پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

نمایشگاه الکامپ 2008 – غرفۀ بلاگ اسکای

 امروز رفتم نمایشگاه و مثل پارسال به غرفه بلاگ اسکای هم سر زدم، یه غرفه ساده و صمیمی با مدیرانی دوست داشتنی... چه حافظه خوبی هم دارن، به من گفتن نسبت به پارسال لاغرتر شدی... درسته، من ۲ کیلو لاغر شدم!

من یه عکس از مدیران بلاگ اسکای گرفتم و یه عکس هم اونها از من! من معلومه برای چی ازشون عکس گرفتم اما نفهمدیم اونها چرا با من عکس انداختن!!! 

در ضمن، منتظر خبرهای خوبی از طرف مدیران بلاگ اسکای باشین! به زودی امکانات و سرویس های جدید راه اندازی می شن...! 

 اینم عکسی که باهاشون گرفتم.

نظرات 3 + ارسال نظر
تینا پنج‌شنبه 7 آذر 1387 ساعت 13:00

چرا کامنت من رو پاک کردی حسام جونم؟؟شاید نیومده بود؟اره؟

منکه کامنت تو رو پاک نمی کنم. چیزی نیومده بود.

پروانه چهارشنبه 6 آذر 1387 ساعت 22:35 http://www.parvazbaparwane.blogspot

سلام
از دیدن مدیران بلاگ اسکای خوشخال شدم. بین وبلا گ های فارسی نرم افزار شون به قول خودمون user friendly است . من از کار کردن با آن لذت می برم.
عمر شما . آنها دراز باد

همینطور شما.

محسن چنگیزی سه‌شنبه 5 آذر 1387 ساعت 20:36 http://blogsky.com

با سلام
بنده رو که به خاطر دارید؟ تو عکس شما سمت راست وایسادم.
تا صفحه بلاگ اسکای رو باز کردم وبلاگ شما اولین وبلاگ تو لیست وبلاگ های بروز شده بود.
خواستم تشکر کرده باشم هم از حضورتون تو غرفه بلاگ اسکای و هم این که مطمئن بشید ما به وبلاگ دوستانمون سر می زنیم.
امیدوارم که موفق باشید.

چه افتخاری!
اصلا فکر نمی کردم مدیران بلاگ اسکای وبلاگ کاربران رو بخونن! آدم یه جورایی هول می شه!
اول اینکه ما باید از شما تشکر کنیم به خاطر این همه ابزار که در اختیار ما قرار دادین تا افکارمون رو با بقیه به اشتراک بذاریم،
دوم هم اینکه ما به شما مطمئنیم همه جوره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد