پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم
پلان های روزانه

پلان های روزانه

هر کسی بازیگر نقش اول زندگی خود است، من می خواهم زندگی را کارگردانی کنم

دو قدم تا رضایت شغلی!

از شغلت ناراضی هستی؟ از رئیس بدت میاد؟ از تصمیمات مدیریتی مسخره خسته شدی؟ یه نگاه به این عکس بنداز... هیچ می دونی این چیه و کجاس؟ 

  


اینجا یه معدن الماسه، شمال کانادا و نزدیک به قطب!

حالا برو خدا رو شکر کن و بچسب به کارت!

نظرات 20 + ارسال نظر
فریدون دوشنبه 6 آبان 1387 ساعت 16:02

این نمونه محل کاری را که مزین به وبتان فرموده اید. این را تداعی می کند که شما کارفرما هستین.

مرا به یاد پرده تعزیه خوانی ... جهنم ... انتقام مختار از اشعیا... و... انداخت.

برای جبران عکسی از کار پیشنهادی محسن را لطفا در وبتان بگذارید.

با تشکر قبلی و قلبی

این دوره زمونه چی درست خودشو تداعی می کنه که عکس ما؟!

من هم با دیدن این عکس دقیقا یاد جهنم می افتم!

عکس پیشنهادی محسن را اگر بگذاریم که فیلترمان می کنند. شما لطف بفرمایید بروید در گوگل جستجو کنید نتایج مورد نظر به وفور یافت خواهد شد!

عمو یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 02:43

یه جوک انگلیسی هست که میگه:
life could always be worse...
Next time your having a bad day, think of this...
Your a Conjoined twin, your brother is gay and your not. But the problem is you only got one ass

حالا برو خدا رو شکر کن!

!Really funny

رزیتا یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 00:40

بله گذاشته بودم اما حتما یه جای کار اشکال داشته که به دست شما نرسیده!در مورد سانسور هم من شوخی کردم

رزیتا شنبه 4 آبان 1387 ساعت 02:00

دست شما درد نکنه، حالا دیگه کامنت منو سانسور میکنی؟ منکه حرف بدی نزده بودم!!

ما هیچ کامنتی رو سانسور نمی کنیم، خصوصا اگر توش حرف بد داشته باشه! اصلا مگه برای این پست کامنت گذاشته بودین؟

محمد چهارشنبه 1 آبان 1387 ساعت 16:18

اقا شما جور کن اون 10 سال بامن!:D

دارم جورش می کنم، یه کم صبر کنین...

حمیدرضا سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 14:58

اگه امکانات رفاهیش برای بعد از کار خوب باشه ما هم هستیم.

ما در حال برقراری ارتباط با معاونت نیروی انسانی این معدن هستیم و به زودی فرم استخدامش رو می ذاریم روی سایت!

محمد سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 13:58

با توجه به جوابی که به اقای محسن دادید(مبنی بر عشق و حال در جزایر قناری بعد از 10 سال تا اخر عمر) میشه جور کنید من اونجا کار کنم؟ 10 سال چیزی نیست که 30 40 سال بعدش مهمتره!

فکر کردی این ده سال چطوری میگذره؟ این ده سال بلایی سرت میاره که توی اون سی چهل سال بعد فقط حسرت می خوری و هیچ کاری نمی تونی بکنی!

تینا دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 17:37 http://redlife.blogsky.com/

من اینجا واقعا برام یه سوال پیش اومده..تو واقعا بعد از نیمه شب که میشه به این جور چیزا فکر می کنی؟؟؟؟؟

من همیشه به اینجور چیزا فکر می کنم، بعد از نیمه شب فرصت می کنم بیام اینجا بنویسم!

علیرضا دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 15:54

من حاضرم انجا کار کنم :) جدی میگم.

خودمم حاضرم.
البته از برف و سرما به شدت فراری هستم، اما فکر می کنم کار پرهیجان و پرماجرایی باشه!

فرشته دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 13:29 http://freshblog.blogsky.com

یه موقع هایی شرایط کاری توی اینجور جاها خیلی بهتره تا کار کردن توی اینجور جاها........ ((:

لطفا روشن کنین فرق اینجور جاها با اینجورجاها چیه؟!

سیما دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 08:23

به نظر من فضای کاری سخت از برخوردهای نامناسب قابل تحمل تر است

کاملا درسته.

وثیق یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 20:43 http://vasiq.blogfa.com

میشه برای تغییر وضع بشر خدا رو شکر نکرد و اوانا رو از این وضع نجات بدی؟

ببخشید؟!

تینا یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 19:56 http://redlife.blogsky.com/

اگه دیشب این عکس رو دیده بودم به هر جایی ترجیحش می دادم!!! البته فقط دیشب.

یه شب که نمی شه خانوم! اگه می خوای باید ده سال بری اینجا کار کنی!

دارا یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 18:37

ما نیستیم.
خلاص

خلاصه تر می نوشتی یهو! یه کم مواظب استهلاک کی بوردت باش!

مهدیه یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 18:16 http://badoom.blogsky.com

یعنی به من بگن بین یه آقای ریشو تسبی به دست لباس رو شلواری ۴ تا زن صیغه ای دار که بشه رئیست و اینجایی که عکسشو گذاشتی یکی رو انتخاب کن اولی رو انتخاب می کنم. برف، سرما، لرزیدن اوووووووووووف اصلا حرفشم نزن

کاملا باهات موافقم، من هم هیچگونه رابطه نزدیک یا دوری با برف و سرما و دستکش و کاپشن و شال گردن ندارم!

محمد یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 17:42 http://mohamed.blogsky.com/

به نظر من آدم تو این معدن الماس یا بدتر از اون هم کار کنه ولی کار برای خودش باشه.

آخ گفتی!

محسن یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 14:26 http://after23.blogsky.com

به عنوان کارگر چی؟ چند سال باید کار کنیم تا بریم قناری؟ عمر من قد میده؟

بذارین از دایره استخدامی معدن استعلام بگیرم بهتون خبر می دم.

سعید یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 09:02 http://minaminoo.blogfa.com

سلام
آقا باز این معدن خوبیه و روبازه و روی سطح زمین، تو معدن الماسی در آفریقا ملت تا عمق بیش از ۵۰۰ متری زیر زمین کار میکنند و اگر برای یک لحظه ونتیلاتورها (هواسازهایی که هوای تازه و خنک را به زیر زمین میفرستد) از کار بیفتند هرچه آدم زیر زمین باشند جدای از خفگی ، از دمای بسیار زیاد زیر زمین کباب میشند و مرحمت زیاد...
والله باید همیشه خدارا شکر کنیم که مملکتی داریم پر از منابع خدادادی و ناراحت باشیم که این منابع دارند به باد فنا میروند..

برقرار باشید

آقا شما خیلی تخصصی کامنت گذاشتی ما کم آوردیم!

محسن یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 00:08 http://after23.blogsky.com

ما به هرچه نه بدترمان بخندیم از شغلمان احساس رضایت نکنیم و از رییسمان خوشمان نیاید. ولی بهرحال اگر در آنجا در حین کار به آدم یک چیزی می دهندکه بنوشیم تا از شدت تیک تیک لرزیدنمان کم شود بدمان نمی آید که مدتی به آنجا تبعید بشویم.
در ضمن تو نمیتوانستی شغل دیگری را مثال بزنی. مثلن به قول عمو امیر مالیدن روغن بر بدن مانکن ها برای اینکه در عکس ها بدنشان برق بزند. یا مثلن شغلی در سواحل قناری؟
فقط باید به آلاسکا تبعید شویم؟

ناگفته نماند اگه کسی بتونه بعنوان مهندس چند سال توی این معدن کار کنه می تونه با درآمدش بره جزایر قناری تا آخر عمر صفا کنه!

نیلوفر شنبه 27 مهر 1387 ساعت 23:10 http://www.blueboat.blogsky.com

قدم بردار بگذار که احساس نفسی تازه کند
movafagh bashi

این قدم برداشتن مربوط به همین پست بود؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد