پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

باز هم جای شکرش باقیه!

می گن ناصرالدین شاه از یه روستایی رد می شده، بهش اطلاع می دن یکی این اطراف هست که خیلی خوب ساز می زنه. دستور می ده بیارنش برای هنرنمایی.

یارو میاد شروع می کنه به نواختن با نی. اون روز ناصرالدین شاه روی مود نبوده و از صدای نی اصلاً خوشش نمیاد. بعد از چند دقیقه حوصله اش سر می ره دستور می ده یارو رو با همون نی مجازات کنن!

مامورها داشتن می بردنش می بینن داره هی می گه خدایا شکرت! می پرسن می خوایم ببریم با نی تنبیهت کنیم داری خدا رو شکر می کنی؟

یارو جواب می ده آخه من بجز نی بلدم تنبک هم بزنم! اول خواستم اونو بیارم بعد پشیمون شدم نی رو برداشتم. الان دارم خدا رو شکر می کنم که خوب شد تنبک نیاوردم با خودم!!!

اگه خوب نگاه کنیم می بینیم به بدترین حوادث هم می شه طوری نگاه کرد که بگیم "باز هم جای شکرش باقیه که..."!

نظرات 8 + ارسال نظر
ترانه دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 20:43

اگه با شمشیر کرده بود جای شکرش باقی بود که با کاتیوشا نکرده بود!

جای شکرش باقی بود که با اره نرقصیده بود! (داستانشو که می دونی؟!)

فرشته دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 13:35

از این خراسانی ها هرچی بگی برمیآد!

هر چی؟؟؟

محمد دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 12:48 http://mohamed.blogsky.com/

دیدی اکثرا ضربه ها به ابرو میخوره!
اصلا فلسفه وجود ابرو همینه که بگی باز جای شکرش باقیه تو چشمش نخورد!
خراسان یه ساز محلی داره شکل نیه ولی خیلی کوچولو ه ! اندازه ی یه بند انگشت و تو جیبم جا میشه! برا همچین موقعیتایی خیلی مناسبه!)

از اینکه ما رو در تجربیات خود شریک کردی بسی سپاسگزاریم!

فرشته دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 04:15 http://freshblog.blogsky.com

هنرمندا از اون اول توی ایران بدبخت بودن ! حالا هر چی می خواست میزد فرقی نمی کرد!

اینا رو برای موهات نوشتی که بگی جای شکرش باقیه که کچلت نکرده!

راست می گی والله!

ترانه یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 21:32

درسته! جدی خوب شد نی آورد. درسته همیشه جای شکرش باقیه ولی اگه تنبک میاورد جای شکر چی باقی بود؟

اگه تنبک میاورد جای شکرش باقی بود که مثلا سنتور نیاورده بود! اگه سنتور آورده بود جای شکرش باقی بود که به قول لاله رقص با شمشیر نکرده بود!!!

لاله یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 18:03 http://barani.ca

بیچاره!
خوبه به جای ساز زدن براش رقص با شمشیر یا آتیش نکرده بوده.

اوه اوه اوه! فکر اونشو دیگه نکرده بودم!

تینا یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 14:01 http://redlife.blogsky.com/

از اون چیزهایی که موارد استفادش نامحدوده و معمولا توی هر شرایطی به کار میره...مثلا طرف تصادف میکنه و کل هیکلش میره تو گچ و تا یه مدت افسردگی و هزراتا بلا سرش میاد , اون وقت میگن جای شکرش باقیه نمرد!!!

این حرف رو مادربزرگم خیلی بکار می برد. می گفت خدا همیشه جای شکرش رو باقی می ذاره.
یادته چند وقت پیش یه داستان کوتاه نوشتم به اسم مرگ و تب؟ دقیقا برعکس همین قضیه بود!

محسن یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 08:16 http://after23.blogsky.com/

دهل که خوبه. پیانو. پیانو بود چه می کرد؟

اون موقع که پیانو نبود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد