پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

به بهانۀ شروع فصل امتحانات دانشگاه!

هشت ترم درس می خونیم 


هشتاد ترابایت جزوه و کتاب می دن بهمون، 


هشتاد گیگابایت رو می فهمیم، 


هشتاد مگابایت رو یادمون می مونه، 


هشتاد کیلوبایت رو در برگۀ امتحانی می نویسیم، 


هشت بایت پاسخ صحیح می دیم، 


هشت بیت بعداً به دردمون می خوره، 

نمرۀ فاینال: باینری (صفر یا یک!)

نظرات 10 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 24 آذر 1387 ساعت 08:56 http://mohamed.blogsky.com/

دانشگاه فقط وقت تلف کردن بود. شبهای امتحان هم تو خوابگاه برا خودش شبایی بود. بعد از ۱۵ روز وقتی برمیگشتم خونه انگار از یه جزیره ی دیگه اومده بودم.
فرزاد گفت فیزیک یاد فیزیک ۲ لعنتی افتادم اما اخر با ۲۰ پاسش کردم.

من با ۱۵!

ترانه جمعه 22 آذر 1387 ساعت 15:30 http://taranehmb.blogsky.com

منم به بابام گفتم کارگردان دیوید فینچر می گیره.

نقش اول زن: آنجلینا جولی یا مریل استریپ.

(یکی نیست بگه خوب چرا با هم یک پست درست حسابی نمی ذارین؟!)

تو یه پست بنویس برای وبلاگ فیلمامون یا وبلاگ خودت، منم باهات همکاری می کنم!

ترانه جمعه 22 آذر 1387 ساعت 11:01 http://taranehmb.blogsky.com

مارو باش به کی می خوایم بگیم کاندیدای گلدن گلاب اعلام شده برو ببین!در ظمن گفتم که بولت رقیبه ولی به احتمال خیلییییییییییی زیاد وال-ای می گیره.

نقش دوم مرد هم هس لجر.

موافقم. این دو تا هم هست:

نقش اول مرد: شون پن یا دی کاپریو.
کارگردان: دیوید فینچر

فرشته جمعه 22 آذر 1387 ساعت 03:44 http://freshblog.blogsky.com

سلام حسام خوبی؟؟

خیلی جالب بود ... به درصد هم می نوشتی قبول داشتیم هااااااااا... ((-:

معیار اندازه گیری ما فقط بیت و بایته!
مثلا الان من دلم براتون ۱۰ گیگ تنگ شده!

ترانه پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 21:31 http://taranehmb.blogsky.com

آخه کاملا مطمعنم.

۶۶۶۶۶۶۶۶۹ بار نگاه کردم!

تو که اینهمه نگاه کردی، یه بار دیگه هم می دیدی رند می شد!

راستی کاندیداهای گلدن گلاب رو دیدی؟ بولت، وال-ایی و کونگ فو پاندا کاندید بهترین انیمیشن سال شدن.

تینا پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 15:37 http://redlife.blogsky.com/

این کار شما یک نوع تقلید حساب میشه !!!

یعنی دانشگاه ها از هم تقلید می کنن که این موقع ها امتحان می گیرن؟!

ترانه پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 14:33 http://taranehmb.blogsky.com

هشتصد نداشت!

خوب نگاه نکردی حتما!

فرزاد پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 10:36

اووووووووووووووووووو من چقدر خاطره از این امتحانات دانشگاه دارم ...

- خاطره انگیز ترینشون امتحانات ( 3-4 بار حدودا) فیزیک 2 بوودن که نهایتا ترم 6 بواسطه دوست بودن ، دوست دوستمون با پسر استاد ، نمره 5 به 10.25 تبدیل شد .( آخرش نفهمیدم تو دانشگاه چرا فقط فیزیک می افتادم )
- یادم میاد تنها درسی رو هم که بد جوری خر زدم و یک پروژه آنچنانی تحویل استاد دادم ، شبیه سازی بوود . یادته حسام اوون یارو رو ، بیشتر شبیه راننده تاکسی بود تا استاد .
-اوون برگه های امتحانی دانشگاه رو هم که یادته ، سر امتحان شبکه کل جزوه رو تو یکیشون نوشته بوودم و خلاصه سر امتحان از خجالت شبکه در اوومدم .
-استاد پارسا هم که یادش به خیر ، نمی دونم سر کدووم درسش بوود که جواب 2 تا سوال امتحان رو بلد نبودم ، کلا هم 3 تا سوال بوود ف بعد از نیم ساعت پاشدم که برم ، یه نگاه به برگم انداخت گفت : تو که با این برگت شهیدی !
ولی موقع اعلام نتایج نمی دونم چی شد که بعد از دکتر، نمره 2 ام کلاس شدم 17.5 !!!!!!!!

راستی از دکتر کامران خبری نداری ؟

ترم اول موفق شدیم همه مون فیزیک ۱ رو بیفتیم!

نمی دونم چی شد سر امتحان ریاضی مهندسی یهو دیدم جواب همه سوالها رو بلدم! بعد که نمره ها رو زدن روی برد دیدم شدم ۱۷! رفتم پیش استاد گفت تو حتما تقلب کردی که همه رو درست نوشتی و تاحالا هیچکی نتونسته از من بالاتر از ۱۷ بگیره! بنابراین ۲۰ تو می شه ۱۷!

امتحان هوش مصنوعی که ماجرایی داشت برای خودش! اوپن بوک بود مثلا اما هر چی می گشتیم هیچی پیدا نمی کردیم! اونم شانسی شدم ۱۵! (نفهمیدم چرا!) دکتر کنگاوری بود دیگه، تازه عروسی کرده بود حالیش نبود چیکار می کنه!

از همه باحالتر ترم آخر بود و امتحان کنترل خطی که دکتر جاهد بهم داد ۷! بعد که رفتم پیشش ورقه ام رو درآورد خودش از توی ورقه ام ۴ نمره دیگه پیدا کرد بهم داد ۱۱ !!!

درس شیوه ارائه هم خیلی باحال بود. دیدم بهم داده ۷.۵ ، رفتم توی اتاقش گفتم استاد چرا منو انداختین؟ نگاه کرد گفت ای وای، شرمنده ام! یه یک جا انداختم! برو خودت درستش کن، شدی ۱۷.۵!!!!

محسن چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 23:37 http://after23.blogsky.com

تقلب در کجای این لیست قرار داره. بهش اشاره ای نشده. فکر میکنم لیست اشکال داره.

ما یکبار توی دانشگاه اومدیم تقلب کنیم همون ترم اول، درست در حین انتقال ورقه به صندلی بغلی توسط ناظر جلسه روئیت شدیم! بعد از اون دیگه تقلب رو گذاشتیم برای درس های عمومی شیرینی مثل ریشه های انقلاب و تاریخ اسلام!

ترانه چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 21:08 http://taranehmb.blogsky.com

هشت ها رو به هشتاد و هشتاد ها رو به هشتصد تبدیل کن!

هشتصد ها رو چیکار کنم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد