پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

پاسخ به برخی کامنت های حذف شده

طبق یکی از قوانین این وبلاگ، کامنت هایی که به موضوع پست نامربوط باشن حذف می شن. اما بعضی از این کامنت های نامربوط خیلی هم نامربوط نیستن و جای تامل دارن:

۱-      یه خانوم محترمی در یک کامنت بسیار بسیار محترمانه (!) برام نوشته بود که از سبک نگارش و نوع مطالبم اینطور برمیاد که من یک آدم بی نهایت مغرور و از خودراضی هستم که هیچکس و هیچ چیزی رو قبول ندارم و خودم رو بالاتر از همه می دونم. خب اینم یه نوع نظره دیگه.

۲-      یه آقایی نوشته بود چرا انقدر از ایران بد می گی و مسخره می کنی، مگه خودت کجا دنیا اومدی؟! والله ما همینجا دنیا اومدیم و اتفاقا خیلی هم به ایران علاقمند هستیم. بد نیست یه نگاهی به وبلاگ سفرنامه ام بندازی تا ببینی چطوری از ایران تعریف کردم. دوست داشتن مملکت یه چیزه و انتقاد کردن از بعضی خصوصیات ناخوشایند ایرانی ها یه چیز دیگه. اگه فرقش رو نمی دونی بگو بگم فرو کنن توی چشت تا بفهمی!

۳-      یه آقای دیگه ای چند وقت پیش ها کلی تهدیدم کرده بود که اگه به نوشتن ادامه بدی وبلاگت رو هک می کنم و عکس *** رو می ذارم روی صفحه اولت! وای وای وای، ترسیدم!... داداش ما خودمون اینکاره ایم، وبلاگ فارسی که خوبه، سایت ناسا رو هم بخوای برات هک می کنیم و آرم پرسپولیس رو می ذاریم جای آرم ناسا!

۴-      چندین کامنت بود درباب گرفتن شماره بازیگرها و کارگردان های سینمای ایران از بنده، که باید بگم خیلی هاشون رو ندارم و اونایی رو هم که دارم نمی تونم بیام بدم به شماها که آخه! شماره می خوای برو دم خانۀ سینما یه هفته بست بشین بالاخره خودش گذرش میفته ازش بگیر! حالا به فرض هم شمارۀ رضا کیانیان رو گرفتی، چی می خوای بگی بهش مثلا؟!

۵-      حالا کامنت های تبادل لینک و "وبلاگ خوبی داری" و اینا که بماند.

۶-      چند نفر هم کامنت گذاشتن و از من درخواست فیلمنامه کردن که براشون ایمیل کنم و اونها بسازن و بعدش لطف می کنن یه نسخه برام می فرستن! باید بگم آقایون ما فیلمنامه داریم، زیاد هم داریم، از یک صفحه ای بگیر تا بلند ۲ ساعته! همه در بانک فیلمنامه ثبت شدن و همینجوری هم به کسی نمی دیم. اگه جدی می خوای فیلم بسازی، باید اول نمونه کارهای قبلیت رو (که از ۳ تا هم کمتر نباشه) برام بیاری من و مهدی آروم می بینیم، اگه تایید شد می تونی یکی از فیلمنامه هام رو بخری! همینجوری مفتی که به کسی فیلمنامۀ خوب نمی دن مستر دایرکتور، مگه اینجا بالیووده؟

نظرات 13 + ارسال نظر
آراد شنبه 2 خرداد 1388 ساعت 18:04

تا اطلاع ثانوی (شام ماشین ) تو هیچ زمینه ای رو من حساب نکن.
خرید و فروش انواع آرم & بازیکن گل یا پوج & کلوچه فومن & عمه بیکار & ... با قیمت مناسب پذیرفته می شود.

خلیل چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 14:34 http://www.chanson.blogfa.com

سلام آقا احسان وبلاگ خیلی قشنگی داری .
لینکهایی که گفتی اصلاح کردم متشکر از نظر مفیدتان

ممنون.

محسن چهارشنبه 23 اردیبهشت 1388 ساعت 11:37 http://after23.blogsky.com

ما انواع آموزش ها را داریم.
خودمان می خواهیم عربی و هندی را در خواب یاد بگیریم. میدانی که ما همه اش زی افلام و ام بی سی نگاه می کنیم و نیاز شدید به آموزش این دو زبان داریم.

یه مدت زی افلام نگاه کنین که خود به خود عربی یاد می گیرین!

محمد سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 14:00 http://mohamed.blogsky.com

آقای بند سه دقیقا گفته بود عکس چی میذاره؟

آره! چی حدس می زنی؟!

محمد سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 12:22

آقا جدا ارم پرسپولیس و اگه میتونی بزاری تو ناسا دریغ نکن کلی مشهور میشه تیما!:D

فرشته سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 10:26 http://freshblog.blogsky.com

آخ آخ آخ ! ......... امان از این نظرات بی ربط و پرت و پلا ... برای من هم نظرات خیلی بد و بد دهانانه و ... مخصوصا در مورد نوشته هام در مورد زن ایرانی ... میزارن که زن ایرانی ال و بل و ... باید تو حجاب باشه و... که من هم تاییدشون نمی کنم ....
- اون آقای شماره ۲ گفتی برای من هم نوشته بود البته نمیدونم اون بود یا نه ! ولی همینا رو برام نوشته بود. ما هم می خونیم دیگه. از وقتی هم که نوشتم که نظرات بدون نام و نشان رو نمی خونم این قبیل نظرات کمتر شده چون واقعا نمی خونم !

من هم باید یه همچین چیزی اون پایین اضافه کنم که مثلا نظرات غیرمرتبط با پست تایید نمی شوند.
برنامه تابستونتون چی شد؟ میاین بالاخره یا نه؟

محسن دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 17:26 http://axamoon.blogsky.com

وبلاگ خوبی داری. ایول به ولت وولی به وولت ..........
آپیدم.(:
میخواهید انگیسی را در خواب بیاموزید؟
به ما سربزنید.
کامنت یادت نره.

آموزش اسپانیایی در خواب را هم دارید یا فقط انگلیسی را می شود در خواب آموخت؟!

محسن دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 09:07 http://after23.blogsky.com

وبلاگ خوبی داری. من آپم.
افسانه جومونگ در ۲۰ دی وی دی با زیر نویس فارسی بدون سانسور . دی دی.
گل بارسلونان به چلسی. در یک دی وی دی. دی دی. (: ):

گلناز یکشنبه 20 اردیبهشت 1388 ساعت 20:09

من میگم اینهایی که حذف میکنی یه وقتهایی بذارشون.برای خنده خوبه...به اون اقای شماره ۳ هم بگو ما خودتو از روی کره زمین delete میکنیم داداش!!
راستی یه مطلب بی ربط:خریدیم!!! :)

مبارکه!

d@vood یکشنبه 20 اردیبهشت 1388 ساعت 12:16 http://www.khak57.blogfa.com

خیار قلمی سبز با عطر طبیعی با ارائه کارت سوخت
فیلم مستند زندگی لال ها با زیرنویس فارسی و 38 زبان زنده و مرده دنیا!
آموزش آبیاری گیاهان دریایی در 3 دی وی دی با صدای دالبی زبان اصلی
جومونگ 8 نوه نوه جومونگ مدیرعامل هیوندای می شود با زیر نویس فارسی divx .
پیدا شدگان 1 به زبان ترکی
انواع شامپو برای موهای نامریی با برند kachal hasan
و هزاران اقلام دیگر به این آدرس مراجعه کنید :
www.harchibekhaipeidamikoni.com/o-1000
خداوکیلی حذفم نکن بزار یه لقمه دربیاریم...

خیلی باحال بود. کلی خندیدم!

[ بدون نام ] یکشنبه 20 اردیبهشت 1388 ساعت 11:03

سلا م کامپیوتر تحویل داده و نداده چند تا مونده هان ؟؟؟؟
این چاژ کن زود من می گم اخر من کارم خیلی درسته شنیدم گفتی اره ایول

اینم یه نمونه دیگه! از یکی از همکاران بی نام و نشون!

خرس قطبی یکشنبه 20 اردیبهشت 1388 ساعت 02:49

جالب بود؛
باید به فرد بند 3 گفت آخه مگه مجبورت کردن اینجا رو بخونی که خوشت نمیاد و تهدید به هک میکنی؟! این جور آدما یه سی دی "هزارویک نرم افزار هک!" گرفتند و فکر میکنند اگه یه جایی رو هک کردند دیگه خدای کامپیوترن.

درضمن اکه سایت ناسا رو هک کردی جاش آرم استقلال رو بذار!

حالا بذار ما هک کنیم، برای اینکه چه آرمی بذاریم بعدا به تفاهم می رسیم!

شاپکده یکشنبه 20 اردیبهشت 1388 ساعت 01:04 http://www.shopkadeh.com/?cat=62

100 فیلم جدید سال 2008 و 2009 به همراه زیرنویس فارسی با کیفیتی بالا و بدون هیچ دخل و تصرفی !!!
در سبک های : اکشن ، درام ، عاشقانه ، کمدی ، تخیلی و .....

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=62 مراجعه کنید.

موفق باشید.

اینم یه نمونه دیگه از کامنت هایی که بلافاصله حذف می شن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد