پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

مرکز کامپیوتر، بفرمایید...

سلام، کامپیوترم خیلی کند شده... برنامه ها سخت اجرا می شن...
Restart کنین درست می شه.

آقا سلام، من شبکه رو نمی بینم... یه بار restart کنین.
کرده ام! 
بازم restart کنین درست می شه!

پرینتر من داره صفحات عجق وجق پرینت می گیره! یه بار پرینتر رو خاموش روشن کنین.
اینکارو کرده ام! پس پرینتر رو خاموش کنین، دستگاهتون رو
restart کنین، دوباره پرینتر رو روشن کنین درست می شه!

من چطوری می تونم به ویندوز login کنم؟ Ctrl و Alt و Delete رو همزمان بگیرین...
(بعد از چند ثانیه سکوت)... نمی شه که! چرا؟
من چطوری با ماوس هر سه تا رو بگیرم؟ با ماوس نه، از روی کیبورد!

سلام، من به آرشیو دسترسی ندارم... شبکه رو می بینین؟
از اینجا نه، توی اتاق بغلیه!

سلام. مامان خانوم کریمیان اومده روی کامپیوترم، چیکار کنم بره؟! الان وصل می شم به کامپیوترتون wallpaper رو عوض می کنم!

دیکشنری من کار نمی کنه. (بعد از مدتی جستجو روی کامپیوتر) شما که دیکشنری ندارین، کدوم دیکشنری؟
کار نمی کنه که نشونتون بدم! اصلاً هیچوقت نصب شده؟
نه دیگه، کار نمی کنه که نصب شده باشه!!!

نتیجۀ ۱: restart بر هر درد بی درمان دواست!
نتیجۀ ۲: ببین ما روزا با چه نابغه هایی سر و کار داریم!
نتیجۀ ۳: از یه همچین پستی چه توقعاتی داری ها، همین دو تا نتیجه بس نبود؟

نظرات 5 + ارسال نظر
محسن شنبه 7 دی 1387 ساعت 14:26 http://after23.blogsky.com

با مدیر کردن کاربر درست شد ولی باید برای رفع این مشکل ویندوز مجدد نصب کنیم. چون مگر چند پادشاه در اقیلمی می گنجند؟

بعضی مواقع تنها نصب مجدد ویندوز مشکلات رو حل می کنه که ظاهرا اینم یکیشه.

محسن پنج‌شنبه 5 دی 1387 ساعت 23:57 http://ketabamoon.blogsky.com

من توی یک کامپیوتری وقتی می خواهم یک فایل در درایو D کپی کنم یک پیغام میگیرم که شما به این درایو اکسس ندارید و یا دیسک شما فول است. ولی می توانم توی همین درایو یک فولدر درست کنم و فایل را درون این فولدر بریزم و بعدش صلوات بفرستم بنابراین ه تعداد فایلهایی که می خواهم در دفعات مختلف توی این درایو کپی کنم باید تویش فولدر بسازم.
هر چقدر هم ریست می کنم موفق نمیشوم. تازه چند بار هم علاوه بر ریست کردن خاموش هم کردم افاقه نکرد. به جان شما نباشد به جان آن غزیز توی دلتان تا به حال به چنین مشکلی مواجه نشده ام شما بفرمایید چه کنم؟

اول از همه یک ویروس کش قوی رویش نصب کنید و کل درایوها را اسکن نمایید. اگر حل شد که شد، اما اگر نشد:
اگر این درایو به فرمت NTFS باشد و در folder options گزینه simple file sharing خاموش باشد، این مشکل ممکن است به طریق زیر رفع گردد:
روی نام درایو رایت کلیک کنید و از داخل صفحه sharing & security نام کاربر مورد نظر (لوگ این ویندوزش) را به فهرست اضافه نمایید. اگر شد که شد اما اگر نشد چاره ای نیست به جز نصب مجدد ویندوز!

تینا پنج‌شنبه 5 دی 1387 ساعت 10:59 http://redlife.blogsky.com

کاش از درجات و مدارک اشخاص بلند مرتبه ای هم که این سوالات مسخره رو می پرسن یه چیزی می گفتی ...خدا می دونه فوق دارن یا دکترا !!!!!!!
اه ...اه ...اه...

برای حفظ آبرو ننوشتم وگرنه...!

ترانه پنج‌شنبه 5 دی 1387 ساعت 10:25 http://taranehmb.blogsky.com

خدا به دور! من فکر کنم از اینا بهتر کامپیوتر بلد باشم!

فکر نکن، مطمئن باش!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 دی 1387 ساعت 09:46

سلام از همه با حال تر این که :
ببین وقت داری الان؟ نه !
کی وقت داری ؟ حالا بگو چه کار داری ؟
هی چی اخه می دانی رییس ام عکس لاگین کردن من به ویندوز سگ گذاشته می شه بیایی عوضش کنی البته شنبه بیاید حالش می گیرم موندم حالا چه را سگ؟؟؟؟؟

باز هم بگو ای همدرد! ای مرکز کامپیوتر! ای تحقیقات! ای مینیاتور!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد