پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

اختتامیه جشنواره فیلم فجر

خیلی جالبه. ۲۷ ساله داریم جشنواره برگزار می کنیم، هنوز هم نمی تونیم یه مراسم آبرومندانه افتتاحیه و اختتامیه داشته باشیم. 

هنوزم نمی خوایم (اگه بخوایم هم نمی تونیم!) مراسم رو بطور مستقیم از تلویزیون پخش کنیم. 

هنوزم دلمون می خواد در اهداء جوایز دل همه رو به دست بیاریم و هیچکی رو دلشکسته خونه نفرستیم. 

هنوزم نمی دونیم کیا رو دعوت کنیم و کیا رو توی سالن راه ندیم. 

هنوزم نمی تونیم (حتی مثل جشنواره های در پیت آفریقایی) از یه هفته قبل برنامه سالن های جشنواره رو منتشر کنیم. 

هنوزم نمی تونیم سایت جشنواره رو Uptodate نگه داریم. 

حالا همه اینا به کنار... قیافه این بابا رو بچسبین که چه تیپی زده اومده روی سن: 

 

سامان استرکی
برنده دیپلم افتخار کارگردانی صندلی خالی

نظرات 12 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 20:32 http://axamoon.blogsky.com/1387/11/27/post-230/

ما برای جایزه اصغر فرهادی در وبلاق وزین عکس هایی که می بینمیم جشن گرفتیم.

واقعا مبارکه.
اصغر فرهادی واقعا یکی از افتخارات هنری ایرانه که مدیران فرهنگی کشور باید بذارنش روی سرشون.
هر فیلم اصغر فرهادی یک حادثه است: رقص در غبار، شهر زیبا، چهارشنبه سوری و حالا هم درباره الی. امیدوارم فرهادی این روند صعودیش رو تا آخر حفظ کنه.

شیما یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 17:44

باتمام حرف هایی که گفته شد موافقم ولی اگر به چیزی به نام دموکراسی معتقدیم این حق رو به دیگران خواهیم داد وگرنه حق اعتراض به چیزی به نام گشت ارشاد رو نداریم...

درسته. ولی یه چیزی وجود داره به اسم عرف. یا فرهنگ. هر چیزی فرهنگ خودشو لازم داره ولی متاسفانه خیلی چیزها وارد این مملکت می شه بدون فرهنگش. مثل موبایل. مثل ماشین و رانندگی. مثل آپارتمان نشینی. مثل شرکت در یک جشنواره فرهنگی سینمایی...

رامین یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 11:02

تازگیا عکسای سایتت همه شون فیلتر می شن. ظاهرا این سایت tinipic از بیخ فیلتر شده.

جدی؟ نمی دونستم. الان چک می کنم.

ترانه جمعه 25 بهمن 1387 ساعت 11:29

نه دیگه. حالا این دفعه رو گذشت می کنم! شایدم آلزایمر دارن! کی چه می دونه؟

والله به خدا! از این سینمایی ها هر چیزی برمیاد!

ترانه جمعه 25 بهمن 1387 ساعت 10:45

گویند داورا های محترم ژوری هنگام فرستان کارت های دعوت و یا بقایای دست اندر کاران نام من به یادشان نبوده!

یادشان نبوده یعنی چی؟ مگه آلزایمر دارن؟
اصلا اگه دوست داری بگو اسکار رو تحریم کنیم امسال؟

ترانه پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 17:29

زاک رو می گم. قراره مباس توسیُ شیش برابر قدش کفش و گوش بذاره بعد بریم اسکار. من به عنوان مهمان افتخاری می رم بدون دعوت!

چرا بدون دعوت؟ شما نباشی که اصلا اسکار لطفی نداره!

فرشته پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 16:42 http://freshblog.blogsky.com

گوزکی : یعنی گوز وارانه یعنی بطور گوزی goozi, gooozaki,
همون بادی که بود و راهی داشت آیا با شما کاری داشت...
بازم بگم؟ یا افتاد؟

نه قربان شما، افتاد. چه جورم!

آراد پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 14:33

همون بهتر که ما فیلممون رو نفرستادیم و رگنه من و تو باید بدتر از این می رفتیم رو سن!

ایشالله سال دیگه جشن خانه سینما!

محسن پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 08:27 http://filmamoon.blogsky.com

یک ضرب المثلی است که می گوید: ما همه چیزمان باید به همه چیزمان بیاید. ما که تمام کارهامان در پیتی است جشنواره فیلممان از همه در پیت تر. صد رحمت به دادن جایزه توی مراسم آخر سال یک دبستان یا دبیرستان. خیلی باشکوه تر از جشنواره درپیتی فجره.
در مورد این آقا هم باید عرض کنم که برای همین است که مراسم اسکار می گویند باید با لباس رسمی بیایید و الا اونجا از این بدتر هم ممکنه بشود. و در اینجا وقتی که میگویند باید با لباس رسمی در اسکار حاضر شد به آمریکایی ها می خندند. حالا خودشان تحویل بگیرند. البته این لباس و این تیپ به نظر من اصلن اشکالی نداره ولی در یک مراسم رسمی این آقا سوراخ دعا را گم کرده.

اینجور لیاس پوشیدن برای مراسم رو من فقط بین خواننده های رپ آمریکایی در جوایز Grammy یا MTv دیده بودم.

فرشته پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 05:10 http://freshblog.blogsky.com

این میمون از کجا اومده دیگه؟؟؟؟ استرکی در زبان ترکی به معنی گوزکیه! ... خیلی خوشحالم از اینکه حتی اخبار این مراسم مسخره رو هم نشنیدم.

استرکی = گوزکی ؟
گوزکی یعنی چی؟

تینا چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 23:21 http://redlife.blogsky.com/

واقعا شاهکاره!!!!این رو از کجا گیر اوردن؟؟؟؟!!!قدرتی خدا چقدر بد تیپه؟ عینک چی میگه؟ وای... وای....عکس رو بردار...خیلی آبرو ریزیه.

اتفاقا باید جلو چشم باشه ببینیم کیا جایزه می گیرن دلمون به حال خودمون بسوزه واقعا!

ترانه چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 21:25

تیپش منو کشت!منم تصمیم دارم این طوری برم اسکار!
با زاک!
اونم لباس باگز بانی می خواد بپوشه!

باگز بانی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد