پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

هدیه تبلیغاتی!

-          الو بفرمایید؟

-          سلام، من از شرکت بامداد زنگ می زنم، شما برندۀ جایزۀ ویژۀ ما شدین... لطفاً آدرس بدین براتون بفرستیم...

حتماً براتون پیش اومده که از یه شمارۀ ناشناس بهتون زنگ بزنن و بگن کارت تلفن و اینترنت و بلیت استخر یا چیزای دیگه برنده شدین. بعد ازمون می خوان بریم هدیه رو حضوراً تحویل بگیریم یا آدرس بدیم بفرستن.

اگه تا آخر قضیه پیش بریم می بینیم نهایتاً هدیه نگرفتیم که هیچ یه پولی هم سلفیدیم! یعنی می گن مثلاً بابت دریافت هدیه اول باید انقدر از ما خرید کنین. یا می گن هدیه فقط همراه فلان چیز ارسال می شه که باید پول اون بعلاوه هزینۀ پیک رو بدین... خلاصه که همه سرکاری هستن.

چند روز پیش یکی از دوستام تعریف می کرد از یه آژانس مسافرتی بهش زنگ زدن گفتن اگه برای عید تور داخلی یا خارجی ثبت نام کنین، بعد از عید قرعه کشی می کنیم به ۱۰ نفر از مسافرها بلیت و ویزای مجانی می دیم به هر مقصدی که بخواین! هر جا!

احتمالاً این هم آخرش سرکاری از آب درمیاد، اما داشتم فکر می کردم من اگه بخوام یه جا رو برای مسافرت انتخاب کنم (و فقط هم یک انتخاب داشته باشم)، کجا رو می گم؟ مصر؟ یونان؟ فرانسه؟ پرو؟ یا اسپانیا؟

شما کجا می رین؟

نظرات 14 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 01:30

agha avalan ke man aval doost daram beram barcelona baed age nashod jazayere ghanariiiiii:D
dovom yeki az doostaye ma hamin tooraro ozv bood ghore keshi ke kardan vase eyd yek hafte jazayere ghanario bordannnnnnn eyd miran ghanari:D

خوش به حال این دوستای شما!
ما که توی هر قرعه کشی شرکت کردیم نهایت یه USB یه گیگابایتی برنده شدیم!

محسن شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 19:11 http://after23.blogsky.com/

یک بار یکی آمد و به من گفت که من در یک جایی برنده شده ام. چون ۱۰۰۰۰۰۰ نفری بودم که از یک جایی دیدن کرده بودم و گفته اند که ۵۰۰۰ دلار برنده شده ای و من دارم دنبال راهی می گردم که این مبلغ را بگیرم.
گفتم مکاتباتت را با آن تشکیلات ادامه بده و ببین که دقیقن چگونه است چون سر کاری.
این کار را کرد و فهمید که این جایزه این گونه است که:
او باید یک هفته برود به تایلند و در هتلی که برایش تعیین کرده اند یک هفته اقامت کند ولی باید در طول این یک هفته ۵۰۰۰۰ دلار خرج کند و آخر هفته که به نزد صندوق دار هتل می رود که مخارجش را حساب کنند ۵۰۰۰ دلار به او تخفیف می دهند.
به او گفتم این که خیلی خوبه. خب برو.
نرفت. و همین جوری مفت و مسلم ۵۰۰۰ دلار از دست داد.

یه بار یکی زنگ زد بهم از برونئی! واقعا از برونئی بود. گفت شما برنده ۵۰۰ هزار دلار آمریکا شدین توی فلان سایت که واقعا عضو هم بودم. گفت آدرس بدین براتون حواله کنیم! دو سه بار دیگه هم زنگ زد و آدرس و شماره حساب چک کرد. می خواستم ببینم تا کجا پیش می ره. بعد از یه هفته گفت برای ارسال پول به خارج از کشور باید ۵۰ دلار بریزیم به حساب دولت برونئی! گفت برامون بفرست تا پولتو حواله کنیم! من بهش گفتم ببین داداش تو ۵۰ دلار از جیب بذار ولی وقتی پولو گرفتی ۴۵۰هزار دلارش مال خودت! برای من فقط ۵۰ هزار تا بفرست! یارو قطع کرد دیگه هم زنگ نزد!

محمد شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 14:34 http://mohamed.blogsky.com/

تبت!
خیلی دوست دارم ببینمش و یه مدت طولانی بمونم اونجا!
بعدشم مکزیک ! بعد مصر !

مطمئنم تو یه بار بری تبت دیگه برنمی گردی!

فرزاد شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 14:28

من انتخاب اول و آخرم فرانسه است .
قبلن تو یه پست خیلی قدیمیت توضیح داده بودم ...
یه مزرعه بزرگ شامل تاکستان و درختهای سیب و بوته های توت فرنگی با کلی جک جونور از اقسام مختلف ، نزدیکیهای
Cote D'azur

چه دقیق!
منم هر وقت یه فیلم فرانسوی می بینم هوس می کنم!

تینا شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 10:53 http://redlife.blogsky.com

اسپانیا رو قبل از اون هم خیلی دوست داشتم. رقصشون , زبونشون, لباسشون ...همه چیزشون رو دوست دارم!!! وودی الن فقط باعث شد که علاقه ام نسبت به قبل بیشتر بشه...

کلا وودی آلن باعث می شه علاقه آدم به یه چیزهایی بیشتر بشه!

ترانه جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 10:44

واااااااااای! خدا بده شانس! کارولین هم شده انیمیشن سه بعدی؟ من که شوق دارم هر چی زودتر ببینم هر چند تو رده فروش آی ام دی بی رده دوم رو داره و خیلی مونده به بازار بیاد!

تا عید نشه تا بعد از عید می رسه دستمون با هم می بینیم!

ترانه پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 15:53

من همین الان تصمیمم عوض شد! می خوام برم فلورانس!
البته شاید روم هم برم ولی سام جون داشتن یک انتخاب برای شما که نصف دنیا رو فتح کردی اسون تره. حداقل می گفتی سه تا باز یه چیزی!

انگار اصولا شما خیلی با کلاسی ها!

ترانه پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 12:41

من بودم می رفتم لندن

چه با کلاس!

فرشته پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 10:54 http://freshblog.blogsky.com

ایران!

هنوز سه ماه نگذشته دلت تنگ شده؟

لاله چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 21:55 http://barani.ca

آهان :)
اولین جایی که دوست دارم برم فرانسه ست.
آمریکای جنوبی هم که 3 هفته پیش رفتیم کوبا ولی زیاد خوشم نیومد.چون غذاهاش که اصلا خوشمزه نبود(یعنی مزه نداشت اصلا) بعد دیدنی های هیجان انگیز یا فرهنگی هم نداشت.ما هم همش از صبح تا شب داشتیم با تایلند و Phuket مقایسه اش میکردیم اینه که خیلی بهمون نچسبید ولی خب در کل فرار از سرما و استراحت کنار ساحل و ... عالی بود.

اتفاقا کوبا یکی از جاهاییه که من دلم می خواد برم. دفعه بعدی برین برزیل یا مکزیک. ظاهرا چیزای بیشتری داره. خصوصا مکزیک با معبد چیچن ایتزه... درست مثل فیلم آپوکالیپتو (مل گیبسون).

محسن چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 18:55 http://after23.blogsky.com

مصر.
بعدشم بیافتم دنبال تو تینا و با هم بریم اسپانیا.
چیه؟ اخمات رفت تو هم. خیله خب بابا. خودتون برین من باهاتون نمیام. از همون مصر بر می گردم.
ولی بالاغیرتن و مرد و مردونه از اسپانیا برام عکس بیارین بزارم توی عکسامون.

ما بریم، عکس هم میاریم!

خرس قطبی چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 18:11 http://polar-bear.ca

من میرم قطب جنوب!
ببینم چه فرقی با قطب شمال داره !!!

فقط ممکنه قطر یخش بیشتر باشه!

تینا چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 10:57 http://redlife.blogsky.com/

چه جالب!!!اتفاقا من هم چند روز پیش بعد از اینکه این قضیه برای صدمین بار برام تکرار شد تصمصم گرفتم که یک پست در رابطه با این شیوه ی جدید و مسخره بذارم ولی الان اومدم اینجا و دیدم تو زحمتش رو کشیدی.
و اما سفر...عاشقشم...ونیز رو خیلی دوست دارم و جدیدا اسپانیا چون عاشق سبک معماریشونم!!!
در کل هر جایی رو دوست دارم چون مسافرت و دیدن جاهای جدید رو دوست دارم و خیلی فرق نمی کنه که کجا باشه.

البته در علاقمن شدنت به اسپانیا وودی آلن هم بی تاثیر نبوده ها!
من هم مسافرت رو خیلی دوست دارم، مخصوصا با تو!

لاله چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 00:35 http://barani.ca

فرانسه،ایتالیا،یونان،اسپانیا،پرتغال،...(کلا دوست دارم یک ماه برم اروپا از هرجایی یه گاز بزنم)،مصر،مراکش،بلرزیل،آرژانتین،مکزیک،کاستریکا

اوووه چقدر جا! خوبه گفتم یکی!
حالا شما اونجا آمریکای جنوبی رو که راحت می تونین برین ببینین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد