسته شدم از دست کوتوله واویلا! هر چند ایمیلها خیلی کم میشه چون دیگه این نیست گند بزنه و ما بخندیم ولی در واقع خنده های تلخ!

واقعا نمی دونم با این سخنرانی مهندس اقای دکتر می خوان چه کار کنن؟؟؟‌

حتما برین رای بدین ما که نمی تونیم توی سیدنی صندوق رای نیست!!!!!

ما سعی می کنیم تا جایی که می تونیم رای جمع کنیم.

الان توی خیابون ماشین های زیادی می بینیم که پوستر موسوی چسبوندن، همینطور به شیشه مغازه ها... ما که امیدواریم.

مناظره موسوی و احمدی نژاد هم باید دیدنی باشه.

آرلد یکشنبه 3 خرداد 1388 ساعت 18:10

نقطه ضعف شما هم اینه که امید دارین ... بقول علی نیکی عوض کردن راننده ماشین در حال سقوط چه نفعی داره؟
اساسا تا سطح بینش مردم ایران نوک دماغشونه , این نظام هست و ....
حالا احمد و محمودش مهم نیست ... داریم زور بیخود می زنیم.... ما ایرانی با توجه اختلاط نژادی که پیدا کردیم( رومی , عرب, افغان, مغول , ...)و قومیت های متعدد فعلی هیچ وقت نمی تونیم انسان های دموکراتیکی بشیم ... بی خود زور نزنیم ....

یعنی همه بشینیم فکر کنیم این مملکت هیچوقت درست نمی شه و هیچوقت نمی تونیم دموکرات بشیم؟ همین فکر باعث شد که ۴ سال پیش این بلا سرمون نازل بشه...

همه می دونیم ایران یک شبه دموکراسی سوئد رو پیدا نمی کنه. اما اگه از همین کوچکترین حق دموکراسی خودمون (یعنی یه ربع رفتن برای رای دادن) هم استفاده نکنیم دیگه چی برامون می مونه؟ ما از این هم استفاده نمی کنیم اونوقت توقع داریم به دموکراسی کشورهای غربی برسیم؟

حداقل سعی کنیم کسی رو بعنوان رئیس جمهور این مملکت (که قرار نیست تو و سایر تحریم کنندگان انتخابات نظامش رو با انقلاب تغییر بدین!) انتخاب کنیم که آبروی ایرانی رو بیشتر از این توی دنیا نبره.

احسان یکشنبه 3 خرداد 1388 ساعت 17:58 http://nagofteh-ha.blogsky.com

خوش بگذره جوونها...خوشحالم از این که شماها همه امیدوار و خوشحالین که میخواین آینده مملکتتون رو بسازین....

ایشالله نخوره تو ذوقتون!

ممنون از لطفت!

ایشالله!

ر و ز ب ه یکشنبه 3 خرداد 1388 ساعت 01:26 http://hazrat-eshgh.com

یک چیز من بگم تا روز دیگه اینجا اومدم پیام مخابرات و اداره اطلاعات ج.اسلامی رو نبینم!

با توجه به ق.یلتر شدن فیس بوک بهتره اون "لینک" رو بردارید چون اینجا هم ق.یلتر میشه!

تجربه این رو نشون داده !!

شب خوش.

مرسی از راهنماییت. باشه، برش می دارم.

کامران یکشنبه 3 خرداد 1388 ساعت 01:14

بهترین بخش برنامه صحبت های خاتمی بود. این موسوی به غیر از حمایت خاتمی هیچ نکته ی مثبتی نداره ! خودش که گند زد با این حرف زدنش تو تلویزیون

مشاورین موسوی به این نتیجه رسیدن طوری حرف بزنه که برای کم سوادترین و عامی ترین مردم مملکت هم قابل فهم باشه. برای همین اونطوری حرف زد وگرنه می شد مثل معین سال ۸۴ که توی کل مملکت فقط ۴ میلیون حرفش رو فهمیدن.

محسن یکشنبه 3 خرداد 1388 ساعت 01:13 http://axamoon.blogsky.com

راستی منم اونجا بودم.
هم توی بعد از بیست و سه و هم توی عکسامون عکس هایی که گرفته ام گذاشته ام.
دعوت می کنیم بیایی و ببینی.

اومدم!

خرس قطبی شنبه 2 خرداد 1388 ساعت 23:31 http://polar-bear.ca

خسته نباشی؛ امیدوارم امسال همه به کمک هم بترکونیم؛ البته نه دیگ رو بلکه انتخابات رو!
کسایی که از انقلاب قبلی درس نگرفتند و منتطر یه انفجار دیگه هستند به قول معروف در جهل مرکب ابدالدهر بمانند.

امسال امید زیادی هست که برنده انتخابات باشیم. وقتی می ری بیرون متوجه می شی جو با سال ۸۴ خیلی متفاوته. توی خیابون پر از ماشین هاییه که پوستر میرحسین رو به شیشه هاشون چسبوندن.

گفتم که، هر کسی یه نقطه ضعفی داره دیگه بالاخره!

اراد شنبه 2 خرداد 1388 ساعت 18:07

مردک تو که فهمیدی چی شد؟اصلا برای انفجار این دیگ هم که شده من به احمدی نژاد رای میدم تا یه سوپاپ دیگه روی کار نیاد.

اشکال نداره بهش رای بده، بالاخره هر کسی یه نقطه ضعفی داره دیگه!... تقصیر خودت که نیست خدا اینجوریت کرده!

مرتضی شنبه 2 خرداد 1388 ساعت 12:54 http://moraghi.blogsky.com

فقط موندم مهندس چرا زودتر نیامد شاید بنزین تمام کرده بود ولی بهر حال خوش امد .

لاله شنبه 2 خرداد 1388 ساعت 00:43 http://barani.ca

موفق باشید
مطمئنم، خیلی پر شور میشه.
پیشاپیش به برگزار کننده ها و شرکت کننده ها خسته نباشید میگم.
برنامه امشب میر حسین رو دیدی؟ شروع خیلی خوبی بود. چقدر صحبت هاش قابل فهم برای همه قشر ها بود. به نظر من یکی از دلایل شکست اصلاح طلبا تو سال 84 تحلیل های آکادمیکی بود که تنها برای قشر تحصیل کرده قابل درک بود. اما امشب میرحسی موسوی نشون داد که زبون همه قشر ها رو میدونه. بدون توهین و ریا کاری همه قشر ها رو مخاطب خودش قرار داد.

باهات موافقم. حرف های معین سال ۸۴ رو خیلی ها متوجه نشدن و تعداد آرای معین نشون می ده متاسفانه در ایران تنها ۴ میلیون نفر تحصیلکرده وجود داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد