پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

تبلیغات در پلان های روزانه

پژو ۲۰۶ می خریم 

به رنگ تیره (مشکی، زغالی، نوک مدادی،...) یا آلبالویی ترجیحاً تیپ ۵ یا ۴ نهایت ۳ (!) تمیز و سالم (از این هایی که دست یه خانوم دکتر بوده باشه) با قیمت زیر ۱۰ میلیون تومن خریداریم.

رنو PK می فروشیم 

مشکی متالیک، مدل ۸۲، کارکرد ۱۳ هزار تا (یعنی فقط هفته ای یکی دو بار عصرها باهاش می رفتم بیرون گردش!)، با ۱۰۰۰ لیتر بنزین، کاملاً سالم، موتور پراید، معاینه فنی تا ۸۹ می فروشیم.

 دنبال آتلیه  می گردیم 

اگر آتلیۀ عکاسی که کار فیلمبرداری عروسی هم انجام بده و کارش رو دیده باشین که با بقیه فرق می کنه می شناسین لطفاً معرفی کنین که بذاریم توی برنامه مون بهشون سر بزنیم.

اگه کسی خودش یا توی اطرافیانش در هر کدوم از این زمینه ها مشتری یا فروشنده سراغ داره لطفاً خبر بده.

هر سه مورد انجام شد. لطفا روی این پست دیگه کامنت نذارین.

نظرات 11 + ارسال نظر
babi1010 یکشنبه 25 مهر 1389 ساعت 11:51

slam be dostan

فرزاد پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 06:57

سلام من که میگم بی خیال ماشین دست دو شو .
اگه می تونی پول جور کنی برو یدونه از کمپانی بخر اگه نمی تونی یه کم کوتاه بیا و یه ماشین ارزونتر ولی صفر بگیر . این ال 90 های تیپ 1 به پولت می خوره اگه از قیافش خوشت نمی آد برو پراید یا روآ بگیر . به نظر من که از یه 206 مدل 83-4 بهتره.

سلام.
من که خودم توی سایپا هستم می دونم مشکلات ماشین صفر چیه! به هیچکی هم توصیه نمی کنیم صفر بخره!
من می تونم ماشین های سایپا و پارس خودرو (مثل همین L90 که می گی، اونم نه تیپ 1، که تیپ 2 CP یا ریو) رو به قیمت کارخونه و با تخفیف زیاد بخرم... اما خب چیکار کنیم که فعلا از 206 خوشمون میاد!

سعید چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 14:57 http://minaminoo.blogfa.com

آقا حسابی افتادید تو تریپ زندگی سیستماتیک متاهلی!! خبر خوشحال کننده ای بود و امیدوارم بهترین با بهترین وضعیت معاملات ماشینها را انجام دهید و لذتش را ببرید.
ضمنا نباید به استاد فیلم و عکس یاداوری کنم که فیلم و عکس زندگی تان را دست هر کس ندهید، اگر همینطور دوربین خودت را بکاری و اتوماتیک فیلم بگیری شاید خیالت راحتتر باشد.
این گلنار خانم هم خیلی نسبت به ما کرمونیا لطف دارند، منم کرمونیم ولی خیلی ماه نیستم، کاش خدا کمک کند که به سمت ماه شدن پیش بروم.
شاد و خوشبخت باشید

اگه می شد فیلم و عکس عروسی رو خودم کارگردانی کنم که خیلی خوب می شد. نمی دونم، شایدم یه کاریش کردیم تو همین مایه ها بشه آخرش!

گلناز چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 13:22

عکاسی که خودتون ماهرین البته به نظر من هم هر چه قدر به آرایشگاه نزدیکتر باشه بهتره.مثل همون لابیران
در زمینه لباس هم هر وقت بگین من دوباره پایم!! این جور کارا خیلی مزه داره.....
ماشین هم بسپار همون آقای ۴ برات خوبشو پیدا میکنه
در ضمن
کرمونیا خیلی هم ماهن
من یه شوهر و یه زن داداشه کرمونی دارم که تو دنیا نظیر ندارن....

چند تا آدرس گرفتیم از آتلیه های خوب تهرون که ممکنه کارشون بهتر از لابیران باشه. حالا توی اردیبهشت باید بریم سر بزنیم.

داود چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 08:12

اتفاقا من هم یک pk برای فروش دارم دقیقا عین مشخصات خودت. اگه مشتری پیدا کردی بگو 2 تا داریم دست 2 کارمند iHorizon بوده باهاش می رفتن شرکت و برمی گشتن. البته با عینک دودی می رفتن و خوش تیپ بودن واسه همین ماشینشون نو مونده

یعنی هر روز از تهرون تا امان روبروی safeway می رفتیم و برمی گشتیم؟! (اسم خیابونمون چی بود؟)

فرشته چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 03:58 http://freshblog.blogsky.com

اتفاقا خوبه که چیزی که توی اون مملکت زیاده همونیه که کرمونی ها دوست دارن ... دیگه به کارت شوخت هم نیازی نداری!

توی این مملکت همه چیز خیلی زیاده، بستگی داره دنبال چی باشی!

فرهاد سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 12:10 http://www.rahdari.ir

9900000
مدل 83...100 تا هم بیشتر کار نکرده...دست همسایه یک خانم دکتر بوده...
ولی رنگش مشکی نیست....شرمنده...
ضمنا پراید... هم نمی خریم

نکنه مال خودته؟ ۲۰۶ اهل کرمان که اصلا فکر نکنم حال راه رفتن داشته باشه!!!

فرشته سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 04:04 http://freshblog.blogsky.com

عکسهای ما که یادته ! نامزدی! عکاسی رضا .... دقیقا روبروی کوچه خونه مادریزرگتون توی آیت الله کاشانی.

من عکاسی اش رو خیلی دوست داشتم ولی قرار بود آتلیه اش رو هم عوض کنه و دکور مدرن بزنه! قیمتش هم از بقیه یه کمی ارزونتر بود.

عکاسی رو حتما نزدیک آرایشگاه انتخاب کنین که براتون راحت باشه!
ولی حسام اگر تونستی کارهای آقای اسداللهی رو هم ببینین من قشنگترین عکسهای عروسی که تا به حال دیدم از ایشون بود. عکاسی پاراداکس توی مرزداران هم هست اونم کارش رو من دیدم خیلی قشنگه! بازم اگر خواستی بگو !

چقدر آتلیه می شناسین شما.
عکاسی رضا رو حتما می ریم. عکاسی آقای اسداللهی رو نگفتی کجاس. پارادوکس رو هم شنیده بودم کارش خوبه. عکاسی رضا رو پاراداکس نزدیک هم هستن، هر دو رو می بینیم.
مرسی.

لاله دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 22:03 http://barani.ca

من کار عکاسی آتلیه عروسِ، همسر کمند امیر سلیمانی رو دیدم، کاراش قشنگه. مطمئنا کارهای عکاسی سینماییش رو دیده باشی. اما کار آتلیه عروسش رو همحتما ببین. اگه خواستی شماره تلفنش رو بهت بدم. آتلیه اش توی جردنِ.

نمی دونستم همسر امیرسلیمانی آتلیه عکاسی هم داره. اگه آدرس دقیقتر یا شماره تلفنش رو بدی که یه سر بزنیم ممنون می شم.

محمد دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 18:30 http://mohamed.blogsky.com

حسام از من میشنوی برای PK یه آگهی 5 هزارتومنی تو همشهری بده و در عرض یک روز به اون نتیجه ای که میخوای میرسی حتما! اما باید از پای تلفن بلند نشی!

برا پژو یه آگهی همشهری بخر برو تو کارش! هر روز یکی دو نفر از این خانم دکترا آگهی میدن و بقیشون دیگه بنگاه دارن. همون اول صبح تلفن زدنت رو شروع کن تا فروشنده های واقعی نپرن برن!

برا آتله هم خودت دیگه آخرشی. جرات میخواد ادم به تو اتلیه معرفی کنه.))

به آگهی ها خیلی اعتماد ندارم، آدم باید خیلی وارد باشه تا بتونه ماشین مورد دار رو از ماشین سالم تشخیص بده. حالا به یه آشنایی که نمایشگاه داره و توی اینکاره سپردیم که هم PK رو برامون بفروشه و هم یه 206 پیدا کنه. اون آدم واردیه.

آتلیه هم یه چند تایی سراغ داریم که کارشون خوبه اما گفتم اینجا هم بنویسم یه وقت دیدی یکی یه جایی رو معرفی کرد که کارش خیلی بهتر از اینهایی بود که ما می شناسیم.

احسان دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 12:30 http://nagofteh-ha.blogsky.com

تبلیغاتت بوی ازدواج میده!!! عکاسی کاووس رو یک سر بزن . بغل بیمارستان دی.

در ضمن اون pk ت رو هم بده باهاش یک جفت لاستیک برای 206 آینده ت بخر!

مرسی، حتما به کاووس سر می زنیم.

با پول PK می خوام سه چهار بار برای 206 بنزین سوپر بزنم... البته اگه برسه!!!

یادته احسان جیپ خریده بودی براش 10 تا 10 تا بنزین می زدی؟؟؟؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد